You Are My Destiny - Sen Benim Kaderimsin (Çin Dizisi Yorum)

Konu:

Dizi, tatil gemisinde şans eseri karşılaşıp yolları kesişen sanat yönetmeni kadın ve büyük bir şirket varisi olan adamın yasak gecesi ardından gelişen olayları anlatmaktadır.

37 Bölüm.

Her Bölüm 45 Dakika.

Çin Dizisi.

Youtube'da Mevcut.

 



Kişisel Düşüncem:

Çok kötü! Yarım bıraktım, rezalet. Hayatımda ilk defa Çin dizisi izleyeyim dedim onda da izlediğime bak! İzlerken utançtan tüylerim diken diken oldu. Bir de güya 2020 yapım ama konu 2012 falan. Çin'in 'İşte Bu Benim Masalım'ına denk geldim galiba. Ama nasıl çirkin oyunculuklar nasıl... İnanamazsınız!

Bu insanların hiç mi arkadaşı yok, birisi de demedi mi 'kanka yapma aq, oynayamıyorsun' yani benim arkadaşım olsalar direk derim 'kendini rezil etme' diye. Hadi onu geçtim, bu Çin'de kaç milyar insan var oynata oynata bu iki yeteneksizi mi oynattınız yoksa genel olarak Çin dizileri mi böyle? 


Şeyi de soracağım ya da sormadan önce bir az daha oyunculuklardan (!) bahsedeyim. Hadi başrolleri anladım -anlamadım- adamı yakışıklı diye oynattınız, bunu anlamamak için mal olmak lazım, peki kızı niye oynattınız? Oyunculuk desen yok, güzellikte yok? Ee ne kaldı geriye? Ben söyleyeyim, hiçbir şey...

Bu dizinin kastçısı mı mal yoksa koca Çin'de kadın mı yok! Ay hadi bunu da geçeyim... Peki başrol adamın şaşırmaları falan, mimikleri rezalet! Allah belamı versin dizideki herhangi bir cansız obje daha güzel oynamış, şu adama desen sabit dur, hareket etme beceremez! Güya dizide şaşırması gerekiyor, eşek gibi açıyor gözlerini ebelek ebelek ekrana bakıyor! Sana 'oyuncu ol' diyen menajerine tüküreyim! Vizyonsuz herif ya...




 🍜


Almışım elime sebzeli nudılımı -noodle- yanına içeceğim, turşum her şeyim hazır yani anlayacağınız keyfim süper, tek eksik çerez bir Kore dizisi. Sitelerden açmaya üşendiğim için Youtube'dan bir tane bulayım dedim ama karşıma Çin dizileri çıktı. Fırsat bu fırsat, bir yerden başlamak lazım diyerekten açtım bu ultra saçma diziyi, üç gün oldu atlaya atlaya izlemem rağmen bitmedi! Konu da ilerlemiyor, ne entrika var ne aksiyon ama sanki bir şeyler oluyormuş hissiyatı veriyor sadece.

Bir de, bundan net bahsetmem lazım. Ebesinin hörekesi kadar Çin'de iki tane daly*rrak, bakın Çin'in güncel nüfusu 1,436,962,790, bu kadar insana rağmen gerek market, gerek sanat galerisi, gerek yolda her yerde karşılaşıyorlar! Mümkün mü aq! Ben kendi mahallemde kendi komşularımla bile karşılaşmıyorken siz nasıl koca Çin'de, KOCA Çin'de markette karşılaşabiliyorsunuz?! Biri bana açıklasın? 
Peki karşılaşma şekilleri ne? Hemen anlatıyorum, salak kız pardon ayıp oldu, süzme salak kız market listesini kapkalın bir deftere yazmış, market listesi dediğim de tek bir ürün. O ürüne bakabilmek için 'şirketin çoook önemli dosyasıyla' telefonunu markette rafın üstüne koyuyor sonra mal ikisini de unutup gidiyor -.- Buraya kadar tamamız değil mi? Asıl cafcaflı yere geldik, o kadar Çinli arasından aşk üçgenimizin üçüncü elemanı geliyor kızın eşyalarını buluyor?! Nasıl yani... Kız dosyayı geri alırken de diyor ki 'bizim şirketle ilgili içinde çok önemli şeyler olan bu dosyayı bulup getirdiğin için çok teşekkür ederim' bu mantıklı mı be! Senarist sana diyorum! Bu mantıklı bir konuşama mı? Bu diziyi bebekler mi izliyor, iqsu -3 olan insanlar mı?

Eğer bu dizi, Çin'in yaz dizisi olarak geçiyorsa tüküreyim böyle diziye! Ulan BİR BUÇUK MİLYAR adamsınız, yapacağınız diziye sokayım! Bizim kıytırık yaz dizileri bile bunun içinden geçer. Koy Hande Erçel'i tek başına, Çin'in bütün 'yaz dizisi' sektörünü bitirir kadın. Hayır, bir de uyarlama bir diziyi bile becerememek nasıl bir mallıktır! Bu konuyu bütün Asya çekmişken, bir buçuk milyar insanın olduğu bir ülkede nasıl çekemezsiniz? Valla anlamıyorum! Hiç mi oyuncu yoktu? Çin'in en yakışıklısı bu adam mı? Eğer buysa o daha büyük bir sorun!

Şimdi gidip Çin'in en popüler dizisini bulup izleyeceğim. Bakayım sorun sadece bu dizi mi? Aşırı merak ediyorum, bu millet ne izliyor? Çünkü bu dizi utanç verici ve rezalet ötesi...




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .                                                             


Çin Dizisi, Çin, Dizi Önerileri, Diziler , Çerez Diziler

9 Düşüncelerinİz

  1. Yazık etmişsin izleyen gözlerine . Gül gibi kore dizilerinin yanında gerçekten de çin dizilerinin çoğuna bakıp ne yapıyor bunlar diyorum. Bir ara izleyeyim demiştim ama bir zaman sonra konular o kadar basit ve oyunculuklar bayağı gelmişti ki tövbe etmiştim . Senin için de kötü bir tecrübe olmuş sanırım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar kötü olmalarını beklemiyordum valla :D Gözlerim kanadı -.-

      Sil
  2. çin dizileri çok iyi yaa, tayland tayvan japon filipinler de, bu dizi demekki kötüymüş, olabiler ki, kore dizileri de oluyor bazen kötü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur :) Yeni bir Çin dizisi bulacağım, imdb'si en yüksek, o zaman beğenirim büyük ihtimalle.

      Sil
  3. Bu dizinin Kore versiyonunu izlemiştim izlemediysen onu izle adı Fated To Love You belki seversin ama 2014 yapımı ona göre izlemelisin :D Ben de çok Çin dizilerine hakim değilim dili beni çok rahatsız ediyor ama The Romance Of Tiger And Rose dizisini çok severek izlemiştim ona da bi bakabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fated To Love dizisini eski diye izlememiştim ama eminim bu diziden daha iyidir :D Dediğin dizilere bakacağım çok teşekkür ederim :)) Ben biraz alıştım gibi dillerine :)

      Sil
  4. Yazdığın yorumları okurken çok eğleniyorum ya sanki bir arkadaşımla o dizi hakkında sövüyormuşuz hissi veriyor. Samimi yani. Çin dizisi genel izlemem ama eğer izleyecek olursam da bununla başlamamam gerektiğimi anladım, sağol :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)