En İyi Webtoonlar - Manhwalar (Kesinlikle Okumanız Gerekenler) Öneri


💗

Fark ediyorum ki son paylaştığım listemin üstünden bir yıl geçmiş mecbur yenisini ve en kapsamlısını yapmak şart oldu. Bir yılda bu sektörde usta kategorisine yükseldiğimi düşünüyorum ve öyleee bir liste yaptım ki, dünyanın en kapsamlı listesi olabilir. Haberiniz olsun listeyi belli bir sıraya göre yapmadım, okumaya istediğiniz manhwadan başlayabilirsiniz :) 'Listeyi neye göre yaptın' diye sorarsanız hemen cevaplayayım, keyfime göre yaptım, valla en beğendiklerimi ve okurken keyif aldıklarımı ekledim. Liste çoğunlukla reenkarnasyon konulu webtoonları içeriyor. Vee hazırsanız bir yılın ardından en kapsamlı Webtoon-Manhwa Önerileri (Az birazda Yaoi Önerileri var)


En Yakışıklılar
En İyi Vücutlular
En Bad Boylar
En Çekiciler
En Lord, Dük, Prensler BU LİSTEDE !!!

Diğer Listelere Ulaşmak İçin Tılayın 


💗

Let's Hide My Younger Brother First

Konu: R dereceli BL manhwa'da bir karaktere sahibim. Delilikleri birden ona kadar değişen insanların ortaya çıktığı bir dünyada. Küçük ardeşimi kurtarmaya yemin ettim. 

I Dream of Health, Wealth, and a Long Life


Konu: “Ağzımda altın kaşıkla doğdum ama sefil bir şekilde mi öldürüleceğim? İyice hayatta kalacağım ve uzun bir hayat yaşayacağım! ”

En sevdiğim roman karakterinin on yedi yaşında üvey annesi tarafından zehirlenmeye mahkum olan küçük kız kardeşi olarak reenkarne oldum. Kardeşim kahramanla bir maceraya atılıyor, bu yüzden tek başıma hayatta kalmalıyım. Hayatta kalma planlarına başlamalı mıyız? Öncelikle, üvey annem ve üvey kız kardeşimin yanında terbiyeli davrandığından emin olunmalı. İkincisi, soylu ailelerin çocuklarıyla yakınlaşın. Üçüncüsü,… umh… evlenmek? Sefil bir ölümün kaderinden kaçmak için ben Adriana, İmparatorluk Prensi, şüpheli Usta ve şüpheli Şeytan’a yaklaşmaya başladım!


LUCIA

Konu: Krallığın on altıncı prensesi olan Lucia, geleceğini tuhaf bir rüyada gördü. Ama bu, aklından çıkmayan, korkunç bir evliliğin gerçekçi kabusuydu. Korkunç kaderinden kurtulmak için meşhur çapkın Dük Hugo Taran’a anlaşmalı evlilik önerir.  Bu Lucia’yı kaderinden kurtarır mı? Ya da öngöremediği şekilde dibe mi batırır? Çok sevilen romana dayalı.


MISS NOT SO SIDEKICK

Konu: Hyejung günlük stresinden kaçmak için okumayı seven biridir. Ama bu, en sevdiği romanın tuhaf dünyasında uyanmadan önceydi! Üç yakışıklı adama kur yapan ana karakter yerine herkesin nefret ettiği küçük kötü karakter Latte Ectrie mi oldu?! Öyle ya da böyle , bu onun için en sevdiği hikayeyi, tamamen canlı bir şekilde elinde patlamış mısır ile izleme şansı! Hikayeyi ele almak yepyeni bir anlam kazanıyor.


