Solo Leveling (Webtoon-Manhwa Yorumu)

Na Honjaman Rebereop; "Tek Başıma Seviye Atlıyorum"

Konusu: Dünya'da her türlü canavarla dolu bir dünyaya bağlanan bir portal ortaya çıktığı zaman bazı insanlar bir takım güçler ve canavarları avlama yeteneği kazanmışlardır: bu insanlara avcı denir. Hikâyenin kahramanı Sung Jin-woo, E seviye bir avcı ve normal bir insandan hemen hemen daha güçlüdür. Sung Jin-woo, avcılar tarafından "Dünyanın en zayıf avcısı" olarak adlandırılır. Bir gün, o ve diğer avcılar kendilerini son derece tehlikeli bir zindana hapsolmuş bulurlar ve sadece bir kaçı hayatta kalır ve kaçmayı başarır. Sung Jin-woo ise zar zor hayatta kalır ve bu zindandaki tüm denemeleri tamamlayan tek kişidir. Daha sonra, ona görevlerini gösteren bir arayüzü görerek bir "oyuncu" ya dönüşür.

Bölüm Sayısı: 152 (şu an)
Tür: Aksiyon, Fantezi

-Güncel-




Kişisel Düşüncem

Şu ana kadar önerdiğim bütün Webtoonları unutun! Daha iyisi gelene kadar en iyisi bu!

Tam olarak az önce Webtoon'unu bitirdim şimdi noveline başlayacağım. Güncel 152 bölümü okumak iki koca günümü aldı! İki günün tamamını. Zaten okumamın birinci günü saat artık gece üç gibi baş ağrısından ölmek üzereyken majezik içip uyudum. Bölümleri aralıksız aşağı doğru kaydırmaktan şuurumu kaybedecektim. Mide bulantıma girmiyorum bile...

Solo Leveling öyle bir bağımlılık yapıyor ki bırakın okumamayı, düşünmeden bile duramıyorsunuz. Rüyalarıma bile girdi. Hayati fonksiyonlarımı felç etti, okurken tuvalete bile gitmedim. 

Ne desem, nelerden bahsetsem hiçbir fikrim yok, sayfalarca övebilirim. Hatta 'Solo Leveling Nasıl Ve Ne Şekilde Övülür' konulu bir kitap bile yazabilirim. Üşenmem günlerce överim çünkü artık bir fanı oldum. 



(Karizmanın öz evladı)

Lord olsun, Karanlık Lord olsun, Gölge Lordu olsun ben genelde düşerim. Bende 'Lord Zaafı' var ve bunun için yapacak bir şeyim yok. Aranızda benim gibi Lord Zaafı olanlar varsa direk başlayın seriye. Beklemenin lüzumu yok.


Okurken her bölüm şekilden şekle girdim, böyle bir hikaye olamaz! Mümkün değil. Her şeyiyle o kadar iyi ve heyecan verici ki okumayı bırakmak mümkün değil. Elimden gelse bir günde bitirirdim ama olmadı. Çizimleri ve hikayesi bu kadar kusursuz bir Webtoon bulmak neredeyse imkansız. Neredeyse değil direkt imkansız! Ama Solo Leveling tam bir başyapıt. Hikayenin olay sıralaması bile harika, her şey en ince ayrıntısına kadar düşülmüş. Mükemmel örülmüş bir kazak gibi tek bir ilmek kaçırmışlıkları yok. 



(Şu mükemmelliğe bakın)

Çizimlere gelecek olursak çizer, normal insanlardan çok yaratık ve savaş sahnesi çizmek zorunda yani bence, işi diğerlerine göre daha zor. Diğer Webtoon çizerleri, mesela tarih konulu olsun, onların çizerken zorlanacağı tek konu kıyafetler olabilir çünkü genelde olay hep aynı mekanlarda geçtiği için o kısımları çizmek zor olmuyordur ama Solo Leveling'de öyle değil. Hikaye neredeyse her seferinde başka bir mekanda oluyor ve başka yaratıklardan oluşuyor. Bu yüzden çizimlere şaşırmamak mümkün değil. (Çizimlerin esinlenildiği karakterler tabii ki var ama hikayeye de cuk oturmuşlar.)
Ve bence gelmiş geçmiş en karanlık, karizmatik ve cezbedici karakteri yaratmış olabilirler. Gücünden bahsetmiyorum bile...

Ama yalan söylemeyeceğim hikaye bok gibi olsaydı bile sırf Sung Jin-Woo çizimlerini görmek için okurdum. Bu karakter bambaşka çünkü. 


Okurken, en son Attack On Titan'i izlediğimde aldığım hazzı aldım. Mükemmel bir merak ve heyecanla okudum bölümleri. Bu Webtoon'u kesinlikle okumanız lazım. Benden size tavsiye, tam şu an başlayın. Vaktinizi diğer Webtoonlarda boşa harcamayın :)
Çizimlerin fotoğraflarını her yere eklemek istiyorum ama şimdiden 5 görsel kullanmışım bile. 
Özetle çizimleri, hikayesi, karakterleri ve yarattığı evreniyle benim için kusursuz bir Webtoon'du. Hemen okumanızı tavsiye ediyorum. Aksiyonu bol ve inanılmaz zeki bir Webtoon 'Solo Leveling'.
Şiddetle tavsiyemdir! Şimdiden iyi okumalar...




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Webtoon-Manhwa Önerileri, Webtoonlar, Webtoon Yorumu, En İyi Webtoonlar, webtoon erkekleri gerçek değil. 

2 Düşüncelerinİz

  1. hımmm önceki önerileri listelemiştim :) ama bu önde diyosun :) senin webton ve dizilere yetişmek zor olcak :) söz ettiğim zombi detektif teki zombi oğlanı bir izlesene, bakalım sevcen miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu webtoonu öne al :D Dediğin diziye başlamıştım ama vizeler yüzünden 2. bölümde bıraktım, sonra bir daha da başlayamadım ödevlerden sonra hemen devam edeceğim, konusunu beğenmiştim :)) zombilere de düşüyorum -.-

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)