Gözlüklü Kitap: X-Force/ Cable; Mesih Savaşı(Marvel-Çizgiroman)(#1)



TANITIM BÜLTENİ

      Son 10 yılın en büyük X-Men macerası olan,2007 yılına ait Mesih Komplexi'nin devamı burda! X-Evreni'nin dokusu,tek bir mutant bebeğin doğumuyla sonsuza kadar değişmişti. X-Men ekibi,bebeği mutant soyunun son umudu olarak görüyordu;ancak Bishop bebeğin herkesin mahvı olacağına inanıyordu ve bebeği öldürmek için her şeyi göze almaya hazırdı... Cable'ın can düşmanı Stryfe ile iş birliği yapmaya bile!

        Aylar önce,Cyclops bebeği oğlu Cable'a teslim etmişti.Onu koruyabileceğine inanıyordu.Ama Cable geri dönmemişti.Şu an Cyclops oğlunu gelecekte mahsur bir halde bulmuştu.Stryfe ile Bishop ise Cable'ın ve bebeğinin ensesindeydi.Cyclops,onların ve mutant soyunun hayatta kalmasını sağlamak için yapılması gereken şeyi yapabilecek tek ekibi,X-Force'u geleceğe gönderecekti.Geçmiş,bugün ve gelecek birleşiyor....Ve bir savaş meydanına dönüyor.

Not: Bishop'un çocukluğuna ve yetiştiği o korkunç geleceğe kendi gözünden bakın!




Fotoğraf biraz kalitesiz, düzeltmeye çalıştım ama olmadı, kusura bakmayınız😶
Bursalı olanlar bilir -belki bilmez, emin değilim- Sömez İş yeri, Valiliğin orada. Sönmez'in hemen altında da Atlantis adında Çizgiromancı dükkanı var 😃 sahibi Yakup abi. Orada istediğiniz bütün çizgiromanları ve film afişlerini bulabilirsiniz, bulamazsanızda sipariş eder, sahibide çok iyi bir insan, D&R gibi de değil indirim yapıyor🙃

Ben Deadpool çizgiromanları için oraya bu aralar sıksık uğruyordum. Aslında ben değil benim adıma kuzenim ama hiç bir zaman istediğim çizgiromanlar olmuyordu bende mecburen D&R'den alıyorum😶 

Geçen hafta Little Korea'dan sonra oraya gittim ve bana bu çizgiromanı önerdi... bende aldım 😂
Deadpool'un çizgiromanda çok geçtiğini zannediyordum ama toplasanız en fazla 20-30 sayfada vardı.

X-Force, Mutant bir kız için bir araya geliyor -aslında zaten bir aradalar, o yüzden bu biraz saçma oldu- , Cable kızı korumakla görevli. Bishop denen bir dallama kızı öldürmeye çalışıyor daha sonra tehlikeyi anlayan Cable, 
Hope -mutant kız- ile zamanda kayıyor. Kaya kaya en sonunda 2973 yılına kadar geliyorlar, biz o sırada toprağın altında çürümüş durumdayız yani hatırlamazsınız 😑🔫

Birden karşılarına X-Force çıkıyor😱 aslında o kadarda şaşırtıcı değil 😑 Wolverıne'e nedense sinir oluyorum anlamış değilim, yakında onunda çizgiromanlarını alacağım. 
Elıxır
X-23
Domino
Archangel
Vanıshee

Havalı bir takım inişi yapıyorlar, Deadpool'un dediği gibi 'Süper kahraman inişi!' iniş yaptıktan sonra dört sayfa boyunca sadece isimleri ve ne yapacakları var ardından... dıdıdıdıtdıdı, Deadpool geliyor!  Kostumü yırtılmış ve iyileşme gücü azalmış olarak. Girdiği gibi Domino'nun kafasına silah dayıyor ardından, Wolverine tarafından kafasına üç şiş sokuluyor nedir bu adamın çektikleri!


😂 
Cable karşılaşıyorlar. O aralar ne olduğunu anlamadım pek beynim yandı ama ardında Deadpool bu zamana kadar neler olduğunu anlatıyor😂 ölümsüz olduğu için diğerleri gibi zamanda kaymaya ihtiyacı yok. Sonra Wolverıne'den yine şiş yiyiyor🙄
Cable'ın kardeşi -klonu- Stryfe, dünyayı ele geçirmiş ve paralı askerimiz ona çalışmaya başlamış. İşin tuhaf kısmı herkes Stryfe'in öldüğünü zannediyor. 

Stryfe kızı kaçırmak için geliyor ve çizgiromanın en güzel yeri başlıyor. 

Stryfe güçleri sayesinde Hope'u kaçırmayı başarıyor, ardından olan şeyleri anlatmayacağım çünkü iki ciltten oluşuyor. İkincisini almak istememiştim ama çok tuhaf bir yerde bitirdiler.

Çizimi çok hoşuma gitti güzel bir konuyu ele almışlar alsanız pişman olmazsınız.
X-Force/ Cable; Mesih Savaşı, JBC Yayıncılıktan çıkmadı, Çizgi Düşler yapmış bende aldığımda gördüm. İyide yapmışlar.

Genele bakacak olursak güzeldi. Deadpool'un ikinci filminde Cable karşımıza çıkacağı için bu çizgiroman birbakıma fikir sahibi olmanızı sağlar. Eğer aranızda Wade Wılson'ın Savaşı'nı okuyan varsa Domino oradada karşımıza çıkıyor, okumayan varsada okusun bence çünkü sonunda '😱' böyle oluyorsunuz. İlerleyen zamanlarda onuda yorumlarım.

Eğer yazımı beğendiyseniz bana katılmayı ve yorum yapmayı unutmayınız 🤗😊


Çizgi Romanlar , Webtoon, manga



0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)