Solo Leveling

Konu: DÜNYA'DA HER TÜRLÜ CANAVARLA DOLU BIR DÜNYAYA BAĞLANAN BIR PORTAL ORTAYA ÇIKTIĞI ZAMAN BAZI INSANLAR BIR TAKIM GÜÇLER VE CANAVARLARI AVLAMA YETENEĞI KAZANMIŞLARDIR: BU INSANLARA AVCI DENIR. HIKÂYENIN KAHRAMANI SUNG JIN-WOO, E SEVIYE BIR AVCI VE NORMAL BIR INSANDAN HEMEN HEMEN DAHA GÜÇLÜDÜR. SUNG JIN-WOO, AVCILAR TARAFINDAN "DÜNYANIN EN ZAYIF AVCISI" OLARAK ADLANDIRILIR. BIR GÜN, O VE DIĞER AVCILAR KENDILERINI SON DERECE TEHLIKELI BIR ZINDANA HAPSOLMUŞ BULURLAR VE SADECE BIR KAÇI HAYATTA KALIR VE KAÇMAYI BAŞARIR. SUNG JIN-WOO ISE ZAR ZOR HAYATTA KALIR VE BU ZINDANDAKI TÜM DENEMELERI TAMAMLAYAN TEK KIŞIDIR. DAHA SONRA, ONA GÖREVLERINI GÖSTEREN BIR ARAYÜZÜ GÖREREK BIR "OYUNCU" YA DÖNÜŞÜR.


Kocam Güzelliğini Saklıyor

Konu: Nesillerdir canavar olduğu söylenen bir aile var. Halstead kalesinin efendisi Erden. Korkunç yüzünü gizlemek için bir maske takıyor. Kız kardeşlerinin yerine Lord Halstead ile evlenmek üzere gönderilen Leticia, ‘canavarla evlenen kadın’ olarak anılmaya başlandı ve başkaları tarafından acıdı. Ama bilmedikleri bir sır var.



❤️UNDER THE OAK TREE❤️

Konu: Bir dükün kızı, kekeme Maximilian, babasının zorlamasıyla düşük statülü bir şövalyeyle evlendi. İlk gecelerinden sonra kocası başka bir şey söylemeden bir keşif gezisine çıktı. Üç yıl sonra bu sefer tüm kıtada ünlü bir şövalye olarak geri döner. Maximilian dönüşünde onunla nasıl yüzleşecekti? “Seni ne kadar çok düşünürsem, o kadar yalnız ve yalnız oluyorum. Bu kadar acı verici olmasına rağmen neden bırakamıyorum bilmiyorum.”


Büyük Dükün Kıymetli Kız Kardeşi

Konu:  Hiç kan ve gözyaşı dökmeden kötü adamın kız kardeşi olarak savaş romanında yeniden doğdu.
Bu yüzden şimdi tek yapmam gereken, daha sonra ortadan kaybolana kadar kız kardeşi gibi davranmak.
Ya da ben öyle düşünmüştüm…

“Kardeşim” olarak hareket eden kişi, savaşı kaybettikten sonra baş erkek tarafından mühürlenecek bir kötü bir adamdı.

Elindeki ne? Bana bunun erkek başrolün kafası olduğunu söyleme? ‘

Kardeşim savaşı kazanmıştı.

I’ll Be The Matriarch In This Life

Konu: Florentia, imparatorluğun en zengin ailesinin gayri meşru çocuğu olarak yeniden doğdu. Gelecekte her şeyin iyi gideceğini düşünmüştü. Ama babası vefat etmiş, akrabaları onu kapı eşiğine bırakmış ve gurur duyduğu onurlu aile tamamen mahvolmuştur…. Ama bu gerçek mi? Biraz (çok) içti ve bir araba çarptı, Gözlerini tekrar açtığında yedi yaşında mıydı? Üstelik önceki hayatında ailesinin düşmanı olan İkinci Prens, onu bir köpek gibi takip ediyor! “Tia, sen benden daha güzelsin.” “… .Şu anda benimle dalga mı geçiyorsun?” “Hayır. İçtenlikle söyledim.” Pekala, hem İkinci Prens hem de aile benim! Bu hayatta, Overlord olmam gerekecek.


Surely Happy Ending


Konu:  Göstermelik evliliği bitireceği gün kocası ölür. Keder içinde kaybolan eş Yeonwoo’ya 100 günlük zamanı tekrar etme şansı verilir. Yeonwoo kocası Sunjae’nin ölümünü engellemek için mücadele eder…


Bir Zorbayı Evcilleştirdim ve Kaçtım

Konu:  Charlize Ronan, ailesi tarafından sevilmeyen, üzerinde deney yapılmasına gönüllü olan ve kılıç haline gelen bir çocuktu, çünkü o imparatorun 400 yıllık ulusal hazinesiydi. Ona sahip olan imparatorlar, acısının ve üzüntüsünün çığlıklarına nihayet orijinal insan formunda yeniden uyandığı zaman dek sağır oldu. İnsan olarak tekrardan doğduğunda bu kez, dahi prensi bir tiran olarak yetiştirmek için ve acısı, ıstırabından dolayı ailesinden ve tüm imparatorluktan intikam almaya yemin eder. Bunu yaptığında, rolünün tamamlandığına inanarak ayrılır ve ortadan kaybolur.

