Guomin Laogong Dai Huijia (Mükemmel Kocayı Eve Götür: 55 Çalıntı Öpücük) Yorumu- İlk Defa Webtoon Okudum

 


(182 bölüm)

Karakterler: Lu Jin Nian (erkek başrol)

                       Qiao  An Hao (başrol kadın)

                       Qiao An Xia (başrol kızın kuzeni ama kız abla diyor, ablası yani)

                       Xu Jia Mu (başrol erkeğin yarı kardeşi)

Konusu: Webtoon, zoraki evlilik konusuyla başlıyor aslında ama sonra işler çığırından çıkıyor arkadaşlar. Spoisiz konuyu özet geçeyim. Mu, kaza geçiriyor sonra bakıyorlar şirketin hisseler türk lirası gibi düşüşe geçmiş. Kazadan sonra Mu komaya giriyor, bu arada kendisi Hao ile (ikisi birbirini sevmiyor) nişanlıydı, hemen aileler diyor ki 'hisseler düşüşe geçti sizi evlendirelim' ama Mu komada ve ne zaman uyanacağı belli değil. Olay böyle olunca Lu'ya kardeşi Mu'nun yerine geçmesini söylüyorlar ve Hao ile Lu evleniyor. Sonrası sex mex.



&

! SPOİ ALARMI ! Şimdi benim düşüncelerim ve detaylı olarak konusu.


Arkadaşlar okurken öldüm öldüm dirildim. İki insan nasıl bu kadar mal olabilir, hiç bir türlü anlamış değilim. 

Lise 2. sınıf diye hatırlıyorum, Lu ve Hao tanışıyorlar sonra ikisi de birbirine deli gibi aşık. Kız, çocukla aynı sınıfa düşmek için köpek gibi ders çalışıyor, çocuk da kızla aynı sınıfa düşeyim diye bildiği şıkları işaretlemiyor sonuç olarak farklı sınıflara düşüyorlar çünkü... ikisi de mal. Sonra Hao yine çok çalışıyor A üniversitesine gitmek için çünkü Lu çok zeki ve oraya gider diye düşüyor ama Lu'da düşünüyor ki, Hao kötü yapar ben de kötü yapayım aynı üniversiteye gidelim ama ne demiştim ikisi de MAL oldukları için yine denk gelemiyorlar.


Bu arada çocuk webtoonda piç diye geçiyor. Lu, Mu'nun babasının gayrimeşru çocuğu. Kadın adamdan gizli Lu'yu doğuruyor ama Lu üç yaşına geldiğinde Lösemi oluyor. Kadın mecbur Mu'dan ilik mi hücre mi -hatırlamıyorum- istemek zorunda kalıyor. Kadın yalvar yakar alıyor hücreyi ama buna şart koşuyorlar. Kadın, hiç bir şekilde çocuğun o adamdan olduğunu söylemeyecek ve Lu büyüdüğünde şirketten hisse falan alamayacak. Teknik olarak hiç doğmadı gibi. Lu'nun anneside ölüyor sonra, çocuk kaldı mı yetim! Bu aç kurtlar hemen yiyip bitiriyor çocuğu.


Mu, el üstünde herkes onunla ilgileniyor ama Lu fakfakir, mutsuz, sefik. Lisede de kıza aşık olunca diyor ki, Hao için zengin olacağım başarılı olacağım, oluyor da. Hao'da hasta buna, işte mal malı çekiyor görüyoruz. Bunlar saplantılı aşık, ikisi de psikopat, ikisi de deli. Birbirleri için her şeyi yapıyorlar, herkes de farkında ama bu iki iqsuz anlamıyor!182 bölüm! Bakın! 182 bölüm diyorum! Yemin ederim 182. bölüm anladılar ne bok olduğunu neredeyse!




