Disney Animasyon Maratonu #1 - Enkanto: Sihirli Dünya

 

Konusu: Encanto, Kolombiya dağlarında, sihirli bir evde yaşayan, özel güçleri olan bir ailenin hikayesini konu ediyor. Encanto adı verilen sihirli yerde yaşayan Madrigal ailesinde bir kişi hariç her bir çocuk, endisine özgü sihirli bir hediye ile kutsanır. Yalnızca Mirabel'in sihirli güçleri yoktur.

🔮
26 Kasım 2021
1 Saat 43 Dakika
AnimasyonAileFantastikKomedi
🔮


KİŞİSEL DÜŞÜNCEM
🔮
 
Fark ettiğiniz gibi yeni bir maratona başlıyorum, 'yeni bir' dediğime bakmayın diğerinden haberiniz yok çünkü sıkıldığım için yarıda bıraktım ama bu sefer daha istekli ve hırslıyım kesinlikle başaracağım, Disney Maratonu! Vuhuu :)))

Animasyon maratonuyla başlayıp devamında Prenseslere geçeceğim, en sevdiğim, beklemede kalın. O yüzden animasyonu hızlı bitirme taraftarıyım zaten sadece izlemediğim animasyonları izleyeceğim eğer aranızda benim gibi büyümesine rağmen hala animasyon izlemeye ölüp bitenler varsa bu maratonu okumasını şiddetle tavsiye ediyorum sadece ben yazıyorum diye değil yaneyy...



Animasyon izleme ekibimden de bahsedeyim, bahsetmezsem olmaz, annem, ben ve babam :) Ekip on numara, aranan ekiplerden ehuehe. Onları da nasıl ikna ettiğim hakkında da bir fikrim yok. Millet sevgilisiyle tatillere gider benim yazı geçiriş şeklime bakın, accccayip değişik. Yalan söylemeyeceğim hoşuma gidiyor aslında <3

Gelelim animasyon yorumuna yeni nesil animasyonlar eskilere göre daha çeşitli ve konuları her kesime hitap ediyor. Her seferinde tahmin edemeyeceğiniz kadar derinden etkiliyorlar ve bunu gizli gizli yapıyorlar. Enkanto'nun öyle bir aurası var ki bütün salon -evin salonu- sihirle doldu gibiydi. Animasyonun havası ve çizimleri o kadar sihirli ki büyüleniyorsunuz. En hayran kaldığım şeyde teknoloji ve fikirler o kadar değişmiş, güzelleşmiş ki. Hangi Disney yapımında Kolombiyalı bir başrol beklerdiniz ki önceden? Animasyon izlemeye izlemeye gelişimlerden bir haber yaşamışım. İzlenebilecek tek yetişkin animasyonu Minyonlar değilmiş artık bunu öğrenmiş oldum. 

Kesinlikle bu animasyonu kaçırmadan izlemeniz lazım. 

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Filmler, Film Önerileri, Diziler, Dizi Önerileri, Animasyon,animasyonlar, disney +


0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)