Webtoon-Manhwa Önerileri #2 (En Sevdiklerim)



Herkese merhaba :) Webtoonlarla ilgili yazdığım ilk yazımın üstünden aylar geçmişken neden yeni ve güncel bir yazı yayınlamıyorum dedim ve şu an buradayım. Yeni listeme başlamadan önce ilk listemin linkine buradan ulaşabilirsiniz ve onun haricinde yine, listeye başlamadan önce, en başa kalbimin tek sahibini sakince bırakayım. Riftan sana Tarkan'dan 'Sen Başkasın' şarkısını gönderiyorum balım, sen başkasın offf başkasın nafilee bambaşkasınnnnn! 

(Yeni güncel liste için tıklayın)


❤️Under The Oak Tree (Riftan)❤️


Evet, baş tacımızı da yerine koyduğumuza göre listemize başlayabiliriz. Umarım liste işinize yarar. Keyifli okumalar dilerim :)

Not: Bundan sonraki yazım 'En İyi Webtoonlar-Manhwalar' olacak. Hepsini bir listede toplamayı düşünüyorum. 



1. Death Is The Only Ending For The Villainess




KonuPenelope Eckart; Dük Eckart‘ın evlatlık kızı ve harem partner simülatörünün kötü karakteri olarak reenkarne oldum. Sorun şu ki, oyuna en zor seviyede girdi ve ne yaparsa yapsın, her seferinde ölümle burun buruna geliyor! Dük Eckart‘ın gerçek kızı ortaya çıkmadan önce, erkek ana karakterlerden birini seçmeli ve hayatta kalmak için mutlu bir sona ulaşmalıdır. Ama bu iki kardeş onunla her zaman, en ufak bir şeyde bile kavgaya tutuşuyor. Bununla birlikte rotaları ölüme yol açan çılgın bir veliaht prens, dişi kurşunla büyülenmiş bir sihirbaz ve sadık bir köle şövalyesi bile var! Ama nasıl oluyorsa, ne zaman çizgiyi aşsa ana karakterler ile olan aşk ölçeri yükseklik gösteriyor!

İşte bu çılgın bir harem simülasyonunun içinde tıkalı kalmış Penelope‘un hikayesi.


Yorum: Kendisi, konu ve tabii ki karakterlerin çizimi olarak en beğendiğim manhwalar arasında. Okuduğunuza pişman olmayacaksınız. Belki tek sıkıntısı, bütün erkek karakterlerin mükemmel olması 😉





2. Not Just Anyone Can Become A Villainess




Konu: Tanrı’nın krallıkta kurban olarak sunulan tek kızı olan Niviea Herbert’in bedenine girdim.

Ailesinin en büyük kızı olarak onlar için kendini feda etti, nişanlısını rakibine kaptırdı ve krallığa, bir aziz olarak hayatını verdi … Sadece yaşanan felaketler üzerine felaketler vardı.



Yorum: Bu fotoyu ben ss aldım eheueheu. Bölüm sayısı şu an içi 22 ama çok güzel bir manhwa. Yeni okumama rağmen hemen zirveye koydum. Net okuyun! Genelde okuduğum çoğu manhwanın karakterleri şövalye, dük ama bu direk prens!!




3. The Monster Duchess And Contract Princess




Konu: Leslie'nin hayatı her zaman kız kardeşi Eli'nin iyiliği için kullanıldı. Leslie'nin içindeki kara büyüyü Eli'ye transfer etmek için başarısız bir girişimden sonra, Leslie canavar Düşes'in kapısını çalar ve Düşes'e onu evlat edinmesi için yalvarır ?!


Yorum: Ahh Beth! Sana bitiyorummmm!! Başrolün abisi ama her bölümde var, fazla göremeyeceğiz, diye telaşa girmenize gerek yok. Keşke Beth'e yan manhwa yapsalar, hemen okurum!! 





4. Seduce The Villain'S Father




Konu: Bir otobüs kazasından sonra en sevdiğim web romanının dünyasına uyandım. Sadece bu da değil, roman daha başlamadan önceki zamanına geldim! Birden çok kötü olayı durdurmak için geldim. Kadın başrole hamile olan kız kardeşin kaçırılmasını önlemeye çalıştım! Ama onun yerine ben kaçırıldım?! Kaçırılmak üzücü ama vücudum enerjiyi kaldıramadı ve güneş balığı gibi bir duruma geldi Ama… Ne zaman beni kaçıran imparatorun yanında olursam, vücudum normalleşiyor! Bu adamı bir cadı ile evlenmekten, oğlu tarafından öldürülmekten ve benim gibi enerjiye karşı savunmasız birini kurtarmanın yolu, birbirimizle evlenmek!




Yorum: Romantik manhwaların en iyilerinden. Prens sizi sinir krizine soksa da yakışıklı olduğu için mallıklarını sineye çekebiliyorsunuz.  





