Webtoon-Manhwa Erkekleri Neden Gerçek Değil?!

 Bu Bir 'İsyan' Yazısıdır!


Boktan geçen günleri Webtoon okuyarak geçiren ben, artık isyan ediyorum! Zaten siktiriboktan olan hayatımıza, izninizle bir acı gerçek daha ekliyorum. 

WEBTOON ERKEKLERİ GERÇEK DEĞİL!

Ağlamayın dostlarım dirayetli olun. Kaybetmeyin kendinizi! Birimiz yıkılırsa hepimiz yıkılırız! Bu oyuna gelmeyin!

Ne sevdiğimiz kitaba reenkarne olabiliyoruz ne de oynadığımız oyunun içine girebiliyoruz ya da tesadüf yoluyla hayatımızın aşkını bulabiliyoruz. Hiç biri! Artık bu gerçeği kabul etmemiz lazım! 






Bunlar falan gerçek değil arkadaşlar. Türkiye'de böyle erkek mi var?! Hani nerde, gören duyan varsa eğer psikoloğa gitsin, yok çünkü! Yok! 
Hissediyorum aranızda inanmak istemeyenler var ama inanın arkadaşlar, yok! YOK ULAN! YOK! Kendimize gelelim! 

S*kmişim 'Anime Kızlarını' asıl 'Webtoon Erkek'leri yok!

Nerden baksan taş çatlasa 65 yıl yaşayacağız ama bu 65 yılın içinde hiçbir zaman, bakın altını çiziyorum, hiçbir zaman Webtoon Erkeği göremeyeceğiz!


Peki NEDEN yok?
"Aptal Or*spu Çocuğu Sence Bu Erkekler Gerçek Olabilir Mi!?"




Peki ya bu?




Ya da bu olabilir mi?





Aranızda hala 'gerçek' diye ısrar edenler var, tekrardan hissediyorum. Neyi anlamıyorsun kızım, değil işte! Sence böyle bir adamın sana doğru bu şekilde yürümesi mümkün mü? 
Anlasana yok! Yok! Hiç var olmamış gibi! Yok!



Neden Gerçek Değiller?


1. Uzunlar

Türkiye erkeklerinin boy ortalaması 177 ama bu adamlar en az 185. 
Yani gerçek değiller.


2. Webtoon erkekleri genelde Şövalye, 
Dük, Prens, İmparator ve Lord'dur

Buna sevinebiliriz çünkü varlığı tartışılsa da demokrasi ülkesiyiz. Zaten olsa bile hangimiz Şövalye düşürebilirdi ki? Gerçekçi olalım. 
Yani gerçek değiller.


3. Büyücüdürler

Gerçek hayatta büyü diye bir şey yoktur ya da yaygın değildir. Aranızda 'Mana' kullanabilen var mı? Yok. Neden? Çünkü gerçek değil. 


4. Düşüncelidirler

Düşünceli erkek? Bunu açıklamaya bile gerek görmüyorum.


5. Tehlikeli-Çekicidirler

Max tehlikeli-çekici, Çukur izleyip koluna <...> çiziyor. Allah düşmanımın başına vermesin! 


6. Kaslıdırlar

Türkiye verilerine göre ortalama, 172 boyundaki erkek 75 kilo. Yine bu kategoriye uygun birini görmek pekte mümkün değildir. Tekrardan söyleyeyim, Webtoon erkekleri gerçek değildir.  
 

7. Saçları Renklidir

Türkiye'de böyle bir erkek göremezsiniz çünkü onlar, saç boyadığında ya da en olası ihtimal bakım yaptıklarında gay olacaklarını düşünüyor. Aslında bu maddeye şükretsek iyi olur çünkü onlara pekte yakışacağın düşünmüyorum. Verilmiş sadakamız varmış...



8. Yatakta iyidirler

12 cm...


9. Yaptıkları İşlerde Başarılıdırlar

Dolar şu an 8,46...


10. Ölene Kadar Severler

Ölene kadar olmasa da en azından seven birisini bulabilen varsa tebrik ediyorum.


11.  Zekidirler

...



12. Giyinişleri Çok İyidir

Gerçek hayatta öyle bir erkek yok. Yani gerçek değiller.



13. Yakışıklıdırlar

Bak, bu madde tartışılır. Ama teknik olarak yakışıklı gelebilmesi için yukardaki bütün maddeleri karşılıyor olabilmesi lazım. Yani gerçek değiller. SAD...




