Bumerang Manifest Nedir, Nasıl Yapılır?

🍒

Bumerang için çok duyduğum ama uygulamayı yeni yeni denediğim taktik diyelim. Öncelikle hep beraber bumerang aletinin mantığını anlayalım, aleti atıyorsunuz ve aynı eksende geri size geliyor. Yani aletin size geri dönmesini istiyorsanız atmanız gerek, bırakmalısınız. Taktik de tam olarak böyle. Aleti atıyorsunuz geri geliyor (!) ehuehe

Bazen, sizde oluyor mu bilmiyorum, bir şeyi çok, istediğimde olmuyor ama ne zaman ilgim başka bir yere kaysa bir bakıyorum olmuş, tek farkla, artık ilgimi çekmiyor :( 

Bumerang manifest, tam olarak bununla eş değer bir taktik. Verin ilgiyi paşama, verin ilgiyi, en çok yazan taraf siz misiniz, en çok hoşlanan, en çok düşünen, en çok buluşmak isteyen? Ama karşı tarafta tık yok değil mi? Bırak olmasın, köpek yapacağız çocuğu köppek! Köpo yeto! 



Bumerang taktiği tam olarak budur arkadaşlar, ilginin ve alakanın kralını verirsin daha sonra her şeyi çekersin. Verdiğin ilgiye ya da sürekli senin mesaj yazmana alışık olan erkek boşluğa düşecek bu sefer o seni düşünmeye başlayacak, yaniii bu noktada bumerangı fırlatmış bulunuyorsun :)

Onun baktığı her yerde sen vardın, peki şimdi ne oldu? Artık yoksun ama gözleri yine de seni arıyor… Bumerang yavaş yavaş geri dönüyor :) Bu taktiği yapanlar çok övdü, hatta o kadar övdüler ki şok oldum. Acilen denemem lazım ve şu sıralar deniyorum bakalım neler olacak. 

Bumerang yönteminde şöyle bir olay da var. Bir insanı çok düşünüyorsanız ve sürekli aklınıza geliyorsa düşünmeyi bıraktığınız anda o kişiyi çekiyorsunuz. Kısacası bir insana ya da bir olaya enerjinizi harcayıp daha sonra harcadığınız her şeyi bir anda bırakırsanız bir şekilde kendinize çekersiniz. Çok ilginç değil mi? Her gün düşünüyorsun 7/24 ve bir gün ‘artık düşünmeyeceğim’ diyorsun ve o kişi yavaş yavaş sana çekiliyor. Arkadaşım hep bu taktiği kullandığı söyledi ve hiç hayal kırıklığına uğramamış. Eğer bu yöntem ciddiyse karşı tarafın köpek olmaması im-kan-sız!

Denensin...

gözlüklüden seçmeler

Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler. Melek numaralrı angel numbers, tarot, nasıl yapılır, 
dolunay ritüeli nasıl yapılır maji 
gözlüklüden seçmeler gözlüklü yazıyo


3 Düşüncelerinİz

  1. heeey sen görünmüyordun yaaaa :) sevindim ortaya çıkmana, bir süre ilgilenmedin herhalde blogunla :) sen en komik ve cynical yazanlardansın yaaa :) bir de kitaplar diziler ve benzeri konularda en renklilerdensin :) sevindim buralarda olmana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okul dönemi hiç ilgilenemedim blogla ya ama güç bela döndüm buralara :)) Teşekkür ederimmm <3

      Sil
  2. Ben bırakmakta iyiymişim yeni fark ettim ama bakalım hangimizin ki daha önce bize gelecek :D

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)