Dokunulmaz Leydi


Konu:  Lütfen, Hilise. Lütfen Gabrielle yerine ölün. " Her zaman ağırbaşlı ağabeyim ilk defa bana yalvardı. Bir damla kan bile paylaşmadığımız üvey kardeşimiz için ölmemi istiyor. "İlk ve son kez sana şunu soruyorum." Her zaman sefil oldum ve bu sefer bir istisna yok. İhanete uğradığım ve öldürüldüğüm yedinci kez, kalıcı duygulardan tamamen kurtulmuştum. Sonuna kadar pisliğin teki olmana sevindim. Artık aşktan etkilenmeyeceğim. Önce onları terk etme sırası bende.



 Death Is The Only Ending For The Villainess


Konu:  Penelope Eckart; Dük Eckart‘ın evlatlık kızı ve harem partner simülatörünün kötü karakteri olarak reenkarne oldum. Sorun şu ki, oyuna en zor seviyede girdi ve ne yaparsa yapsın, her seferinde ölümle burun buruna geliyor! Dük Eckart‘ın gerçek kızı ortaya çıkmadan önce, erkek ana karakterlerden birini seçmeli ve hayatta kalmak için mutlu bir sona ulaşmalıdır. Ama bu iki kardeş onunla her zaman, en ufak bir şeyde bile kavgaya tutuşuyor. Bununla birlikte rotaları ölüme yol açan çılgın bir veliaht prens, dişi kurşunla büyülenmiş bir sihirbaz ve sadık bir köle şövalyesi bile var! Ama nasıl oluyorsa, ne zaman çizgiyi aşsa ana karakterler ile olan aşk ölçeri yükseklik gösteriyor!

İşte bu çılgın bir harem simülasyonunun içinde tıkalı kalmış Penelope‘un hikayesi.


Olgami


Konu: Taksi sürücüsü Chaeah kiliseden tanıdığı Park Yoonsoo'yu bir kızla caddede yürürken görür bunun cinayet ve işkence delillerinin gömülmesine ve hayatında tamamen bir değişikliğe yol açacağını hiç düşünmemişti.




 Not Just Anyone Can Become A Villainess


Konu: Tanrı’nın krallıkta kurban olarak sunulan tek kızı olan Niviea Herbert’in bedenine girdim.

Ailesinin en büyük kızı olarak onlar için kendini feda etti, nişanlısını rakibine kaptırdı ve krallığa, bir aziz olarak hayatını verdi … Sadece yaşanan felaketler üzerine felaketler vardı.

How The Get My Husband On My Side


Konu: Romanda kocasının ellerinde ölen bir kötü kadındı. Daha açık olmak gerekirse babası ve kardeşi tarafından siyasi evlilik aracı olarak kullanılırken ölen bir yan karakter haline geldi. Bir gün, lanet olası babam dışarı sürünerek çıktı ve beşinci damadını seçti. Sorun şu ki seçilmiş kişi kuzeyin en iyi şövalyesi ve gelecekte beni ve ailemi öldürecek kişiydi. Önce yaşamanın bir yolunu bulmalıyım. Romanda, benim ellerimle ölecek olan baldızımı kurtarmanın bir yolunu bulmadan önce aşmam gereken bir sürü zorluk var. Kocamın soğuk dış görünüşünü eritmek, Kuzeylilerin sevgisini kazanmak ve Dük’ün küçümsemesinin üstesinden gelmek gibi. Eğer bu zorlukların üstesinden gelebilirsem, hayatım kurtulmuş olmaz mı? “Sana aşık oldum!” Lütfen canımı bağışla! Neler oluyor? !



Ana Karakterin Ağabeyini Korumanın Yolu 


Konu: Bir 19+ ters harem romanının içine girdim.

Sorun şu ki, kötü adamın ablası Roxana Agriche oldum. Lanet babam, kahramanın kardeşini kaçırdı. Şimdi, kahramanın intikamından dolayı korkunç bir sonla karşılaşmak geriye kalan tek şey mi? Ama ya bu korkunç gelişmeden kaçınırsam?



