Close Enough (Yetişkin Animasyonu Yorum)

Konusu: Yetişkinlere yönelik bu animasyon dizisinde, 20'li yaşlarındaki çılgın eğlencelerden 30'lu yaşlarda anne babalığa geçiş yapan evli bir çift, istifini bozmamaya çalışır.

ಥ_ಥ

Netflix
2 Sezon (16 Bölüm)
2020
25 Dakika

ಥ_ಥ



KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

( ͡° ʖ̯ ͡°)

Nasıl sıkıntı ve dert içindeyim anlatamam. Sanki her şey üstüme üstüme geliyor, sıcaklarda cabası...
Gerçekten ama gerçekten bok gibi geçen günlerimi artık boş şeylerle değerlendiremiyorum. Bu diziyi de 2 ay önce izledim ama yazısını yeni yazıyorum yani siz hesap edin durumumu. Bir an önce okulların açılması lazım, hem de bir an önce! Hayatım tam teşekküllü bir yarra*a döndü. Öyle saçma sapan şeylerle uğraşıyorum ve sinir oluyorum ki anlatamam bile. İçimden de gram bir şey yapmak gelmiyor. Bu ay hayatımda olan tek iyi şey tırnaklarımı yaptırmam. Protez tırnak yaptırdım çok iyi, tavsiyemdir yaptırın ehuheh tırnaklarım sayesinde kendimi bir tık daha iyi hissediyorum.
Cümlelerimi güzel bir temenniyle bitireceğim.
ALLAHIM BİZİ YOBAZLARDAN KORUSUN!

( ͡° ʖ̯ ͡°)



Evettt, diziye gelecek olursak Çerez Diziler kategorimin ilk 10'una girer. İlk sezonu izlememin üstünden bayağı zaman geçmişti, hazır yeni sezonda çıkmışken izleyeyim dedim. Beyninizi kullanmanıza gram gerek kalmayan çok eğlenceli bir dizi. Yani çıkarın beyninizi vestiyere asın sonra izlemeye başlayın, basit ve eğlenceli. Zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız, özellikle yemek yerken. Eğer sizin günlerinizde benimki gibi boktan geçiyorsa kesinlikle izlemelisiniz. (Boktan geçen günler kardeşliği...)




Belki dizinin çizimleri size başka diziyi hatırlatmış olabilir çünkü hatırlatması muhtemel bir gerçek. Misal ben, çizimleri sırf 'o' çizgi filme benzediği için izlemeye başlamıştım. Eğer hala bulamadıysanız yuh size! Sürekli Dizi'yi (Regular Show) nasıl hatırlamazsınız! İki dizinin seslendirmenlerinden tutun yapımcılarına kadar her şeyleri aynı. Tek fark konular :) 

Bakın izlemeniz için başka bir neden daha buldum.

Şimdiden keyifli seyirler...




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .      


Netflix , Diziler , Dizi Önerileri , Çerez Diziler ,Yetişkin Animasyonu,Animasyon, 



5 Düşüncelerinİz

  1. dizi iyimiş, beavis butthead var onu da andırmış :) yani döndün bloguna ha sevindim, yazılarını görmek güzel, yaz pasif melankolisi yani bu demekki :) tırnaklar şekil diyorsuun :) gelirim yinaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beavis Butthead'i duydum ama hiç izlemedim, güzelse hemen başlarım :D Teşekkür ederim :))))

      Sil
    2. beavis butthead efsane ya klasik olmuş artık :) senin tembellik bitmiştir belki yazın :):):)

      Sil
    3. Benim tembellik bitti :D net izlerim :))

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)