Yumi's Cells (Dizi Yorumu)


Konusu: Yu-Mi (Kim Go-Eun) sıradan bir bekar kadındır. Duygularını ifade etmekte iyi değildir. Romantik ilişkisi ve işi sayesinde büyüyor ve günlük hayatından mutluluk duyuyor. Yu-Mi'nin beyninde aşk, şiddet, akılcılık, iyi ve kötü gibi farklı duyguları temsil eden hücreler vardır. Beynindeki bu minik hücreler aktif olarak onun için çalışıyor. Duyguları ve dertleriyle ilgilenirler.
🐸
2022
2 Sezon
1 Saat
14 Bölüm
Romantik Komedi
imdb/8,5
🐸


Uzun zamandır K-drama izlemiyordum hatta uzun zamandır yazı yazmıyordum ama okulların online olmasıyla yine geldim buradayım :) Madem evdeyim bari dizi izleyeyim dedim ve aklıma direk 'noodle-kdrama' ikilisi geldi benim muhteşem ikilim. Aslında yalan söylemeyeyim başta gaflete düşüp Youtube'daki çin dizilerinden birisini açtım ama sonra neden geçen sene 'bir daha çin dizisi izlemeyeceğim' dediğim suratıma çarpınca kapattım. Allah bizi çin dizilerinden korusun tşk. Çin dizisini kapatıp bir hışımla çerez Kore dizisi arama maratonumda Yumi's Cells'e denk geldim ve direk başladım zaten diziyi bitirmemde yaklaşık bir buçuk gün sürdü.


Bizde nasıl bir dönem Wattpad'den sinemaya, tv'ye uyarlama varsa Kore'de de bu dönem Webtoon'dan uyarlama furyası başlamış. Bildiğiniz gibi daha öncede Webtoon'dan alınma diziler vardı bu yeni olan bir şey değil. Tvler sırayla en popüler Webtoonları dizileştiriyor, çokta mantıklı bir şey yapıyor. 
🐸
Dizi klasik ve tabii ki klişe olmayarak diğer kore dizilerinden kolaylıkla sıyrılıyor, diğer dizilere oranla konu olarak daha gerçekçi bir yapısı var. Günümüz ilişkileri çok net bir şekilde ele alınmış yani Yumi's Cells'de toz pembe k-drama klişelerinde pek fazla yoktu. Kore'de artık her şeyi geliştirdiği gibi k-dramaları da geliştirmiş nasıl desem artık o eski 'öpüştü öpüşücekler, el ele tutuştular mı' havaları kalmamış. Bu durum bir tık üzmedi desem yalan olur... 



Spoi olur mu bilmiyorum ama Webtoon'da Yumi'nin (başrol) hayatına üç erkek giriyor ve biz birinci sezonda ilk erkeği gördük ikinci sezonda yakın zamanda geldi, orada da ikinci erkeği görüyoruz yani dizi üç sezon olabilir bilginize. Bu arada 'vay efendim ben ilk erkeği istiyorum' falan demeyin çünkü diziye giren her erkek yakışıklı. Bende ilk baş olmaz dedim ama dizi konu itibariyle sizi bu işe ısıtıyor. Sonra kendinizi 'e bu erkekte olur hatta ikisini aynı anda götürsün' derken buluyorsunuz eheueh ;)


Eğer izleyecek çerez ve güzel bir dizi arıyorsanız düşünmeden hemen başlayın derim çünkü ben molasız nefes almadan bitirdim diziyi, e hali hazırda ikinci sezonu da gelmiş zaten kaçırmayın derim, alın gidin bu diziyi. Şimdiden keyifli seyirler...
🐸

Gözlüklü Kitap

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Kore Dizileri, Diziler, Dizi Önerileri, En İyi Asya Dizileri, En İyi Kore Dizileri, Tüm Zamanların En İyi Kore Dizileri, Kore Dizi Önerileri, K-drama, 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)