She Hulk (İlk İzlenim+Yorum)

18 Ağustos'ta Disney+'da yayınlanmaya başlayan She Hulk dizisinin ilk bölümünü anca bugün izleyebildim ve hemen ilk görüşlerimi yazmalıyım. Başta bu dizi için çok heyecanlandığımı söyleyemem, Wanda Vision kadar heyecanlanmadım desem daha iyi olur. İlk bölümü pekte 'woow' bulduğum söylenemez. Diziyle ilgili pek bir beklentim yoktu o yüzden beklentimin altıda ya da üstünde gelmedi ama ilk bölüm için kesinlikle vasat üstü -_-

She Hulk, ilk olarak Bruce'un kuzeni ve bir avukat olarak karşımıza çıkıyor. Daha sonrasında aşşşırı saçma bir kaza sonucu 'She Hulk'a dönüşüyor. Hulk özellikleri başrol kadına -Jennifer- o kadar 's*ktir ordan' şeklinde geçiyor ki tahmin bile edemezsiniz, şöyle ki korona olmanız yeşil bir dev olmanızdan daha zor (!) Spoi vermek istemiyorum, izlediğinizde ne demek istediğimi daha net anlayacaksınız. Hatta kış ayında grip olmanız Hulk olmanızdan daha zor...

Bence dizi bir bölüm için beklentiyi karşılıyor ama ilk bölüm için kesinlikle karşılamıyor. 



Peki benim 'Smart Hulk'a düşmem! Valla aradığım erkek, zeki, kaslı, 3 metre, komik, bir insan daha ne isteyebilir ayrıca yeşil renk de bana çok yakışıyor <3 
Her hafta bir bölüm yayınlanacağı için şu anlık sadece ilk bölüm dışında elimizde başka bir bölüm yok o yüzden umalım ki her bölüm Bruce olsun :))



Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler. Disney+

She Hulk konu, yorum, Marvel, Avengers, Dizi Yorumu, diziler, Diziler ,Dizi Önerleri

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)