Bu Yaz Farklı Olsun (Gözlüklü İsyanlarda)

 


:hearts:

Aslında bu yazı, evrene bir istek mesajıdır. Dualar, ritüeller, manifestler bir kenara, artık cidden 'hayalimdeki yaz' ı kendime çekmek istiyorum. Artık yaz mevsimimin bok gibi geçmesini istemiyorum. Lütfen, eğer hayatımda bir şeyler olacaksa düzgün şeyler olsun. Buradan uyarıyorum, düzgün şeyler olacaksa olsun olmayacaksa beni oyalamayın! Harap oldum artık! Bu yaz, biiiçlere gidip kokteyl içmek istiyorum, gönül yaylarım gevşesin istiyorum, sırtıma yoğurt sürmek istiyorum, o kadar yanayım ki yolda beni görenler üstüme yumurta kırsın istiyorum! Bu yaz farklı olsun istiyorum!



Evren duy sesimi! Bana iyi şeyler yolla, fırlat üstüme! Az kaldı bu monotonluk beni çileden çıkaracak, bütün sapık or*spu çocuklarına inat, yazlık elbise giymek istiyorum. Laf arasına ekleyeyim, Rabbim bizi yobazlardan korusun, amin. 

Sanki bahtımın karalığı beni sinir etmiyormuş gibi şimdi birde başımıza Nisan ayında tatil sezonunu açan ünfilunsırlar çıktı. Be insafsız vicdansızlar, yılın dördüncü ayında hangi insan evladı palmiyeli, kumsallı, güneşli, denizli tatile çıkmış? Siz dışında, hiç kimse. Birde nispet yapar gibi saniye başı story atmıyorlar mı? Kafamı duvarlara sürtüp kendimi yakasım geliyor. Dünyanın ultra zenginleri bile Nisan ayında çalışırken, bu ünfilunsırlar nasıl tatil yapabiliyor anlamıyorum aq! Bu nasıl sistem? Bu sistem ben çıldırayım diye mi var? Bu arada ingilizce Ekonomi vizesinden de 15 almışım. Sinirim çok derinden geliyor...




Ve en önemlisi ben, Friends Reunion'a ünlü konuk olarak katılmak istiyordum! Ama ne ünlüyüm ne de konuk! Onun yerine ekonomiden 15 aldım. Ha birde, blogumun url-sini değiştirdim ve o yüzden izlenmelerim düştü. Niye kimse bana 'kızım değiştirme salak mısın' gibi bir uyarı yapmadı. Hayır yani büyük bir değişiklik yapsam tamam ama yaptığım değişiklikte şu, önceden 'gozlklukitap'tı şimdi 'gozluklukitap' bak bak değişime bak (!) araya bir tek u eklemişim. 

Sanki u olsa ne olur olmasa ne olur. Bana ne faydası var! Her türlü anlaşılıyordu adı zaten, u koyarken neyi amaçladım tam olarak? Zaten ö-ü yerine o-u kullanmam malca değilmiş gibi! Aferin salak aferin, artık blog adın daha anlaşılır ve anlamlı teşekkürler (!) Bütün bunlar yetmezmiş gibi bir şey daha yazmak istiyorum. Beni ilgilendirmez ama SERENAY SARIKAYA NEDEN BU KADAR GÜZELKEN BU KADAR ÇİRKİNLERLE ÇIKIYOR!?! VE YAŞLILARLA, NE ALAKA!! GÜZELSİN, YETENEKLİSİN, ZENGİNSİN AMA NEDEN AQ YAAAA!? NEDEN!




Evet, bireysel içtenliğimle saçmaladığım yazımı okuyanlar varsa teşekkürler, benden sana tavsiye knk sen kafayı sıyırmışsın. Ama söz, yaz ayım için değişik ve güzel haberlerim olursa tekrar yazacağım.
Seviliyorsun...

Gözlüklü, Gözlüklü Yazıyor, Eleştiriler, , Gözlüklüden Seçmeler, 

8 Düşüncelerinİz

  1. yaa inanır mısın uzun zamandır buralara uğramıyordum sonra geleyim bi bakayım demiştim ki bir de ne göreyim '' bu blog kaldırıldı yazısı '' sonradan anladım ki bir yerlere kaçmamışsın, sevindim ;)
    Bu arada vizen için üzüldüm , umarım her şey gönlünce olur ve bu yaz dilediğin gibi güzel geçer .
    Bloğunu severek takip ediyorum , kendine iyi bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle aynı duyguları paylaşıyoruz :D ben de kaç kere bloguna girdim 'acaba bir şey paylaştı da ben mi görmedim' diye ama yoktun bayağıdır. Yorumun için çok teşekkür ederim :)))))

      Sil
  2. Yaz konusunda ben de öyle düşünüyorum ya en son haziran 2019da tatile gittim. Dolanimdaki elbiselere girebiliyor muyum onu bile bilmiyorum o kadar uzağım ki artık onlara :(
    Blog urlsi konusu evet gerçekten öyle ya. 2014te ara verip tekrar dönünce ben de yaptık aynı şeyi hem de biliyordum da takipçilerin eski urlye göre görebildiğini ama sağlık olsun bir şekilde tekrar eski haline geliyor blog :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş bu sene gidebiliriz tatile :D Bir şey soracağım blogu düzeltmek için benim yapabileceğim bir şey var mı yoksa zamanla düzeliyor mu? Bayağı araştırdım ama bulamadım :)

      Sil
    2. Maalesef Url değişince anca blogda bunu belirtmek gerekiyor eski takipçi tekrar takibe alsın diye ya da blog blog gezip yorumlarla vs kendini hatırlatmak gerekiyor yoksa ne yazık ki o durum devam ediyor :/

      Sil
    3. Neyse artık yaptım bir hata :D teşekkür ederim cevapladığın içinnn :)

      Sil
  3. valla yaa hayat zenginlere güzel :) evey ya deniz, yanmak filan nasıl özledik yaa :) dersler sınavlar aman dikkat et sen yine dee :) friends işallah bir gün olursun konuk yaaa hayat sürprizlerle doluuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Friends'e -bi ihtimal- konuk olana kadar oyuncuların hepsi çoktan tahtalı köye boylamış olurlar...

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)