Mart Ayı İzlediklerim (kendimi aştım, tşk)



(Kısa Yorumlarla)


İşte Bu Benim Masalım (1/5)

Utançtan vücudumdaki bütün kan çekildi ama sıfır vermek yerine bir veriyorum çünkü bazen utanmak insana insan olduğunu hatırlatıyor... Ne alaka aq? Yani o kadar utanç vericiydi ki bir ara utanmak hoşuma gitti 😂


Çıplak (4/5)

Valla bana kendimi ve meslek seçimimi sorgulatmadı değil -_-


Pavyon (4/5)

Arkadaşlar bunu kesin izleyin! Sizi bir yerden alıyor, bir yere koyuyor sonra varoluşsal sıkıntılar içinde büyük bir anlamsızlığa sürükleniyorsunuz.


Yüreğinin Sesi (5/5)

Tatlı, romantik. Kalmadı böyle aşklar ya da hiç olmadı desem daha doğru olur...


Komşum Totoro (5/5)

Büyük bir kıskançlık içinde izledim. Keşke Benim de Totoro'm olsa!


Sihirli Kedi (3/5)

Konusu güzel, çizimleri güzel ama hepsi bir araya gelince nedense kötü olmuş, anlamadım?


Büyülü Dalgalar (5/5)

Gerçekten de büyülü bir anime olmuş, izlerken de büyülenmedim desem yalan olur.


Vincenzo (?/5)

Dizi zaten halihazırda devam ediyor o yüzden yorum yapamayacağım ama şimdilik iyi gidiyor. İnş boka sarmaz!


Aynen Aynen (5/5)

Kerem AşırıKas Bursin oynuyor zaten, kötü olması mümkün değil!


Teşkilat (4/5)

Dizide, Çağlar OBenimHerŞeyim Ertuğrul oynuyor, kötü bir şey söylenmez, söylenemez!


Otel Transilvanya 2 (4/5)

Animasyonlara ba-yı-lı-rım! Çoooooook önceden birincisini izlemiştim, bu aralar canım sıkıldığı için aklıma geldi 'izleyeyim' dedim. 'Dublaj İzliyorum Ve Utanmıyorum Derneği' onur üyesiyim, tşk.


Otel Transilvanya 3 (4/5)

Ee madem ikinciyi izledim, üçüncüde patlar diyerekten izledim. 


The Queen's Gambit (5/5)

Yorum yapmaya gerek bile olduğunu düşünmüyorum. Efsane. Zaten Altın Küre'nin de a*ına koydular...


Back Street Girls: Gokudols (5/5)

Blogumda yeni yorumladım gidin bir bakın. Harikaultrasüpersonik komik bir anime.


The Office (3/5)

Yeni başladığım için puanım 3 ama ilerde artacağına eminim çünkü Friends'in de birinci sezonu beni pek sarmamıştı.


*

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

Filmler , Diziler, Animeler, Gözlüklüden Seçmeler

8 Düşüncelerinİz

  1. İşte Bu Benim Masalım'ın fragmanını ve bazı videolarını izledikten sonra kesinlikle izlememeye karar verdim. Bence tam 0'lık bir dizi. Yetenek, kurgu hiçbir şey yok gibi :/ Queens Gambit'i çok sevdim ben de=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İBBM'yi izlemeyerek hayatının en doğru kararını vermiş olabilirsin 😂

      Sil
  2. Ne kadar güzel izlemişsin. The Queen's Gambit de uzun zamandır listemde bakacağım muhakkak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <33 Gambit'e kesinlikle bakmalısın, çok iyi bir dizi :)))

      Sil
  3. Teşekkürler, izlenecek listesine eklediklerim oldu.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim. Takip ettim bloğuma beklerim

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)