Kitap Yorumu: Scarlet-Marissa Meyer #2


Ad: Scarlet
Yazar: Marissa Meyer
Çeviri: Deniz ARI
Sayfa Sayısı: 486
Yayınevi: Artemis
Basım Yılı: 4.Basım: Kasım 2016
Puan: 5/5




Dünya Yok Olma Tehlikesiyle Karşı Karşıyayken, Külkedisi İle Kırmızı Başlıklı Kız'ın Yolları Kesişecek...

Mekanik ustası sayborg Cinder hapishaneden kaçma planları yapıyor ancak bunu başarabilse bile dış dünyanın tehlikelerine karşı kendini nasıl koruyacak? 

Dünya'nın diğer ucunda, Scarlet Benoit'nın büyükannesi günlerdir kayıp. Scarlet büyükannesini bulmasına yardımcı olabilecek bir sokak savaşçısı olan Wolf'la tanıştığında, başta bu yabancıya güvenmekte tereddüt ediyor. Ne de olsa sokaklar 'kurt'larla dolu! Yolları kesişen Scarlet, Wolf ve Cinder birlikte esrarengiz bir maceraya atılırken onları bekleyen yeni bir gizemden habersizler. Şimdi üç masal kahramanı da Ay Ülkesi kraliçesinin hep bir adım önünde olmak zorunda. Çünkü kötü kalpli kraliçe, yakışıklı prensi kendi kralı ve esiri yapmak için elinden geleni ardına koymayacak. 

Cinder Hakkında:

"Sayborglar arasında bir beyaz atlı prens."
- The Wall Street Journal-

Marissa Meyer, Washington'ın Tacoma kasabasında doğup büyüdü. Henüz küçük bir çocukken kitaplara âşık olan Marissa, ergenlik yıllarından beri gençlik edebiyatı üzerine çalışıyor. Peri masallarına da büyük bir sevgi besleyen Marissa, gençlik günlerinden beri bu masalları yeniden kurguluyor ve bu tutkusundan da vazgeçecek gibi görünmüyor.
*




MERHABAAAA ☺️
Ay Günlükleri serisinin ikinci kitabıyla karşınızdayım. Bu seri kesinlikle en beğendiğim seri olma yolunda ilerliyor. Akıcı yazımı ve olaylarıyla, elinizden bırakmak istemeyeceğiniz türde kitapları var.

İkinci kitap yeni karakterler, yeni olaylar ve tabii yeni aşklarda heyecanı ikiye katlıyor. Ama itiraf etmeliyim ki ben Cinder&Kai bölümlerini daha çok seviyorum. Belki ilk kitapta onlara daha çok ısındığım içindir. 

Eğer kitabı özetleyecek olursam. Aklınızda bir fikir oluşması için çok yüzeysel bir şekilde anlatacağım. Başlangıç Scarlet ve Wolf'un karşılaşmasıyla başlıyor. Wolf kesinlikle bir 'bad boy' 🙃 Wolf karakterini tanımaya başladığımda aklıma sürekli Yabancı Yayınları, Tatlı Bela kitabında ki Travis Maddox geldi. 
(Yazının rengini değiştireyim derken yazım şeklini unuttum)
Tatlı Bela kitabınada bakmanızı tavsiye ederim.(buldum sonunda)

Daha sonra Cinder, Dr.Erland'ın ve tabii ki gönlümüzün efendisi Thorne'un yardımıyla. Kendisi adının geçtiği ilk saniyeden itibaren favori karakterim oldu büyük ihtimalle sizde seveceksiniz hatta hayran bile olabilirsiniz. Kaptan Thorne'u Jack Sparrow'a benzeten tek kişi ben değilimdir diye düşünüyorum.


 

 Cinder'ın hapishaneden kaçmasıyla olaylar patlak veriyor. İlk kitabın sonunda öğrendiğimiz gibi Cinder, Prenses Selene ve artık bir amacı var. 

 


Scarlet kitabında artık Levana'nın amacını ve nasıl birisi olduğunu daha net anlayacaksınız. Üzgünüm ki Kai bu kitaptada Levana'nın gazabından kurtulamayacak. Çok üzülüyorum Kai'ye sürekli arada kalıyor.


Cinder gibi akıcı bir kitaptı özellikle yeni karakterler kitabı başka bir boyuta taşıdı. Herkesin kitaplığında bulunması gereken bir seri olduğunu düşünüyorum. 




Yorumumu okuduğunuz için teşekkürler 😚

 
 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)