Vincenzo (Dizi Yorumu)


Konusu: Doğduğu ülkeyi ziyarete gelen Kore asıllı İtalyan bir mafya avukatı, adı türlü yolsuzluklarla anılan çok büyük bir holdingi kendi silahıyla vurmaya karar verir.

Bölüm Sayısı: 20
Tür: Dram, Komedi
Kanal: tvN
Oyuncular: Song Joong-ki,Jeon Yeo-been,Ok Taec-yeon
Imdb: 8.6



KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Beni dövmeyin ama her ne kadar Song Joong-ki sevmediğim bir oyuncu olsa da Vincenzo'yu izledim. Ve dizi gördüğüm en havalı başlangıca sahip. Yani anlayacağınız beni ilk bölümüyle elinin altına aldı. Patlamalar, havalı yürüyüşler ve tabii ki havalı konuşmalar, Karteller falan ben düştüm...
Aranızda 'ben düşmem' diyen varsa net düşer bu arada. Hem ne demiş Julia ablamız
"They say 'all good boys go to heaven' 
But bad boys bring Heaven to you"

Üstat bu eserinde diyor ki, iyi çocuklar cennete gider ama kötü çocuklar sana cenneti getirir kıpss 😉
(Yani, Grinin Elli Tonu film müziğinden de ne beklenir ki aq)


Birinci bölümden itibaren dinamiği ve aksiyonu hiç bitmeyen 2021'in ev havalı dizisinin yorumuna tekrardan hoş geldiniz :)

Bu arada, zaten anlamışsınızdır da, ben diziyi beğendim. Nedense bana, 2016 K-drama döneminden fırlamış bir dizi gibi geldi. Ayy! 2016 ne dönemdi ama! Bütün K-drama sanat eserleri o dönem çıkmıştı. Goblin, Descendants of the Sun, Moonlight Drawn By Clouds, Legend of the Blue Sea... Tek kelimeyle, efsane! Bir daha öyle bir yıl gelir mi bilmem ama inş gelir. Hatta bümkünse bu sene olsun, ya*rak kürek dizileri izlemekten gına geldi!

Neyse yani, Vincenzo dizisinden tam bir '2016 K-drama' vaybı aldım. Ki bu benim için harika bir şey. Başladığım gibi bitirdim. Hızlı ve akıcı geçti. Özellikle Song Joong'dansa
kadın başrolü daha çok beğendim. Kafadan kontak olması beni kendine çektim.


Oyunculuklar tahmin edeceğiniz gibi çok iyiydi. Tabii ki başroller, uçuyor ama yan rol olarak bir idol vardı ki onu çok beğendim. Safi manyak rolünde ama iyi becermiş. Ok Taecyeon, harika oynamışsın kanka. Sanki, benim bunu dememe ihtiyacın varmış gibi :D Aferim lan, becermişsin...
(Sonuçta ben bu adamı ilk defa izledim ama bir sürü yapımı var. Çaylak oyuncu değil.)

Hikaye desen, diğer K-dramalardan farklı olduğu bariz belli, bu da onu bayağı bir dikkat çekici yapıyor. Zaten oyunculardan çok hikaye dikkatimi çektiği için izledim ben. (Size de tavsiye ederim.) İtalya'da mıydı, tam hatırlamıyorum, yurt dışında çekim yapmaları da güzeldi. Dediğim gibi, havalı bir yapım. Song Joong'u sürekli havalı yapımlarda ve havalı adam rollerinde izliyoruz ama ben onda daha çok softboy imajı seziyorum. 
Herhalde kendisini havalı rollerde görmeyi seviyor. Ama yani göz var nizam var, 175 boyundaki hafif -çok hafif- kaslı bir adam İtalyan Kartelleri tek başına nasıl indirebilir? Bizi mi s*kiyonuz aq...
Valla gelsin buraya tek yumrukta Allah'ına kavuştururum.




Bu, ultra havalı ve bir o kadar da duygu s*ken yapımı kesinlikle izlemeniz gerek çünkü 2021'in en iyi yapımları arasında kendisi. Gerçekten de oyunculuk ve hikaye bakımından çok iyi bir diziydi, kesinlikle bir şans verin derim. Şimdiden keyifli ve iyi seyirler...



˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Kore Dizileri, Diziler, Dizi Önerileri, En İyi Asya Dizileri, En İyi Kore Dizileri, Tüm Zamanların En İyi Kore Dizileri, Kore Dizi Önerileri, K-drama,

6 Düşüncelerinİz

  1. bunu hemen izleyim. bir de şey varmış, doom at your service. en kısa zamanda önce bu ikisine başlayım, sonra da mr. queen bir de gumiho varmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doom at Your Service'e başladım ben, çok iyi dizi ama bölümleri bana az geldi o yüzden tamamlanmasını bekleyeceğim :) Bugün Gumih'ya bakacaktım ben de :D

      Sil
  2. doom a başladım ben de, iki bölüm izledim, çok sevdim, konuyu da oyuncuları da, bir de yeni dizilerde görüntü kalitesi çok yükseldi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayağı beğendim, konusu falan çok ilgi çekici :))

      Sil
  3. Kendimizle ilgili bir şeyler bulduğumuz veya bulmasak bile gerçekten keyif alarak okuduğumuz kitaplar/diziler bizde izler bırakır :)
    Okumak/izlemek gibisi var mı ya :)
    Ama bu kore dizilerini pek bilmiyorum bennn

    (bu arada, blog'umda kitapla ilgili bir sürpriz gelişme var :) kitabı okursanız yorumlarınızı mutlaka bekliyorum)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)