The Monster Duchess And Contract Princess


Konu:  Leslie'nin hayatı her zaman kız kardeşi Eli'nin iyiliği için kullanıldı. Leslie'nin içindeki kara büyüyü Eli'ye transfer etmek için başarısız bir girişimden sonra, Leslie canavar Düşes'in kapısını çalar ve Düşes'e onu evlat edinmesi için yalvarır ?!






 Seduce The Villain'S Father


Konu: Bir otobüs kazasından sonra en sevdiğim web romanının dünyasına uyandım. Sadece bu da değil, roman daha başlamadan önceki zamanına geldim! Birden çok kötü olayı durdurmak için geldim. Kadın başrole hamile olan kız kardeşin kaçırılmasını önlemeye çalıştım! Ama onun yerine ben kaçırıldım?! Kaçırılmak üzücü ama vücudum enerjiyi kaldıramadı ve güneş balığı gibi bir duruma geldi Ama… Ne zaman beni kaçıran imparatorun yanında olursam, vücudum normalleşiyor! Bu adamı bir cadı ile evlenmekten, oğlu tarafından öldürülmekten ve benim gibi enerjiye karşı savunmasız birini kurtarmanın yolu, birbirimizle evlenmek!






 I Fell Into A Reverse Harem Game!


Konu:  Sıfırla… ve oyunu başlat. Gözlerimi açtığımda bambaşka bir dünyadaydım. Bir oyunda herkesin korktuğu kötü prenses olmuştum.
VE TAMAMEN ÇIPLAK ADAMLARIN ÜZERIME DOĞRU GELMESINDEN BAHSETMIYORUM BILE! “ÜŞÜYOR MUSUN? SANA SARILAYIM MI?” “OH? NE O, DAHA FAZLASINI MI GÖRMEK ISYORSUN?”
BU IÇINDE BULUNDUĞUM DURUMDA NE?! BU LANET OYUNDAN NASIL KURTULABILIRIM?!





 When The Villainess Loves



Konu:  Az sayıda günleri kalmış bir prensesin bedenine geçiş yaptım.
Ama ben bir hain olduğum için çevremdeki insanlar temkinli olma eğilimindedir…

Sorun değil, yine de bu hastalığı tedavi edebiliriz!

Amacım ne istersem yapabileceğim bir hayat sürmek!

İlk olarak, romandaki en sevdiğim karakterlerin hepsine hayran kalmaya karar verdim!

“Yakında öleceksin ve yine de… nasıl böyle gülebiliyorsun?”

Pekala, çünkü ben çok ateşliyim.



 Beware Of The Villainess


Konu:  Bir roman dünyasına sadece hepsini alaşağı etmek için bırakılan ferahlatıcı, eşsiz bir kötülük! Sebebi ise? Durup kadın başrolün dört ucuz erkek başrol tarafından manipüle edilmesini izleyemezdi. Tüm aptalları dışarı atmaya niyetlenen pragmatik bir kötülüğün, söz konusu aptallara eşit derecede kızan arkadaş canlısı kahramanın ve sadece kötülüğü özleyen bir kurdun hikayesi!


 Inso's Law


Konu:  “Sadece normal bir hayat yaşamak istiyorum, neden bu bana oluyor!” Hobisi “ Law of Insomnia” yı okumak olan sıradan öğrenci Ham Dan-I, bir gün okuduğu bir romanda uyanır. Fakat fantastik romanlar dünyasında bile rolü önemi değildir. Rolü kahramanın çocukluk arkadaşı olarak kalan günlük yaşamı sona erer ve güçlü karakteriyle daha çok çarpıtılır.



 The Villainess Lives Twice


Konu:  Bir imparator yapan entrikacı bir dahi! “Kardeşsin, senin de iyi yapman için iyi yapmalısın.” Her türlü kötü eylemde bulunarak kardeşini imparator yaptı. Ancak bağlılığının karşılığında Artizea ihanete uğradı. Ve onu ölümün eşiğinden kurtarmak için elini uzatan, onun dürüst düşmanı, büyük Dük Cedrick. “Bir plan yap.” “… ..” “Senin dışında bu durumu tersine çevirebilecek başka birini düşünemiyorum. Yürüyüşçü Rosan. ” “….” Gücüne ihtiyacım var.




Baba, Ben Evlenmek İstemiyorum


Konu:  Okuduğum bir romanın içine kötü karakter Jubellian Eloy Floyen olarak reenkarne oldum. Ölmeye mahkumdum ama hayır! Önceki hayatımın anılarıyla, ölüm bayrağımdan kaçacağım!

