Bu Yaz Farklı Olsun Prt.2 (Geldi Gelmekte Olan)


Ne yazacağım?

Gerçekten ne yazacağımı bilmiyorum. Bir şeyler oldu ama nasıl yazacağım? :D


Büyük olaydan bahsetmeden önce, okul hayatımı kısaca özetleyeyim. Şükür, bir şekilde 15 aldığım dersten geçtim... Kendime büyük tebrik!

Neredeyse bir aya yakın süredir ne bloga giriyorum ne de yazı yazıyorum. Sanmayın ki çok önemli işler yaptığım için girmiyorum ya da yazmıyorum, sadece bomboş oturuyorum. Cidden dizi, film hiçbirini izlemiyorum, kitap falanda okumuyorum zaten kitaba verecek paramda yok. Kıyafet mi, kitap mı ikileminde kaldığım her süre için paramı kıyafete bastım. Malum eylülde okullar açılacak dolabı yeniden düzmekte fayda var. 


'Bu yaz farklı olsun' dedikten bir ay sonra bu yaz, cidden farklı oldu... Hayatımda ilk defa ailem olmadan arkadaşlarımla tatile çıktım. Mutluluğumu tahmin bile edemezsiniz -belki edebilirsiniz- hayatımda daha önce hiç bu kadar özgür hissettiğimi hatırlamıyorum. Kararlarıma karışacak ya da eve geliş saatime karışacak insanların olmadığı çok havalı 3 gün geçirdim. Neler yaptığımı tahmin bile edemezsiniz. İlerde, bundan 5-10 yıl sonra bu yazıyı gördüğümde büyük ihtimalle çok duygulanırım çünkü kendi gölümden çıkıp başka bir denizi gördüğüm ilk andı. Umarım okyanusta da yüzebilirim...





Daha önce hiç tanışmadığım kişilikteki insanlarla tanışıp muhabbet edip oyunlar oynadım (her ne kadar bok gibi olsa da) ve bunları yaparken daha önce hiç tatmadığım bir heyecan tattım. Büyük bir bilinmezliğin heyecanı. Bazen de 'şu an ben ne yapıyorum' heyecanı. Ama çoğu zaman meraklı bir heyecandı benimkisi.



Öğrendim ki aklım başımda değilmiş. Her şeyin benim bildiklerim kadar olduğunu zannederdim ama daha fazlası olduğuna şahit oldum. Geri kaldığımı fark ettim. Bunun iyi bir şey mi yoksa kötü bir şey mi olduğuna daha hala karar vermiş değilim ama galiba akışına bırakmayı tercih edeceğim. Doğru zaman benim için ne zamansa o zamanı, şu zamandan daha çok  tercih ederim. Bekleyeceğim. Umarım zamanın benim için güzel planları vardır...

Üç günlük tatilden bu kadar çok çıkarım yapabileceğimi ben bile tahmin etmezdim ama içimde hala büyük bir heyecan ve merak var. Okyanusu görmek istiyorum...




Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler.



3 Düşüncelerinİz

  1. hımmmmm yani iyi gibi her şey o üç gün de iyimiş, okyanusu da görürsün de önce yüzmeyi dalmayı iyi öğren dee :) heey sen hep olumsuz gibi anlatıyon ama bencesi keyfin yerinde :) eh herkes ister tabi okul açılsın, aksiyon olsun, bizim ülke böyle işte, işallah yükseke erasmusa filan avrupaya gidersin bir deee :)

    YanıtlaSil
  2. İnş be Deeptonecuğum, valla okul açılsa da gençler olarak bi erasmus yapsak :D iki ecnebi yakışıklı görür gözümüz :))

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)