PasifMelankoli'nin Dolunay Ritüeli Nasıl Yapılır?


Yaparken kendimi en çaresiz hissettiğim ritüele hoş geldiniz :)

Uzun zamandır bu ritüeli yapmıyorum, yapmak istemiyorum çünkü beni gerçekten çaresiz ve ağlamaklı hissettiriyor. Bir insan anca bu kadar çaresiz kalır ki böyle aptal saptal şeyler yapar, lafım meclisten dışarı falan değil :D Sizde payınıza düşeni alın, neysee başlayalım. 

Öncelikle hoş geldiniz, her birinize merhaba yoldaşlarım bu yazıyı okumaya geldiyseniz hepiniz aynı şeyi istiyorsunuz demektir. 

Hangi dolunay öncesi bu yazıyı okursunuz bilmiyorum ama karşı tarafı etkileyeceğiniz bir dolunay olsa iyi olur mesela yapacağınız  dolunay onun yıldız haritasını etkilese? 'Hızlı olsun, onun haritasını etkilediği tarihe daha çok var' diyorsanız çokta gerek yok çünkü asıl etkili olan şey sizin inancınız ve enerjiniz, karşı tarafı çokta umursamaya gerek yok, siz tam olsanız yeter...

OLMUYORSA ÜZÜLMEYİN, OLDURURUZ! 

 YILANI DELİĞİNDEN TATLI DİL DEĞİL BİLDİĞİ DİLİDEN KONUŞMAK ÇIKARIR!

-PasifMelankoli


🌕🌑Dolunay gecesi;

Odan karanlık ve odanda teksin, seni rahatlatan kokuda bir mum yaksan güzel olur -mumun yoksa sıkıntı değil-, kağıt kalemi sakın unutma, enerjini arttıracak doğal taşın varsa onu da sana yakın bir yere koy, yatağına dümdüz uzan ve rahatla. Sakin ol, büyüyle işimiz yok, antin kuntin şeyler yapmayacağız sadece rahatla.

Ben Youtube'dan istediğim olayla ilgili meditasyon yapıyorum önce. Her zaman ruh eşi meditasyonunu yaparım, tabii siz hali hazırda bir ex'i geri getirmek istiyorsanız başka bir video dinleyin. 

TIKLA

Ben genelde bu videoyu kullanıyorum başlangıç için çok iyi. Bu video sayesinde, hem rahatlayacağız hem bir sonraki ritüele geçmek için yol yapacağız hem de aynı zamanda ritüel yapacağız :) Bir taşla bir sürü kuş eheueheu. 

Videoda söylenen her şeyi yaptıktan sonra TIKLA 528 aşk frekansını açıyoruz ki evrenin a*ına koyalım, evren şok olacak çünkü kombo yapıyoruz! Kesinlikle lambayı falan açmayın loş ışık lazım ve kağıt kalemimizi elimize alalım. Frekansı içinizde hissedin kalbinizde, bütünleşin frekansla. 

Başlıyoruz. 

Kağıdınıza, şu ana kadar gerçekleşmesiniz istediğiniz her şeyi olmuş gibi yazın. Sanki günlüğe başından geçen olayları yazıyormuş gibi. Misal örnek vereyim.

'İzmir'de ki X işine girdim ve artık o işte istediğim bölümde çalışıyorum, her şey çok güzel harika arkadaşlarım var, çok mutluyum, sevgilim var ve boyu tam istediğim gibi, karakteri harika maddi durumu, çok iyi birlikte çok eğleniyoruz, ağır başlı birisi ve bana değer veriyor, beyaz tenli siyah saçlı :D Annem, babam çok sağlıklı ve birlikte mutluyuz. Köşkte yaşıyorum ve Porsche'ye biniyorum. Çok güzelim, herkes bana tapıyor ve ünlüyüm.

Dedim madem örnek veriyorum güzel olsun :D gibi gibi yazabilirsiniz, adam akıllı isteklerini olmuş gibi yazın, Rihanna oldum gibi uçuk saçık şeyler yazmayın bence :D -umarım köşkte otururum- Yazdıklarımız bittiğinde kağıdı küçük parçaya gelecek şekilde katlıyoruz ve üstüne o günün tarihini atıp altına sadece 'Teşekkür ederim' yazıyorsunuz. Bitti. Daha sonra yastık kılıfınız içine koyun ve uyuyun :) Ve bakalım dilekleriniz ne zaman gerçekleşecek.

UYARILAR

Kesinlikle istediğiniz erkeği her şeyiyle betimleyin çünkü yaş aralığı vermediğiniz erkekler size göre büyükte gelebilir küçükte. Kesinlikle her şeyiyle betimleyin, BAKIN HER ŞEY! 

Detay vermediğiniz olay elinizde patlayabilir. Ve kesinlikle yazdıklarınızı olmuş gibi düşünün, sanki geçen gün bunları yaşadınız, yaşadığınızda duygu durumunuz nasıl olurdu hemen o duygu durumuna bürünün.

Yapabilirsiniz, size inanıyorum. Yalnızlar kulübünden ayrılmanız dileğiyle... 

gözlüklüden seçmeler

Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler. Melek numaralrı angel numbers, tarot, nasıl yapılır, 
dolunay ritüeli nasıl yapılır maji 
gözlüklüden seçmeler gözlüklü yazıyo

1 Düşüncelerinİz

  1. Yorumuna cevap vermeme rağmen gözükmediğini fark ettim, umarım sen görebilmişsindir ama buraya yeniden ekleyeyim yorumu. 'Teşekkür ederimm :)) 8 saat olanları bile var o frekansın tabii ki bekleme :D İşin bitince kapat <3'

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)