Kazıkçı Sahaflar Ve Enayi Ben

Sonlara doğru tekrarlayan konusu ve saçmalayan karakter konuşmalarıyla beni çileden çıkaran Bridgerton serisini sonunda bitirdim. Alkış! Hayır, ağlamıyorum gözüme serideki erkeklerinin iqsuzluğu kaçtı.

Bu seriyle ilgili acıdığım şeyler sıralaması:

1- Param. Kesinlikle param!

2- Kadın karakterler.

3- Sabrım.

4- Mantığım. Keşke, Belle'nin dediklerini dinleseydim.




Sahaflara gelecek olursak, bir saniye lenslerimi çıkaracağım gözüme batmaya başladılar ve bok gibi hissediyorum.

 Geldim.

Bkm Kitap indirimine yetişemedim. İndirimden haberim vardı ama bu kadar güzel bir indirim olacağını düşünmüyordum. İstediğim bütün kitaplar tükenmiş. Yani hemen sömürmüşsünüz :( Hazır Bridgerton serim de bitmişken dedim ki bir İskoç alemine adım atayım ama atamadım. Ne İskoç kalmış ne de kitap. Sonra baktım böyle olmayacak, yaşadığım yerde Bkm mağazası var oraya gideyim hani bir ihtimal, belki, neden olmasın bu mağazada da indirim vardır. Yokmuş. ehueheu. 

Sonra sahaflara gitmeye karar verdim. Bana da ne olduysa artık, hayatımda hiç İskoçlu erkeklerin olduğu roman okumadığım halde İskoç krizim tuttu! İlla da İskoç! İskoç aşağıya, İskoç yukarıya. Gittim işte sahaflara, tabii ondan önce Bridgerton serisini nasıl aldığımdan bahsetmek isterim. Yine sahaflara gittim tabii ki. Dedim 'abi sizde Yüreğe Söz Geçmiyor var mı' varmış. 13tl verip aldım, kitap eve gelene kadar bitti neredeyse. Ne yapayım, bu aralar aşk romanı açlığım var farkında olmadan yemişim kitabı. Ertesi gün bir daha aynı sahafçıya gittim. Bu sefer seri 22tl olmuş. WTF!? Bir gün önce 13tl olan kitaplar bir gün sonra nasıl 22tl oluyor? Arkadaşlar, ben enayi miyim? Çok ciddi bir şekilde soruyorum, özellikle kendime. Zaten internet sitelerinde sıfır kitap indirimli olarak 28tl'ye satılıyor. Sapsarı, y*rrk gibi kitaba niye 22tl vereyim? Verdim... Dediğim gibi bir enayilik var bende  🤷‍♀️

Sonra baktım böyle olmayacak, kitabı eve gidene kadar bitireceğim. E, o zaman üçüncü kitabı da alayım. Aynı sahafçıda üçüncü kitap yokmuş ben de bütün sahafları talan ettim ama kitap kimsede yok. En sonunda bir yer buldum, varmış kitap. Gitti getirdi, ben adamı sahafçı zannediyorum bu arada, kitabın internetten güncel fiyatına baktı. '35tl, sana 32 olur' dedi. Yalvar yakar 30tl yaptırdım. Yalvar yakar! (aq)

Eve bir geldim. Eve bir gelişim var! Kitabı poşetinden çıkardım. Sapsarı kitap! 2.EL KİTABA SIFIR KİTAP PARASI VERMİŞİM! Kitap kırış kırış ve sapsarı. Aklıma sıçayım, orada kitabı elime alıp hiç incelemedim ki. Adam da kitabı göstermeden fiyatına bakıp poşete koydu, ben de kitabı bulmanın sevinciyle aldım direk. Ayak üstü bir güzel, tertemiz kazıklandım. Çok temiz.. Bu olay da böyle oldu iştee, sonra serinin geri kalan kitapları doğum günüm için hediye geldi. O konuda çok şanslıyım <3 Allah'a şükür, tekrar dolandırılmadan kapattım Bridgerton serisini.






Gelelim günümüze... O zaman Dük, Kont aşkım kabarmıştı şimdi ise İskoç aşkım. Sanki yolda İskoç görsem tanıyacağım haa (!) Yine kader mahkumu gittim sahaflara ya da fakirliq mi tam bilmiyorum? Sahaflarda bir silkelenmişim, sağımda solumda ne kadar param varsa döküldü. Enayi silkelemesi denir buna aranızda bilmeyenler varsa, kılavuzluk edebilirim çünkü biliyorsunuz ben tam teşekküllü bir enayiyim! Gurur...

