The Way of the Househusband (Anime Yorum)

 


Konusu:

Suçla dolu geçmişini arkasında bırakan "Ölümsüz Ejderha" lakaplı efsanevi yakuza Tatsu geri döndü. Üstelik o artık son derece özverili bir ev erkeği.

:rice_ball:

Netflix
5 Bölüm
Her Bölüm 16 Dakika
Komedi

:rice_ball:



Belki aranızda bu yazıyı okuyan takipçilerim vardır diye söylüyorum, en son Gokudolls animesini izlemiştim. Etkisinden kurtulamadım. Hatta bazen 'keşke hafızamı silip bir daha izlesem' diyorum ama tabii ki mümkün değil. En azından, onu andıran bir anime bulmak ümidiyle arayışa girdim. Ve sonunda Househusband'ı buldum!

:rice_ball:

Yakuza desen var, mizah desen var, kedi bile var. Benim, bir animeden beklediğim her şey var. Çerez Önerilere bir yenisini daha ekliyorum ve kesinlikle eminim başladığınız gibi bitireceksiniz ya da yemek yerken izleyecek bir şey bulmakta zorlanıyorsanız bu animeyi öğünlere bölebilirsiniz. Tercih size kalmış ama ben başladığım gibi bitirdim.

:rice_ball:

 

(Filmden)


(Filmden)

Animeyle ilgili gif ararken filmi olduğunu öğrendim belki sizde bakmak istersiniz. Animenin adını yazınca çıkıyor zaten. Filmi izlemedim, nasıl olduğu hakkında da bir fikrim yok ama Gokudolls'un filmini pek beğenmemiştim. İnş ona benzemiyordur. Hatta, Gokudolls'un filmi o kadar rezaletti ki animenin bile büyüsünü bozdu diyebilirim. Ama Househusband filminin Tatsu'su aynı bizim animedeki Tatsu'ya benziyor. O yüzden ben, kendime hakim olamayıp filmi de izleyeceğim.




Bu arada anime yeni çıktı, daha önce karşınıza çıkmamış olabilir ama bir şans verin derim çünkü ben beğendim. Eski bir anime olmadığı için günümüz teknolojik aletlerine ve insan kişiliklerine yönelik bir mizahı var. Tabii animeye yakuza faktörü de girince pazılın bütün parçaları yerine oturuyor. Kısacası, bence çok güleceksiniz.



˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .      Animeler , Anime Önerileri , Japon , Çerez Animeler , Çerez Öneriler 

2 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)