“Onuru, ailesi, malı ve gücü olmayan bir adamla evlenmeyeceğim!”

Görkemli ve göz alıcı bir hayat yaşama isteğimi ilan ederken, babam veliaht prensi nişanlım mı yapmaya karar verdi?! Deli mi bu adam?! Nişan sözleşmesini son bir önlem olarak ele alacağım.



Seashell Boy

 
Konu: Yediği yemeğin parasını ödemeden kaçan fakat daha sonra ödemek için o restorana çalışan olarak geri dönen Doosik. Ya, orada hiç görmemesi gereken şeyler görürse... Arka odaya dikkat! Görgüsüz olsa da iyi olan Kang Doosik, kaba olsa da samimi ve dürüst olan Jin Jooha'nın, iç ısıtan hikayesi!



Full Volume


Konu:  Masum + seksi + patates + simit vücutlu yan komşu olan bir erkek. Harika bir ideal tip, fakat yanlış giden kargoyla ilk düğmesini yanlış ilikledi. Bir gün Seolbeom'un seks yayıncısı olan bir BJ olduğunu öğrenen Sa Dowon!  Çok büyük bir fan olan Sa Dowon ile seks yayını yapan BJ Seolbeom duvarları aşıp heyecan verici bir ilişkiye başlayabilir mi?




Painter of the Night


Konu: NA-GYEOM, ERKEKLERIN EROTIK GÖRÜNTÜLERINI RESMEDEN OLAĞANÜSTÜ BIR YETENEĞE SAHIP GENÇ BIR RESSAMDIR. TAKMA ISMIYLE BIRKAÇ KOLEKSIYON YAYIMLAR FAKAT SONRA RESMI BIRAKMAYA KADAR VERIR. GENÇ BIR SOYLU OLAN SEUNG-HO, NA-GYEOM'UN HAYATINA GIRER. DOYUMSUZ ŞEHVETIYLE ÜNLÜ BIR TAHRIKÇI OLAN SEUNGHO, NA-GYEOM'U ÖZEL RESSAMI OLMAYA ZORLAR. NA-GYEOM'U BEKLEYEN GECELER HAYAL EDEBILDIĞININ DE ÖTESINDEDIR.



Under The Green Light



Konu: "...SIZI KAZIMAK ISTIYORUM. ASLA DEĞIŞMEYEN BIR FORMDA..." HERKESTEN ELINI AYAĞINI ÇEKMIŞ BIR ŞEKILDE YÜKSEK BINALARLA DOLU BIR ŞEHIRDE YAŞAYAN HEYKELCILIK ÖĞRENCISI, MATTHEW RAYNER. TESADÜFEN KARŞILAŞTIĞI JIN'IN KADERINI HISSEDER VE KENDISININ MODELI OLMASI IÇIN BIR TEKLIFTE BULUNUR. FAKAT ONUN AMACINDAN FARKLI OLARAK IKISI ARASINDAKI ILIŞKI GITTIKÇE DAHA DA ÇARPIK HALE GELIR... KIRLI PARA VE IHANETLE LEKELENMIŞ ACIMASIZ BIR DÜNYADA SINIRLERINI KIRAN ACIYI YUTARAK YAŞAYAN SHINHAEPA YÖNETICISI, JIN CHEONGWOO. ONA KENDILIĞINDEN YAKLAŞAN MATTHEW, HAYATINA BAMBAŞKA BIR ZEVK DAHA KATAR... "FAKAT ŞARTLARIM VAR. İLKI, SÖZLERIME KESIN OLARAK ITAAT ETMELISIN." DÜNYA ILE KENDI ARASINA DUVAR ÖREN ADAM ILE DÜNYAYI GÜLÜNÇ BULAN ADAM. FARKLI ARZULARINI GIZLEYEN IKI ADAMIN HIKAYESI BAŞLIYOR.

💗


Evett bir listenin daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Listede görmediğiniz ama çooook beğendiğiniz bir mahwa varsa yorumlarda önermeniz dileğiyle <3

Manhwa sevdalıları olarak reenkarne dileğinizin gerçek olması temennisiyle hepinize iyi günler...


💗
En İyi Webtoonlar - Manhwalar (Kesinlikle Okumanız Gerekenler) Öneri
Webtoon-Manhwa Önerileri

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)