My Roommate Is a Gumiho (Dizi Yorumu)

 

Konusu: İnsan olmak için insan enerjisi toplayan 999 yaşındaki Shin aslında dokuz kuyruklu bir tilkidir. Bir kaza sonucu karşısına çıkan Lee ile ev arkadaşı olmak zorunda kalır.

Bölüm Sayısı: 16
Tür: Fantastik, Romantik
Kanal: tvN
Oyuncular: Jang Ki-Yong, Hyeri
Imdb: -



KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Artık eski hızıma geri dönüyorum ve okul başlayana kadar dizi-film izlemeye start verdim. Umarım sözümde dururum. Bu arada protez tırnaklarla klavyede yazmak aşırııı zor, resmen yazamıyorum. Önceden 10 saniyede yazdıklarımı şimdi 30 saniyede yazıyorum, çok üşendirici. (Allah başka dert vermesin.)
MRIAG, yayınlandığı günden itibaren takip ederek izlediğim ilk kdrama olabilir. Normalde dizilerin ilk üç bölümünü izlerim sararsa final bölümü yayınlandıktan sonra izlemeye başlarım ama bu sefer hafta hafta takip ettim. Şimdi yanlış da anlaşılmasın, hafta hafta takip edilecek bir dizi değildi. Ben, haftanın her günü sıkıntıdan ölürken 'koreantürk'e girip çıkmaktan farkında olmadan izlemişim bütün bölümleri. (Cidden farkında değildim ama) Farkında olmadan izledim dememe de bakmayın, kötü bir dizi değil sadece normal. Normal bir dizi. Olsa da olur olmasa da. Sıkıcı günlere iyi gider. 



Peki madem bu kadar normaldi niye izlemeye devam ettim? Tek sebebi sıkıntıdan ölmem olamaz. Beni bilenler çoktan tahmin etmiştir bile, tabii ki başrol erkek karakter!  Jang Ki-yong Gerek boyu olsun, gerek yüzü, vücudu, oynayışı, saçları, mimikleri, boyu, karakterin cuk diye oturması olsun bir ton çekici şey var adamda, haksız mıyım? Şeyden bahsetmiş miydim... boyundan. (1,88)



Peki, adam bu kadar iyiyken diziyi normalleştiren ne? Kız. Ben böyle vasat bir oyunculuk görmedim -aslında gördüm, Çin dizilerinde- 27 yaşında insansın aq bebek bebek oyunculuk. 4 yaşındaki kuzenim bile daha olgun oynar...
Tamam belki senaryoyla ilgisi olabilir ama bu kadar da olamaz. Çığlıkları ayrı kafa s*kti, her şaşırdığında ağzını sürekli açması ayrı göz s*kti. Beğenmedim. Bok gibi oyunculuktu, adamı da aşağıya çekti. Vasat oyunculukta Cha Eun-woo'nun oyunculuğu bir, bu kızın iki. 
Neyse, aranızda Jang Ki Yong'u tanımayan ve oyunculuğunu pek bilmeyen varsa 'Come And Hug Me' ve 'Kill It' dizilerini şiddetle tavsiye ediyorum. Bakmayı unutmayın...




Dizinin sonuyla ilgili hiçbir şey söylemeyeceğim, izleyin ve görün eheueh. (piçliq)

Şimdiden uyarayım, ilk bölümlerde tarihi olayları anlamak için kendinizi kasmayın, zaten zamanla kafa karışıklığınız geçecek ve her şey sırayla anlaşılır hale gelecek. Sadece sabırla izleyin.



Bu diziyi listenizin ortalarına ekleyebilirsiniz.
Şimdiden iyi seyirler...


˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Kore Dizileri, Diziler, Dizi Önerileri, En İyi Asya Dizileri, En İyi Kore Dizileri, Tüm Zamanların En İyi Kore Dizileri, Kore Dizi Önerileri, K-drama,

2 Düşüncelerinİz

  1. evet yaa çok fena karizma adam, kaçırma diğer dizilerini dee :) zombi detective yaaa bi dee :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)