Mu ile Lu'nun ilişkisine gelecek olursak ikisi birbirini zaten kardeş olarak görüyor, sorunu yaratan Mu'nun anası olacak davar. Tamam hadi bu çocuğa piç diyorsun, anasına da orospu ama ulan senin kocan ne mahlukat? İnsan kocasında suç aramaz mı? Biride adama demedi birader sen ne bok yedin? Hep bizim çocuğa yüklendiler. Çok ezildi yaa çocuk. 


Evettt nerde kalmıştık... Bu iki mal birbirine aşıktı. Hao'nun ablasına diyorlar ki 'sen Mu ile evlen' kız da kendi götünü kurtarmak için, Mu'yu Hao seviyor diyor. Aileler bu sefer bu ikisini nişanlandırıyor. Hao kızım, hani Lu'yu seviyordun, niye nişanlanıyorum aq demez mi insan? MAL! Sonra kaza falan olunca hoop bizim Mu'nun yerine Lu geçti. 

Bu arada Mu'nun o sırada ilişkisi varmış. Mu şerefsizin tekiymiş! Kadınla ilişkiye girmek için para vermiş yazık kadın da bu salak Mu'ya hasta. Hayır şu iki kız bu iki malda ne buldu onu mesela hiç anlamadım...neyse. 7 yıllık ilişkisi varmış işte Mu'nun, kadın da baktı işte bu beni sevmiyor git dedi Mu'ya. Mu'da kadını seviyormuş ama şerefsiz olduğu için yedi yıl oyalamış, zevkine oyaladı herhalde. Bunlara akıl erdirmek mümkün değil. İşte kadına yüzük aldım evlenme teklif edeceğim derken salak kaza geçirip komaya giriyor. Oha bu arada tam bizim ülkelik konu :D

Hal böyle olunca bizim iki iqsuz mecbur evleniyor. İkisi de birbire aşık ama Lu, Hao teknik olarak kardeşiyle evlendiği için ona kızgın, kız da Lu'yla olduğu için çok mutlu. Gel gelelim Lu kıza kötü davranıyor, kız da onu umursamamaya çalışıyor. Sonunda ne oluyorsa Hao, bizim mal Lu'yu yatağa atıyor. Sonra iştee aşırı iqsuz serüvenleri başlıyor. Neler yaşamıyorlar ki ohoooo. Lu intihara bile kalkışıyor. Kalkışıyor ne demek çocuk intihar etti ama kurtardılar, işte mal mal bir ton olay. Bu kadar da olmaz diyorsun hemen bir sonraki bölümde oluveriyor falan, ilginç.


Arkadaşlar kuduğum ilk webtoon olduğu için karşılaştırabileceğim pek bir şey yok. Hızlı başladı ama konusu çok tahmin edilebilirdi, biraz da fazla uzatmışlar gibime geldi. Bu arada Çin yapımı bir webtoondu. İlk defa Çin yapımı bir şey de okumuş oldum. Webtoonun geneline bakacak olursak çok kötü değildi. Aşkları ve birbirlerine bu derece saplantılı olup aynı zamanda da bu kadar salak olmaları beni benden aldı. Bir ara katlanamadım resmen. Her şey o kadar bariz belliyken nasıl anlamazlar! Yuh be! Gerçi isminden anlamalıydım. Mükemmel kocayı eve götür, 55 çalıntı öpücük (!)asdfghjsdfg :D




Her ne kadar sonlara doğru tahmin edilebilir olaylarıyla sıksa da güzeldi bence. Okuduğum site çok kötüydüüüüüü. Az daha ondan bahsetmeyi unutacaktım. Arkadaşlar ne zaman yeni bölüme geçsem her seferinde 40+ ablalarımızın çıplak fotoğrafları çıktı karşıma, her seferinde! Bu ne kadar boktan bir reklam anlamış değilim insan bi düzeltir aq. Şimdi gidip geçmişimdeki 40+ ablaların ciciklerini temizleyeceğim. 

İyi Okumalarrrrrr :)


Puanım: 3




Webtonlar , Webtoon Önerileri , 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)