Gözlüklü Kitap: Bursa- Little Korea Mekan Yorumu (Kore Yemekleri)^.^





Sevimli ve küçücük bir Kore Lokantası -ne diyeceğimi bilemedim Lokanta herhalde- kendisi gibi sahibi de tatlı. Çok samimi ve sıcak bir yerdi özelliklede sahibi😃 yemeklerden çok sahibini öveceğim gibi gözüküyor. 

Öncelikle ortam çok rahattı istediğiniz şarkıyı açabiliyorsunuz, şarkı videosunu duvara yansıtarak izleme şansınız var -en beğendiğim şeydi-. Arkadaşım, bütün K-pop danslarını bile ezberleyecek türden bir fan ve duvara yansıtma olayını da keşfedince yerinde duramayıp dans etti -herkes şok- ben de şok ama hatasız ve çok güzel dans etti. Ben şahidim 👌

Yemeklere gelecek olursak giriş yemeğimiz tabii ki Ramen. Bizden başka bir şey beklenemezdi zaten.


Belki hayatımda ilk defa bu kadar baharatlı bir şey yedim diye bana tuhaf geldi ama genel olarak yenilmeyecek gibi değil hatta chopstickle -yemek çubuğu- yemek çok eğlenceliydi.
Başta tutmayı beceremesem de üstün yeteneklerimle, özel bir yeteneğim var galiba bende anlamadım, kendimi övmeyi de hiç sevmem ama sonunda başardım👏🏻 (internetten baktı-_-)

Para farkıyla Ramen'in üstüne peynir gibi ek olarak başka şeylerde ekleyebiliyorsunuz. Biz sade aldık. İlk defa gittiği için ne çıkacağını bilemiyor insan, güvenemedim 😃

Arkadaşlarım bitirdi ama ben yarısına gelmeden bıraktım, tabii tatlıyı görünce insan 'Ramen de neymiş?' demiyor değil. Tatlı çok güzeldi 😍 

Tatlıyı anlatmadan önce Gimbap'ı anlatacağım.


Dışında gördüğünüz yeşil şey yosun 'ıyy' demeyin o kadarda kötü değildi... tamam kabul ediyorum biraz kötüydü ama çok değil 😑
İçindekileri sayacak olursak, tabii ki pilav, salam, havuç, ton balığı, turşu, yumurta. Mükemmel bir birliktelik, diyeceğim ama dilim varmıyor. Belki bizim ağız tadımız kebaplara, sarmalara, pidelere alışık olduğu için bu 'tuhaf' birliktelikler bize -bana- uymuyor olabilir?
Ben çok beğenmedim, ama yapan kişi çok iyi bir insan😃

Fark ettiyseniz Gimbap'ın yanında gördüğünüz sostan bahsetmiyorum bile🙃 sizin iyiliğiniz için. Çubuklarla tutmak hoştu:) Görüntüsü hoştu:) ama tadı👎🏻


Ve en sevdiğime geçiyoruz heyyooo!

👑PİRİNÇ KEKİ 👑




Arkadaşlar lütfen görünüşüyle yargılamayalım 😃 aslında arkadaşlarım beğenmedi 🙄 belki sizde beğenmezsiniz ama benim çok hoşuma gitti. İçlerinde en beğendiğim buydu. Dışı kızarmış böyle çok güzeldi yani... anlatamadım. Çubuğu atın bir kenara elinizi daldırın -ben öyle yaptım, görmemişlik diz boyu, zaten çubukla da tutulmuyor arkadaş, kaşıkla mı yeseydim- afiyetle yiyin.

Üstünde sanki şerbet gezdirmişler gibi şimdi nasıl yapıldığını da bilmiyorum sallayıp kendimi rezil etmeyeyim ama giderseniz Pirinç Kekinden kesin alın derim, diğerleri için pek emin değilim.

Ben kesinlikle bir daha gideceğim oraya bir daha gittiğimde başka şeyler yer onları da yorumlarım. 

Son olarak bir kaç resim daha göstereyim 😃


Lokantanın Sahibi Beyefendi, çok iyi bir insan ve ben bu adamı utandırdım 😂 'Ramen'nin yanında kola nasıl gider' nasıl bir sorudur, adam tabii anlamadı, kızardı falan bizimkiler gülünce iyice kızardı, on tane kız ne yapsın adam bir tane yarım akıllı gelmiş saçma bir soru soruyor sabahın köründe 😑🔫 gel de vurma. (2021'den geliyorum, adamda utanmaya yer arıyordu zaten. Kola muhabbetini falan hiç hatırlamıyorum bile. 5 yıl geçmiş üstünden şimdi bu lokantaya gittiğim hiçbir arkadaşımla konuşmuyorum, sad.)



(Menü) -Zaten anlamışsınızdır niye açıkladım ben onu anlamadım neyse şimdi silmeye üşendim-


Abimiz Beyaz Show'a da gitmiş, daha bir sürü resim vardı ama baktım hepsini kötü çekmişim koymadım😃

Aklınızda bir fikir oluşmuştur bu yorumumla bence, Bursa'da olanlar gitsin çok güzel bir yer.

Eğer yazımı beğendiyseniz takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayınnnn😊👍🏾



Mekanlar

3 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)