5. I Fell Into A Reverse Harem Game!




Konu: Sıfırla… ve oyunu başlat. Gözlerimi açtığımda bambaşka bir dünyadaydım. Bir oyunda herkesin korktuğu kötü prenses olmuştum.

Ve tamamen çıplak adamların üzerime doğru gelmesinden bahsetmiyorum bile! “Üşüyor musun? Sana sarılayım mı?” “Oh? Ne o, daha fazlasını mı görmek isyorsun?”

Bu içinde bulunduğum durumda ne?! Bu lanet oyundan nasıl kurtulabilirim?!


(ben ss almışam)
Yorum: VAR BİR HAYALİNİMİZ!! BİRBİRİNDEN YAKIŞIKLI ERKEKLER, ARKADAŞLAR!! ERKEK CARİYELER!! NOLUR OKUYUN, FELAKET GÜZEL!! GÜVENİN BANA PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ!! Sadece favori karakterimin fotosunu koydum ama diğerleri de alev alıyor 🔥🔥🔥 Gerçekten şu manhwada olmak için her şeyimi verirdim. Çok ciddiyim, HER ŞEYİMİ!!





6. When The Villainess Loves





Konu: Az sayıda günleri kalmış bir prensesin bedenine geçiş yaptım.

Sorun değil, yine de bu hastalığı tedavi edebiliriz!

Amacım ne istersem yapabileceğim bir hayat sürmek!

İlk olarak, romandaki en sevdiğim karakterlerin hepsine hayran kalmaya karar verdim!
Ama ben bir hain olduğum için çevremdeki insanlar temkinli olma eğilimindedir…

“Yakında öleceksin ve yine de… nasıl böyle gülebiliyorsun?”

Pekala, çünkü ben çok ateşliyim.







Yorum: Bütün fotoları ben ss aldım. Bir üstteki manhwa için ne söylüyorsam aynıları geçerli!! Gözünüz gönlünüz açılsın arkadaşlar, okuyun bunlarııı!! Bir tık duygusal bir manhwa ama o da daha bir güzelleştirmiş. 



7. Beware Of The Villainess



Konu: Bir roman dünyasına sadece hepsini alaşağı etmek için bırakılan ferahlatıcı, eşsiz bir kötülük! Sebebi ise? Durup kadın başrolün dört ucuz erkek başrol tarafından manipüle edilmesini izleyemezdi. Tüm aptalları dışarı atmaya niyetlenen pragmatik bir kötülüğün, söz konusu aptallara eşit derecede kızan arkadaş canlısı kahramanın ve sadece kötülüğü özleyen bir kurdun hikayesi!



Yorum: Okuduğum ennnn komik ve tatlı anime ama son bölümlerinde biraz sıkıldım.



8. Inso's Law



Konu: “Sadece normal bir hayat yaşamak istiyorum, neden bu bana oluyor!” Hobisi “ Law of Insomnia” yı okumak olan sıradan öğrenci Ham Dan-I, bir gün okuduğu bir romanda uyanır. Fakat fantastik romanlar dünyasında bile rolü önemi değildir. Rolü kahramanın çocukluk arkadaşı olarak kalan günlük yaşamı sona erer ve güçlü karakteriyle daha çok çarpıtılır.

Yorum: Reenkarne manhwaları benim için hep bir adım önde o yüzden bu manhwayı severek listeye ekledim. 



9. The Villainess Lives Twice




Konu: Bir imparator yapan entrikacı bir dahi! “Kardeşsin, senin de iyi yapman için iyi yapmalısın.” Her türlü kötü eylemde bulunarak kardeşini imparator yaptı. Ancak bağlılığının karşılığında Artizea ihanete uğradı. Ve onu ölümün eşiğinden kurtarmak için elini uzatan, onun dürüst düşmanı, büyük Dük Cedrick. “Bir plan yap.” “… ..” “Senin dışında bu durumu tersine çevirebilecek başka birini düşünemiyorum. Yürüyüşçü Rosan. ” “….” Gücüne ihtiyacım var.


(şu surata bir bakınnnnn)
Yorum: Güçlü ve zeki kadın karakerlin oldu manhwalara bayılıyorum. Bu da onlardan biri ve tabii ki YAKIŞIKLI ERKEK!!! Bu manhwayı çok seviyorum ama zeka daha ön planda, iki başrol arasında daha hiç bir şey olmadı, o kısmı kötü işte. İnsan azcık fanfinfon ekler!! 



10. Yeon Lok Heun




Konu: Yeon Lok Heun, dövüş ve ruhsal sanatları öğrenen bir çocuk olarak yaşamaya başlayan bir kızdır. Aranan bir suçlu olan babasının adını temizlemek için saraya gider ve Genç İmparator Garyun’la tanışır. Yaşam boyu hizmetleri karşılığında babasının hayatını kurtarmaya söz verilir. Garyun’un güvenini kazandıktan sonra, İmparator yerine ortaya çıkan doğaüstü benzeri problemleri çözerek dünyayı dolaşır. Ama diğerleri aslında bir kadın olduğunu öğrenmeden bu yaşama ne kadar devam edebilir?



