Bursa- Güney Koreli Dost ^.^ (Mekan Yorumu)


🍜

Takvimler 22 Nisan 2016'yı gösterirken ben Bursa'da ki ilk Kore restoranını yorumluyordum şimdi ise takvimler 22 Eylül 2022'yi gösteriyor ve ben Bursa'da ki başka bir Kore restoranını yorumluyorum. Çok karışık ama benim için duygu yoğunluğu bol bir cümleydi. Diğer restoran yorumumu okumak isterseniz tam buraya TIKLAya bilirsiniz :) Ama o yazıyı yazarken 15 yaşında falandım :D Genelde eski yazılarımı utandığım için okumam -_-
k
Öncelikle mekan taşınmış, baştan bunu söyleyeyim sonra ben ve arkadaşlarım gibi eski yerine gitmeyin. İphone haritada yeni adresleri hala güncellenmediği için yanlış yere gittik, siz siz olun google harita kullanın :)


Mekana geçecek olursak, çok tatlı ve modern bir dizaynı vardı. Yeşil ve beyazı mekana öyle güzel yedirmişler ki içerisi dışardan daha havadar olmuş. Eski dükkanlarıyla kıyasladığınızda, konumu ve iç dizaynı olarak 'iyi para kazanmışlar he' dedirtiyor :D 

Mekan sahipleri de bir o kadar tatlı, bence az buçuk dertlerini anlatacak kadar Türkçeleri var. Bu arada garson çağırmak için her masada değişik bir alet var ona basınca geliyor garson. Biz tabii -cahilliğimize verin- anlamadık mevzuyu adama sesleniyoruz sesleniyoruz s*klemiyo bizi, en son duydu dedi 'buna basacaksın' bizde 'hee' olduk. Sanki Türkiye'de garson çağırma aparatı var! Nerden bilelim beyamca.

Menüde içecek olarak seçenekler bol ama yiyecek olarak azdı bence, özellikle tatlı falan yok diye hatırlıyorum kimçide kalmamıştı, turşu gibimsi bir şey ya, kimçi yapma mevsimi var herhalde ya da korecanlar gidip bütün kimçiyi yemiş... Biz Rabokki söyledik, Allah belamı versin acıydı ama arkadaşlar izlediğim dizilerden bildiğim kadarıyla Koreliler acı yemeleriyle övünür, benimde hiç olmaz Türklük damarım çatlamış, çatlayası tuttu. Yemeğin yanında otobüslerde muavinlerin dağıttığı sudan veriyorlar, o su bitti bizim ikinciyi istedik kadından, su dediğimizi anlamamış soda getirmiş, bizde tekrar 'yok bunu değil su istiyoruz' dedik o sırada elimle drink işareti falan yapıyorum gitti kadın su getirdi sonra. En son bitti yemek kalkıyoruz, artık dilimiz kopmuş acıdan kadın tabakları alırken güldü 'acı, acı?' falan dedi bende anladım hemen 'yoo acı değildi, çok iyiydi, tam kıvamında' diyorum. Biz Türkler daha çok acı yeriz, kafası. Acıya kafa atarız! Sonra bi araştırdık acıya soda iyi gidiyormuş :D kadın ondan soda getirmiş. İyi ki almamışız sodayı yoksa 'acı yiyemeyenler' olacaktık Allah korumuş... Neyseeeee (!)

Fiyatlara gelecek olursak çok normaldi, yani Kore restoranıyız cart curt diye sizi s*kmeye çalışmıyorlar adam akıllı fiyatı neyse o. Suyu, yemeği birde sınırsız Kpop müzikleriyle 50tl'ydi. Bence yerinde bir fiyat. 

Ay şeyden de bahsedeyim mekana bir girdik herkes Koreli, Türkçe konuşan yok kendimi çok tuhaf hissettim. Tamam suriyeli, afganlı insanların olduğu mekanlara da girdik ama böyle hissettirmiyor aq! İki konuyu nasıl birbirine bağladım ama :D Neyse devam edeyim, kendimi sanki Kore'de gibi hissettim çok hoştu, hatta bir adam iş çıkışı gelmiş akşam yemeğini yemeye, sanki olağan bir şeymiş gibi bahsetmem(!) Bu arada ben şeyi çok merak ederdim, dizilerde koreliler çok hızlı yiyorlar gerçek hayatta da böyle mi? Böyleymiş, adamla tabaklarımız aynı anda geldi ve o başka yemeklerde söylemişti 10 dk'de bitirdi gitti. Hem de dil uyuşturan yemeği 10 dk'de yedi ...

En son şunu da anlatıp bitireceğim yazıyı, bitirdik yemeğimizi kalkacağız artık arkaplanı çok güzel bir duvar hazırlamışlar, kızlara dedim -üç kişiyiz- bunun önünde çekilelim hatıra kalsın. Biz aramızda dalga geçiyoruz falan en son kadına dedik 'bizi çeker misiniz?' eliyle yok yok işareti yaptı bayağı hararetli hayır dedi sonra içeri kaçtı, bizde dedik 'noluyo lan sanki ne istedik' sonra anladık ki kadın onunla çekilmek istediğimizi zannetmiş ehueh rezillik, kadına da sormadık noldu diye kendi kendimize olayı anlamaya çalıştık :D Velhasılkelam çok iyi türkçeleri yok :)))

....

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Güney Koreli Dost, Kore Yemekleri , Mekan Yorumu 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)