Kleun Cheewit (Tayland Dizi Konusu + Yorumu)

 



Konusu: Jee (başrol kadın) çok ünlü bir artist ve modeldir. Annesinin evlendiği adam yani üvey babası Jee'yi taciz etmektedir. Bir gün üvey babasından kaçan Jee araba ile bir kıza çarpar ve ölümüne sebep olur. Kızın sevgilisi Thit (başrol erkek) olayı duyunca mahvolur. Thit geleceği parlak, çok yakışıklı bir avukattır. Bu olay üzerine Jee'den intikam almaya yemin eder. 


Bölüm Sayısı: 16

Yayın Tarihi: 2017



Dizi Yorumum:

Kleun Cheewit izlediğim ikinci Tayland dizisi. İlk izlediğim dizi Princess Hours, üç yıl önce izlemiştim ve çok beğenmiştim. O diziye de bakabilirsiniz hatta bu diziden daha çok beğendiğimi bile söyleyebilirim. Neyse Kleun Cheewit'e dönelim, hazır bomboşken ve izleyecek dizi kalmamışken Tayland dramasına geçiş yapayım dedim ve Tayland draması denince akla ilk gelen dizilerden başladım. Nasıl bir dizi açlığı yaşıyorsam bunu bitirdim hemen diğer Tayland dizilerine başladım, onların yorumunu da yakında buraya yazacağım :)


Aşk, intikam, ihtiraz, nefret! Hepsi bu dizide mevcut başka yerde aramanıza gerek yok. 


Öncelikle dizi çok iyi başlıyor. Bazı dizilerde olduğu gibi sonradan açılan bir dizi değil, daha girişinde bağlanıyorsunuz diziye. Olaylar hızlı ve akıcı gerçekleşiyor. Başrollerin oyunculuğu çok iyi ama yan rollere bir şey diyemem fazla yapmacıklar filaş tv oyunculuğundan bir tık daha iyi ama ana konumuz onlar olmadığı için pek bir sıkıntı yaratmıyor izlerken.

Dizi konu olarak tam şu sıralar izlemek istediğim bir dizi. Hani bazı diziler olur ya sonunu bilirsin, hah işte ben o dizilere bayılıyorum ve bu dönem de en çok bu tarz dizilere aç olduğumu fark ettim. Sömürü makinesi gibi birini bitirip birine başlıyorum. 



Başrol oyuncularına gelecek olursak, Jee çok güzeldi! Yani cidden kadın çok güzel yüzü, oyunculuğu, diğer Tayladlılara da benzemiyor farklı bir aurası var. Yan roldeki kadınların suratındaki makyajı fark ediyorsun fazla fazla ama bu kadın doğal güzel. Kendisine tek kelimeyle ba-yıl-dım!😍


Erkek karaktere gelecek olursak, iyiydi ama aham şaham değildi. Bir kere badi şeyming yapmak gibi olmasın ama -kesinlikle badi şeyming yapacağım- beyefendinin vücudu tırttı. Normalde Kore dizisi izlediğim için herkesin vücudu yapılı olur ama bu adamın memeleri ve göbeği vardı. Benim göz zevkime hitap etmedi. Tayland bundan hoşlanıyor herhalde çünkü bundan sonra izlediğim dizilerde de vücutlar yapılı değildi. Bu benim için eksidir (vücut yetkilisi). Neden? Çünkü bu dizi çerez dizilerden yani bence görsele de hitap etmeli. Haksız mıyım? 

Bu konuyu da kapatıyorum ve konusu hakkındaki düşüncelerime geçiyorum. Konu bakımından benim için Çerez Dizi kategorisine girer. Yani, bu konuda dizi bulmak zor değil. Konu ve bölüm sayısı olarak tam bir Çerez. Hemen tüketilmeli. İzlemekten pişmanda olmazsınız zaten boş zamanınız vardır büyük ihtimalle.




Karakterlerin kişiliği çok iyiydi. Jee'yi övmekten asla bıkmayacağım galiba. Çok güçlü ve zeki bir kadın karakterdi. Tek sıkıntısı kendini açıklamayı becerememesi hatta açıklamaması. Büyük ihtimalle bu sayede 10 bölümlük olması gereken dizi 16 bölüm olmuştu. Kız baştan dese ki bunları, şunları ben yapmadım zaten dizi bitecekti ama demedi, bu konuda dayak bile yedi yine de yanlış anlaşıldığı hiçbir olayı düzeltme gereği duymadı. Kendisinin dizi boyunca yaptığı tek mallık bu olabilir. 

Thit. Kendisine hiç bir konuda anlam veremedim. Sek mal.

Seviyo, sevmiyo, seviyo, sevmiyo... maloğlumal.

Birisi benim evleneceğim kadının üstünden geçse ben o kadına hayatta aşık olmam bence. Ya da birisi benim kızımın üstünden geçse bir anne olarak onu koruyup kollamam mesela. Ne olmuş olursa olsun sonuçta bir insan öldü ve normal şartlarda kimse buna müsamaha göstermez ama sonuçta bir dizi. Her şey beklenir. (Spoi) Gerçekten her şey beklenir! Kadın tek geceyle hamile kaldı mesela. Balık mı bu, tavşan mı hemen tek gecede hamile kaldı anlamadım. Bir de, bir kaç güne hemen anladılar hamile olduğunu. Bu çocuk kaç güne rahme düştü de öğrendiniz aq. Dümdüz, sek çerezlik dizi işte. Benim gibi çok boş vaktiniz varsa izleyin tavsiye ediyorum.


Konusuyla, ıvırıyla, zıvırıyla izlenebilir bir dizi. Okuduğunuz için teşekkür ederim😊

Diziler , Tayland Dizileri , 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)