En İyi Yaoi Önerileri (+18)

Şimdiden uyarıyorum sonra 'uyarmadı' falan demeyin. 'Edebim bozulur, ben sütten çıkmış ak kaşığım' diyen ahlak bekçilerini ilgilendiren hiçbir yazı yok burada, siz bi sg.
Geri kalanı için altın değerinde bir liste, valla en güzellerini -bence- seçtim koydum. İnce eledim sık dokudum eheuehe. Okurken 'vay vayyy' diyeceğiniz en iyi yaoiler burada. Neyse, site önerisi isterseniz ben 'jiangzaitoon' buradan okuyorum. Yazıya tıklayın açılır. Şimdiden keyifli okumalar🔥🚒
(Şimdi fark ettim de bayram günü yayınlıyormuşum, neyse bayramınız mübarek olsun)


Painter of the Night



Konusu: Na-gyeom, erkeklerin erotik görüntülerini resmeden olağanüstü bir yeteneğe sahip genç bir ressamdır. Takma ismiyle birkaç koleksiyon yayımlar fakat sonra resmi bırakmaya kadar verir. Genç bir soylu olan Seung-ho, Na-gyeom'un hayatına girer. Doyumsuz şehvetiyle ünlü bir tahrikçi olan Seungho, Na-gyeom'u özel ressamı olmaya zorlar. Na-gyeom'u bekleyen geceler hayal edebildiğinin de ötesindedir.



Under The Green Light




Konusu: "...Sizi kazımak istiyorum. Asla değişmeyen bir formda..." Herkesten elini ayağını çekmiş bir şekilde yüksek binalarla dolu bir şehirde yaşayan heykelcilik öğrencisi, Matthew Rayner. Tesadüfen karşılaştığı Jin'in kaderini hisseder ve kendisinin modeli olması için bir teklifte bulunur. Fakat onun amacından farklı olarak ikisi arasındaki ilişki gittikçe daha da çarpık hale gelir... Kirli para ve ihanetle lekelenmiş acımasız bir dünyada sinirlerini kıran acıyı yutarak yaşayan Shinhaepa yöneticisi, Jin Cheongwoo. Ona kendiliğinden yaklaşan Matthew, hayatına bambaşka bir zevk daha katar... "Fakat şartlarım var. İlki, sözlerime kesin olarak itaat etmelisin." Dünya ile kendi arasına duvar ören adam ile dünyayı gülünç bulan adam. Farklı arzularını gizleyen iki adamın hikayesi başlıyor.


Dangerous Convenience Store


Konusu: Gangsterlerin uğrak yeri olan bir markette çalışan Yeo Eui-jun, orada çalışmanın tehlikeli olduğu gerekçesiyle işten ayrılmak istese de çalıştığı yerin saatlik ücreti diğer marketlere kıyasla 1.2 katı kadardır! Alacağı tek kuruşa bile ihtiyacı olan Eui-jun, tehditleri olabildiğince göz ardı edip çalışmaya devam etmek zorunda kalır. Günlerden bir gün, diğer gangsterlerden daha çok bir gangster gibi görünen Bum Geon Woo ortaya çıkar. Onun ortaya çıkması diğer gangsterleri susturmaya yetiyordur... Peki Eui-jun bu markette kazasız belasız çalışmaya devam edebilecek mi?


Siren’s Song


Konusu: Karlı bir akşam terasta Luan, Yul'un şarkı söylediğini duyar ve sesiyle hemen büyülenir. Luan kendi dürüst tepkisine şaşırırken, Yul ise başka bir insan tarafından duyulduğu gerçeğine şaşırır. Peki Luan, Yul'u kendisi için isterken ne kadar ileri gidecek?


Even If You Don’t Love Me


Konusu:  Yoksulluğa hapsolmuş bir öğrenci olan Min Ji Wook, zengin ve varlıklı ailelerin çocukları için en iyi lise olan Daehan Lisesi'ne kabul edilmeyi başarır. Ana hedefi liseyi en iyi dereceyle bitirip en iyi üniversitelerden birine girerek yoksulluktan kurtulmaktır. Bunu başarmak için çalışmalarına odaklanmaya karar verir ancak bu kolay bir yol değildir. Kore'nin en büyük şirketler topluluğu JS Group'un en küçük oğlu Joo Seung Eon, Ji Wook'un gururunu her fırsatta zedeler. Ilkang Group'un en büyük oğlu Kwon Hyung Seo, Ji Wook'a nazik bir tavırla yaklaşıyor ancak bu davranışlarının arkasında belirsiz bir gizem saklı. da ona olan ilgisini gösterince kaosa sürüklenen Ji Wook, istediği hayatı yaşayabilecek mi?


En iyi yaoi önerileri , +18, Manhwa önerileri, en çok okunan yaoi, en beğenilen yaoiler, en iyi manhwa önerileri, webtoon, 

2 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)