Yine dolan dolan yok kitaplar! Garvut, garvut -garwood- diye diye gezdim her yeri, yok! Nihayet bir yerde buldum istediğim kitabı. Bir tane var o da cep boy, kitabın üstünde de 9,90 yazıyor. Kıpkırmızı ve çember içine alınmış şekilde! Bunu okuyup anlamamak için kör ve lal olmak lazım. Adam dedi '20tl olur' ben tabii içimden boğazım yırtılırcasına bağırıyorum 'ebenin *mı artık!' sonra yine yalvar yakar 13tl verdim, yırtık pırtık cep boy kitaba. Kitabı okuyacağım ama açılmıyor kitap, o kadar cep boy artık gerisini siz düşünün.

Sonra insaflı bir sahafa rastladım. Nur yüzlü herif seni seviyorum<3 Aynı kadının farklı bir kitabını hem de cep boy olmayanını 10tl'ye sattı, yüzümü güldürdü. Olması gereken bu değil mi yaa? Biz ne zamandan beri eski püskü kitaplara bile sıfır fiyatı vermeye başladık, çıldırıcam! Bir de 22tl verip 2. el  aldığım kitabı geri götürecekmişim, üstüne 5tl daha verip başka bir kitap alabilirmişim. Yok ya! Enayi mi s*kiyorsunuz?! Güler misin, ağlar mısın? Herkes 'nasıl birilerine takarım'ın peşine düşmüş. Kimse 'olması gereken'in peşinde değil.


Şu devirde ne kitap okuyabiliyorsun ne de alabiliyorsun...

Kitaplar , Yorum , Eleştiriler ,Gözlüklüden Seçmeler,

9 Düşüncelerinİz

  1. 😂 Polyanna olmaktan kusacağım artık ama evet haklısın en azından sürükleyiciydi kitaplar. Mesela erkek karakterlerin yapacağı mallıkları önceden tahmin etmem kitabın en sürükleyici yanıydı -.-

    YanıtlaSil
  2. Büyük geçmiş olsun. Bridgerton bulunması zor bir seri değil, neden bu kadar fiyatları yükseltmişler acaba?

    Açıkçası 3-4 kez sahaf alışverişi yapmışımdır, sadece 1 tanesinden memnun kaldım. Diğerlerinde paradan çok tavırlarından hoşlanmadım. Ülkemde aşk kitabı okuyorsan iq'n düşük oluyor malumun. Cidden bu tavırlardan bıktım usandım.

    Yerinde olsam zamanında kitapların pdf yüklenmişleri varsa onları bulmaya çalışırdım. Veya İngilizce versiyonları indirirdim. Hem paramız gitmiyor hem de kitabı sevmezsek kolayca siliyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba Bridgerton için fiyat yükseltmelerinin sebebi, serinin 1. kitabını aldıktan sonra 2. kitap içinde aynı sahafa kesinlikle gidecek olmam olabilir :D Bu arada sahafların tavırları gerçekten de sinir bozucu, aradığım kitabı bazen sormaya bile utanıyorum. Özellikle adı aşırı aşklı olan şeyleri :D Pdf tavsiyeni dinleyeceğim ama keşke Bridgerton tavsiyeni de dinleseydim -_-

      Sil
    2. Yaklaşık 5 sene önceki beni dinleseydin emin ol ki pişman olurdun, o zamanlar seriyi seviyordum çünkü :D Ne kadar saçma olduklarını yeni anlıyorum :D

      Sil
    3. Senin en azından 5 sene önceki halin seriyi beğenmiş, hatırlarsan ben ilk kitabı beğenmiştim (cringe) :D

      Sil
  3. Allah seni napmasın yaaaa valla çok güldüm :) evet belle demişti :) dizisi de komikli, elbiseler dışında ilginç değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Valla dizisini kitabın büyüsü bozulmasın diye izlememiştim ama kitapta ne büyü vardı ne de başka bir şey :)

      Sil
  4. blogunun saatini düzeltsen yaa :) panel ayarlar saatler istanbul gmt 2 gibi bişi olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç fark etmemişim :D Düzelttim, teşekkür ederim <33

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)