(Paralel evrende enişteniz)


14. Temiz kokarlar

Yazın otobüse binmek...



15. Zırh Giyerler

İyi ki giymiyorlar.



16. Kırmızı Gözlüdürler

Allahım sen koru! Yazdıysan boz, mümkünse denk bile gelmeyelim.






17. Yürüyen Bir Kıl Yumağı Değillerdir

Yürüyen kıl yumağı = Gerçek Hayatta Var



18. Sevdikleri İçin Her Şeyi Yaparlar

Sevdiği için her şeyi yapan erkek = Yok



19. Değer Verirler

Değer veren erkek = Yok



20. Utanınca Tatlı Olurlar 

Utanan erkek = Yok




Bu liste daha devam ederdi ama moralimin çok bozulduğunu fark ettim. Siz de artık anlamışsınızdır diye düşünüyorum...
Arkadaşlar, Webtoon Erkekleri gerçek değil...
Üzülmeyin, daha okuyacağımız bir sürü Webtoon ve daha hayran olacağımız bir sürü Webtoon erkeği var. 
Ama umarım kendi (fake) Webtoon erkeğinizi gerçek hayatta bulursunuz.



Son olarak yazımı bir akrostişle bitirmek isterim ve şunu da belirteyim. Ne ben bir şairim ne de Webtoon 
Erkekleri gerçek.
Güllü 'Ödüm Kopuyor' (tıkla) ile okuyun.



Webe girerim açarım Webtoon
Ekran yalanmaktan mahrur
Beni bir kerecik öpsen
Travis Scott Kylie-yle evlenirken
O zaman uyanırım belki
Ortam Söğürtme kokarken... Çünkü
Niğde'nin Söğürtmesi meşhur
 
En nihayetinde yoksun!
Rahatsın hoşsun ama en çok Harem Webtoon'a             yakışırsın 
Kral düşkünüyüm bilirsin ama düke de hayır demem
Erkek dediğin sen gibi olmalı
Karizmatik ve dük (dick)
Leydim deme lazım olur
Eril zihniyetin de babasını s*kim
Ray ra ra ray
İzin ver bir kerecik öpeyim, şarjım bitmeden... ray



˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Webtoon-Manhwa Önerileri, Gözlüklüden Seçmeler, 


6 Düşüncelerinİz

  1. Günaydın! Yaklaşık bir saat önce falan uyandım. Uyanır uyanmaz da okuma listemi gözden geçirdim. Bu kadar erken uyandığım için bir miktar üzgündüm, gece geç yatmıştım :) Sondaki şiiri okurken yüzümde istemsizce bir tebessüm oluşuverdi, harika olmuş. Yayın başlığını gördüğümde bir miktar üzülmüştüm, sıraladığın gerekçeleri görünce bir kez daha üzüldüm. Neyse be nasip değilmiş. Önümüzdeki maçlara bakalım artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana günaydın ben yeni uyandım :D Galiba üzücü ama gerçek bir yazı yazmışım 😢 Dediğin gibi önümüzdeki maçlara bakalım 😂

      Sil
  2. paralel evrende buluruz belki diyorsun yani :)

    YanıtlaSil
  3. 6-7 yıllık anime geçmişinin ardından mangalar akabinde birkaç yıldır webtoon derken aynı derin hislere gark olmuş durumdayım...

    Ağlasam sesimi duyar mısınız
    Webtoonlarda
    Dokunabilir misiniz gozyaslarima
    Seksi ellerinizle
    Bilmezdim webtoon erkeklerinin bu kadar güzel,
    Bizimkilerinse kifayetsiz olduğunu
    Bu derde düşmeden önce .
    Bir yer var,
    Biliyorum.
    Reenkarne olmak mümkün;
    Epeyce yaklasmisim,
    Duyuyorum,
    Anlatamıyorum.

    Claude, Linden, Noah, Riftan, Aseph, Nine ve bilumum kral dük Prens (yakışıklıysa barona bile razıyız aq)
    webtoon erkekleri... Elbet bir gün buluşacağız,
    Di mi :')



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiirinizi gözlerimde yaşlarla okudum. Böylesine hissettiren ve böylesine gözlerimi dolduran bir şiir ömrü hayatımda rastlamadım. Bu zorlu süreci el birliğiyle atlatabiliriz, kendinizi kaybetmeyin! Kesinlikle bir gün buluşacağız. (belki öldüğümüzde reankarne falan olursak inş)

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)