The Disastrous Life of Saiki K. (Anime Yorum)

 


Konusu:

Lise ikinci sınıf öğrencisi Kusuo Saiki, psişik yeteneklerini gizli tutacağına çocukken yemin eder, fakat becerileri yine de hayatını zorlaştırmaktadır.

𓆣

Hiroshi Kamiya, Daisuke Ono, Nobunaga Shimazaki

Netflix

3 Sezon

20 Dakika

𓆣


Kişisel Düşüncem

Anime maratonuna devam ediyorum. Sırayla dünyadaki bütün animeleri bitirene kadar izleyeceğim! Anime izlemekten kusana kadar izleyeceğim! Şimdi yorumuma geçebilirim.

𓆣

'Saiki K.' diğer animelere göre her yaşın izleyebileceği bir anime. Yetişkinlerden çok, her yaşı hedef almışlar. Espriler de her yaşın anlayabileceği ve gülebileceği espriler ama size bu anime, küçükleri hedef almış gibi gelmesin. Dediğim gibi her yaşın ilgisini çeken bir anime. Aynı zamanda 'Saiki K.'yi izlemesi de çok keyifli, iki günde 3. sezona geldim ve bırakmak da istemiyorum. Sorun şu ki, aslında izlemeyi bırakamıyorum ve bitmesini de istemiyorum. Konusu, çizimi ve geri kalan her şeyiyle Saiki K. çok güzel. 20 dakikalık bir bölümün içinde en az 3 konu işliyorlar. Kahramanları aynı, en az 3 farklı hikaye işleniyor. Ve hepsi de birbirinden iyi.





Kısaca konusundan da bahsedeyim size. Saiki, lise 2 öğrencisi ve medyum. Kendine medyum diyor ama bence bir medyumdan fazlası. Tanrı bile olabilir. Yeteneklerini duysanız ağzınız açık kalır, yapamayacağı hiçbir şey yok neredeyse. Işınlanma, düşünce okuma, hayvanlarla konuşma, zamanı geri alma... Ama bu yeteneklerini ailesi dışında kimse bilmiyor. Hep yalnız kalmak isteyen Saiki zamanla istemesede arkadaş ediniyor. Animede de Saiki'nin arkadaşlarıyla ve diğer insanlarla yaşadığı maceraları izliyoruz.  

Bu arada Saiki'ye tatlı alarak istediğiniz her şeyi yaptırabilirsiniz :)




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .      Animeler , Anime Önerileri , Japon , Çerez Animeler ,

6 Düşüncelerinİz

  1. Çok severek izlemiştim. Bence sonu da çok yoruma açık bitti. Umuyorum ki devamı gelir yaz tatilimi güzelleştiren nadir şeylerdendi Saiki. :)) Ellerinize sağlık, inceleme için teşekkürler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sonuna gelemedim ama inş iyi bitmiştir :D ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. izliycem bunu da piki, anime sevilmez mi :)

    YanıtlaSil
  3. Güzele benziyor, izleme listeme ekledim:)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)