Mr. Queen (Dizi Yorumu)

 


Konusu: Mavi Sarayda baş aşçı olan Jang Bong, özgür bir ruha sahiptir. Ancak bir gün uyandığında kendini Joseon döneminde bir prenses olarak bulur.

Bölüm Sayısı: 20
Tür: Komedi, Fantastik
Kanal: tvN
Oyuncular: Kim Jung, Hye Sun Shin
Imdb: 8,9



KİŞİSEL DÜŞÜNCEM


Öncelikle herkese merhaba :) Bugün, bir sürü blogun tavsiye listesinde gördüğüm Mr. Queen dizisinden bahsedeceğim. Nihayet izledim, tebrikler bana :) 


İlk defa 20 bölümlük bir Kore dizisini sonuna kadar izleyerek bitirdim. 20 bölümün nasıl geçtiğini anlamadım bile. Eğlenceli, komik ve hikayesi çok güzel bir yapım. Zaten Webtoonlardan reenkarne olayına çok hakimim o yüzden bu dizinin konusu da bana harika geldi. Büyük ihtimalle reenkarne olayını bayağı sevdiğim için bu diziyi çok beğendim ama eğer izlerseniz sizin de beğeneceğinize eminim.
Diğer bloglardan ve Türk Netizen sitelerinde gördüğüme göre Koreliler bu diziyi sevmiyor, hatta sevmeyi bir kenara bırak nefret ediyorlar. Onlara göre bu dizi Anti-Kore bir yapım. Anladığım kadarıyla Çinli birisinin kitabından uyarlanmış ve içeriği bakımından Kore tarihiyle de alay ediyor ama zaten dizinin başında da kurgulandığı yazıyorken olayı bu kadar büyütmekte saçma. Sonuçta dizi TVN'in en çok reyting almış 4. dizisi. O kadar nefrete rağmen bayağı izlemişler diziyi. 





Oyunculara gelecek olursak, Hye Sun Shin'in oyunculuğuna bayılıyorum. Bu dizinin altından da anca bu kadın kalkardı, mükemmel bir oyunculuk. Hem erkek hem kadın kişiliğini aynı anda harika bir şekilde oynadı. Bu dizisi de diğer dizileri gibi başarılı. Benim için bu kadın hangi dizide oynuyorsa o dizi net iyidir.

Erkek oyuncu da iyi işte. Olmuş yani. Hye Sun Shin'in ışığından nasiplenmiş diyelim. Zaten Kim Jung'un daha yeni skandalı patladı. Of off, kaossssss! En sevdiğim! Link ekleyeyim de okuyun. Hanımcılığın en uç noktası heuehe.  Kaosumuzu da eklediğimize göre devamke.

Yan karakterlerin hikayesi ve oyunculuğu da çok iyi. Yani kimse boş insan değil ve konu olarak dolu dolu bir dizi. 20 bölümün nasıl geçtiğini anlamayacaksınız bile. 
Benim tek beğenmediğim yer, sonu. Neden, derseniz eğer çünkü ben çok başka şeyler hayal etmiştim. Hatırlarsanız yorumun başında reenkarnasyondan bahsetmiştim, heh işte o konu hakkında bir farklılık beklerdim son sahne için. Bir veda izleyemedik çünkü kendi açımdan düşünürsem eğer. 





Bu aralar sadece, benim için 5 Puanlık olabilecek şeyleri izliyorum. 4 Puanlık yapımlara bile tahammülümün olmadığı bir dönemdeyim. Boş -aslında ful dolu- zamanımı saçmalıklara harcayamam. Mr. Queen dizisi sayesinde boş zamanımı çok güzel bir şekilde değerlendirdim. Gold day aq.
Dizi yayınlanalı çok oldu ama aranızda hala görmeyen ya da izlemeyenler varsa net şu an başlasın çünkü kendisi benim için 5 Puanlık bir dizidir.
Şimdiden, keyifli ve iyi seyirler...




Gözlüklü Kitap

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Kore Dizileri, Diziler, Dizi Önerileri, En İyi Asya Dizileri, En İyi Kore Dizileri, Tüm Zamanların En İyi Kore Dizileri, Kore Dizi Önerileri, K-drama, 

6 Düşüncelerinİz

  1. en kısa zamanda izliycem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin, hoşuna gideceğini düşünüyorum. Mizahı çok iyi :)))

      Sil
  2. Sınavlarından sonra bence hemen başlamalısın :)) Tam kafa rahatlatıcı ve komik bir dizi:D

    YanıtlaSil
  3. Hem fantastik hem komedi. bayıldım. Listeye eklendi.

    YanıtlaSil
  4. Bu diziyi severek izlemiştim. :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)