Yorum: Konu olarak güzel ama işlenişi çok uzun sürüyor. Daha kısa ve net olması dileğiyle :)


11. Reminiscence Adonis




Konu: Ianna ve Arhad’ın ortak bir noktaları vardı. Her ikisi de sadece kendilerini önemsiyorlardı ve birbirlerine deli gibi takıntılıydılar. Farkı ise, biri diğerinin sıcaklığını, diğeri ise onun teslim olmasını istedi. İnanna’nın hayatı, Krallığın imparatoru Arhad’a karşı ateşli bir savaşla sona ermesine rağmen, bilinmeyen nedenlerle aynı hayata reenkarne edildi.



Yorum: Tek sıkıntısı yavaş ilerlemesi onun dışında konu ve çizim olarak mükemmel bir manhwa. Unutmadan bir sıkıntısı daha var o da, çizer ekibi değiştiği için artık kızı bok gibi çiziyorlar. Sanki düşmanını çiziyor pezevenk!





12. This Is An Obvious Fraudulent Marriage





Konu: Sophen ülkesi imparatorluk tarafından yok edilmişti. Kont bir ailenin tek kızı Leylin Efran, ailesini devralabilecek bir koca bulmak zorunda kaldı. Leylin, sevgisiz bir evlilikten dolayı acı çekmemesi için bir yıllık sözleşmeli evlilik yapacak bir koca bulmaya karar verdi. Arayışının ortasında, önünde genç ve atılgan bir adam belirdi. Leylin bunun kendisi için doğru adam olduğuna ikna olmuştu, ama o gerçekten Leylin’in tehlikeli durumuna cevap mı?




Yorum: +16 olsa uçar bu manhwa ama yapmıyorlar işte!!!




13. Sincerely: I Became A Duke'S Maid





Konu: Bir gün, rezil dük ve yan karakter Alejandro Quillo Vel Laviti’nin hizmetçisi olarak bir romanın hikayesinde uyandım. Alejandro’nun kaderi, yeni bir ‘ekstra’ karakterin ortaya çıkmasıyla değişecek mi? Lanetli işaretinin ardındaki gerçek nedir?



Yorum: Baktınız okuyacak hiçbir şey yok, o zaman okuyun. Sınıtıyı giderir.



Bu arada hepsi güncel arkadaşlar sori...


Listeyi burada bitiriyorum umarım işinize yarar. 

!!!Bu tarz kitaplar okumak istiyorum ama bulamıyorum. Eğer bildiğiniz kitaplar varsa fantastik-romantik-tarihi lütfen önerin!!!!





˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Webtoon-Manhwa Önerileri




15 Düşüncelerinİz

  1. Kraliyet temalı içerikler (dizi, film, kitap) her zaman çok ilgimi çekmiştir. Çok hoş bir liste olmuş. İnşallah bir gün ben de okuyacak vakit bulabilirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En ufak bir vaktin olduğunda hemen başla bence. Zaten bir bölüm en fazla 2-3 dakika sürüyor, pişman olmayacaksın :))))

      Sil
    2. Heyecanlandım şimdii :) İlk hangisiyle başlayım o zman sence?

      Sil
    3. Miss not so sidekick ile başlayabilirsin, herkes bayılıyor bu webtoona. Komik ve tatlı :) Sonra Lucia var, tam bir baş yapıt :)) Bu ikisiyle başla bence ben öyle yapmıştım ^.^ ama kesin başlaaaa

      Sil
    4. Bu gece bana uyku yok anlaşılan :) Teşekkür ederim önerilerin içiin

      Sil
    5. Kesinlikle uyumak yok!! Yazdıklarımı bitir sonra bu listedekilere başla :D Nedense çok mutlu oldum heueheu :))

      Sil
  2. Selam, yine ben geldim! Lucia yi okumaya başladım ve bitirdim. Yani güncelim artık onda. Bu kadardı teşekkür etmek istedim tekrardan önerin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey değil :)) Bu aleme hızlı bir giriş yaptın :D

      Sil
    2. Valla ya bayağı hızlı oldu. Hiç de aklımda yoktu yani böyle bir şey:)

      Sil
    3. Boş ver çok iyi oldu hahaha :D

      Sil
  3. Pek webtoon ya da manhwa okumuyorum ama listendekiler çok dikkat çekici görünüyor. Kaydettim, ara sıra buradan bakıp okuyabilirim. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu listedekilere kesinlikle bakmalısın, ben hepsini çok beğeniyorum :D

      Sil
  4. oo bu liste de iyi oldu, okurum ben de tabii, riftan da aklımda olsun. teması aşk olanlardan bir önerin olur mu kii? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin ana teması aşk ama özel olarak Seduce The Villain's Father'ı okuyabilirsin :)))

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)