Boynumda 777 kolyem, telefon ekranımda Kupa Ası, yastığımın altında İmparatoriçe...


222

Manifest kodları, Melek numaraları, ritüeller, tütsüler, çekme yasası zart zurt... Her dolunay ritüel yapmak için pusuda beklemek ve yazdığım sayfalarca 'hayal ettiğim hayatı yaşıyorum, sevgilim çok iyi, ailem sağlıklı' kağıtları... Bence ben kafayı tam anlamıyla kırmışım. Ama bu çıldırma boyutunda bir kafa kırış çünkü çıldırma sebebimi söyleyince bana hak vereceksiniz.

Arkadaşlarım ya da çevremdeki insanlar olarak genişletelim bu çemberi, çoğu çekme yasasından bihaber yaşıyordu ama hayatlarına ben girince otomatik olarak 777'ler de girdi. Merak ettiler ve bende nasıl yapmaları gerektiğini detaylı bir şekilde anlattım hatta uygulamalı olarak birlikte yaptık. Peki sonuç ne? Hemen söyleyeyim sonuç olumlu... Benim gösterdiğim stillerle manifest yapanların dilekleri gerçekleşiyor! Peki benim gösterdiğim stillerle ben manifest yapınca ne oluyor? BİR HALT OLMUYOR?

Nerede benim dileklerimin cevapları, milletin kargocusu muyum ben? Getir miyim? Gözlüklü GO! Gözlüklü Kapıda! Gözlüklü Express! Ee bari kargo ücretimi ödeyin!

Çakra makra, üçüncü göz s*kicem artık! Yok yaşıyormuşcasına isteyin, yok orgazm olurken isteyin, yok kanlı dolunayda saat gece bilmem kaçta isteyin, yok bu rakamları götünüze sokun isteyin! Ama bu ritüeller arasında olduğuna en çok  inandığım olay ise kesinlikle tarot kartlarını kullandığımdı. Merak edenleriniz vardır diye açıklıyorum.


Yakın arkadaşımın tavsiyesiyle tarot İmparatoriçe kartını yastığımın altına koyup uyudum. Bu arada yaparken sıfır beklenti içindeyim. Arkadaşımın dediğine göre kartı yastığının altına koyup uyuduğu günün ertesi günü etrafından inanılmaz iltifatlar alıyormuş. Ne gibi iltifatlar? 'X bugün sana ne olmuş ışıldıyorsun, X bugün çok güzelsin, X bugün ayrı bir havan var' vb. tarzında iltifatlar. Dedim sonucu net belli olan bir uygulama, hemen denemeliyim! O gece İmparatoriçe kartıyla yattım ve bu sefer gerçek oldu bence çünkü ertesi gün çok klasik bir kombin yapmama rağmen o kadar iltifat aldım ki. Bu uygulama benim testi geçti arkadaşlar deneyebilirsiniz. 

Bir diğer olay ise telefon ekranıma koyduğum Kupa Ası. Bu olayı yeni fark ettim çünkü daha öncesinde telefon ekranımda Kılıç Üçlüsü vardı, bilmeyenler için kılıç üçlüsü kötü bir kart, aşk hayatınıza 3. kişilerin enerjisinin girmesiyle alakalı bir kart aldatılma vb. neyse işte kılıç üçlüsünün çok güzel bir tasarımını koymuştum telefon ekranıma ve bir süre sonra o konuma düştüğümü fark ettim. Ben, benim hoşlandığım birey ve benim hoşlandığım bireyin benden hoşlanan arkadaşı... Kılıç üçlüsü laneti. Sonrasında madem sürekli gördüğüm bir enerjiyi kendime çekiyorum o zaman neden daha mantıklı bir kart koymuyorum ki dedim?! Ve o kart kesinlikle Kupa Asıydı.

Yeni insanlar, aşk hayatında yenilikler, her şey yeni ve istenildiği gibi olacaktı. Bence öyle de oldu. Son 4 ayda girmediğim ortam ve tanışmadığım insan kalmadı ama girdiğim hiç bir ortamın birbiriyle alakası yok. Her hafta en az 10 yeni insanla tanışıyorum, bu konudan kupa ası işlevini görüyor ama aşk noktasında sıfırı çektim diyelim. üzücüü. Ama kupa asından hala umutluyum, ne zamanki telefon ekranıma aşıklar kartını koyarsam o zaman tımarhanelik olmuşum demektir. 


Boynumda 777 kolyem, telefon ekranımda Kupa Ası, yastığımın altında İmparatoriçe. Peki ben neyi istiyorum? Ya isteklerim gerçek dışı, olması imkansız istekler olduğu için karşılık alamıyorsam...

gözlüklüden seçmeler
Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler. Melek numaralrı angel numbers, tarot, nasıl yapılır, 

3 Düşüncelerinİz

  1. Merhabaaaa, kartları alacağın yer çok önemli değil, 30tl olan kartlar 90'a çıkmış zaten, kartların şeklinden ziyade senin olması önemli olduğu için trendyoldan en ucuz tarot destesini alabilirsin, Ekorp'un desteleri de ucuz ve iş görür, ucuz-pahalı fark etmiyor hepsi totalde aynı işi görüyor :) Ritüelleri de sırayla paylaşmaya çalışacağım. Aşko rüyanda belli bir tema var mıydı ya da şu sıralar merak ettiğin, sonuçlanmasını istediğin bir olay var? Aşkla ilgili olabilir, aile, kariyer? Ona göre bir açıklama yapacağım. Yorum içinde teşekkürler, umarım yardımcı olabilmişimdir :))))

    YanıtlaSil
  2. Anladığım kadarıyla, aşk hayatınla ilgili yeni güzel gelişmeler bekliyorsun ama kafan o kadar karışık ki tam olarak neyi istediğine de karar verebilmiş değilsin, sen neye karar vermen gerektiğiyle ilgili kafanı yorarken eylül ayının sonuna doğru şu an bulunduğun yer dışında bir yere gideceksin -şehir dışı olabilir- ve orda aradığın cevapları bulacaksın, bu üç karttan çıkardığım sonuç bu, ilk defa online yorumlama yapıyorum elimden bu kadar geldi :D

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim, aklına takılan bir şey olursa sorabilirsin :)))

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)