Girl From Nowhere - Nanno (Tayland Dizisi Konu + Yorum)


Konusu: Dizi, her bölüm farklı okullara kaydını aldıran ve etrafındaki herkesin karanlık kişiliklerini, hikayelerini ifşa etme yeteneğine sahip Nanno'nun etrafında dönüyor. 


2018 Yapım
2 Sezon
40 Dakika
Gizem, Fantastik, Korku
Netflix



Kişisel Düşüncem


Sosyal medya sayesinde varlığından haberdar olduğum bir diziyle daha karşınızdayım. Aranızda Nanno'yu bilmeyen ya da hiç karşılaşmamış olan varsa -ki gerçek hayatta kesinlikle karşılaşmamak istersiniz diye tahmin ediyorum- bu yazıda aradığınız her şeyi bulabilirsiniz. 

Bu aralar, bu diziyle ilgili görseller ve videolar çok fazla önüme gelmeye başladı zaten bende şu günlerde dizi üstüne dizi izleyen bir insana döndüğüm için hemen 'Girl From Nowhere'i izlemeye başladım. Dizi, tek kelimeyle 'mükemmel'.
Aranızda diziyi hala fark etmemiş ve izlememiş olanlar varsa eğer, bu yazı sizin için kesinlikle bir işaret. Gidin ve izleyin. Bu dizi daha önce izlediğiniz hiçbir Tayland dizisine hatta direkt hiçbir izlediğiniz diziye benzemiyor. 





Size, biraz detaylı şekilde konusundan bahsedeyim. Nanno kesinlikle bir insan değil! Öncelikle bu bilgiyi bir hazmedelim. 
Her bölüm farklı bir okulda gördüğümüz Nanno, gittiği okullarda ikiyüzlü ve zayıf karakterli insanları bularak bunların hikayelerini ders verir nitelikte ifşalıyor. Cinayet, intihar, seks, madde kullanımı...
Karakterden karakter bürünen Nanno'nun ne para sıkıntısı var, ne ölüm, ne aile ne de başka bir şey. Bir anda çıkıyor ve bir anda kayboluyor. Arkasında bıraktıkları ise tam bir karmaşa. Her bölümün sonunda Nanno ile birebir karşılaşmadığınız için dua edeceksiniz.





Girl From Nowhere, kesinlikle muazzam bir senaryoya sahip. 'Bunu nasıl düşünmüşler' ya da 'bu bölümden daha iyisini yazamamışlardır' dediğiniz yerde daha iyileriyle karşılaşıyorsunuz. Her bölüm şaşırtmaya programlanmış bir senaryoya sahip. Oyunculukları da çok beğendim. Genelde romantik Tayland dizileri dışında pekte Tayland dizisi izlemedim ama 'GFN'in oyunculukları diğer Tayland dizileriyle karşılaştırılamayacak kadar iyi. Özellikle başrol Chicha Amatayakul, çok güzel oynamış. Ve kadın 27 yaşında! Oynadığı rol liseli rolü! Bir insan gram sırıtmaz mı ya, cuk diye oturmuş role! Peki nasıl 27 yaşında olabilir, resmen max 16 duruyor. Bu nasıl bir cilt! Aynı şekilde diğer oyuncularda 27-28 yaşında ve liseliyi oynuyorlar. Hadi diğer ülkelerde yaşlı insanların genç rolü oynadıkları hemen anlıyoruz, fark ediyoruz ama bu insanlar öyle değil. Anlayamıyorsunuz. Hatta ilk bölüm az da olsa cinsel içerikli sahneler vardı ve ben dedim ki 'bu kız, bu sahneyi nasıl oynamış, Tayland da böyle şeyler yasak değil mi' yani kızı taş çatlasın 16 zannediyordum. Küçük kızı nasıl oynatmışlar, diyorum salak gibi! Halbuki kız 27 yaşında. WTF!

Her şey bir kenara, bu diziye kesinlikle bir şans verin pişman olmayacaksınız. Şimdiden iyi seyirler...






Eğer lisedeyseniz ve okulunuza dönem ortasında Nanno diye bir kız geldiyse sıçtınız. Hemen oradan uzaklaşın, kaçın! Arkanıza bile bakmadan kaçın! Ve her şeyi denemenize rağmen kaçamıyorsanız, tebrikler boku yediniz :)






˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Diziler, Tayland Dizileri, Dizi Önerileri, Asya Dizileri, Çerez Diziler

10 Düşüncelerinİz

  1. Hmm, ilginç duruyor, sayende merak ettim. İzlenecekler listeme ekledim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisin, çok değişik bir konusu var :))

      Sil
  2. İlk defa sizde gördüm ve merak ettim. Şans verin yazmışsınız o halde listemize ekleyelim bakalım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgi çekici bir konusu var, bence beğenirsiniz :))

      Sil
  3. hoş konuymuş, tayland dizilerini de seviyorum, olabiler bu da :) nasıl yetşicez bu dizilere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yetişemiyorum artık dizilere, aldılar başlarını gittiler :D

      Sil
  4. İlgi çekici bir konuya sahip, meraklandım. izlerim inşallah. amin. :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)