Arınma Gecesi: Sonsuza Dek (Film Yorumu)

 

Konusu: Arınma Gecesi'nin hiç sona ermemesi gerektiğine karar verilmesiyle yaşananları konu ediyor. Kanunsuz bir topluluk, tek gecelik anarşi ve cinayetle artık yetinmek istemez. Yeraltı hareketinin üyeleri bu yüzden hiç bitmeyecek olan bir katliam ile Amerika'yı ele geçirmeye karar verir. Artık hiçkimse güvende değildir.

The Forever Purge
2021 Temmuz
1 Saat 44 Dakika
Aksiyon, Gerilim, Korku


KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Evetttt, selamlar :) Öncelikle aranızda hala sinema dönemini açmamış insanlar varsa onlara acilen açmaları gerektiğini söylemek için geri döndüm. Pademiden sonra gittiğim ilk film ve doğal olarak ilk sinema salonu o yüzden çok heyecanlıyım eheueh... 
Gönül isterdi Free Guy'a gideyim ama kaderde Arınma Gecesi varmış. Free Guy'ı geçen sene fragmanı çıktığından beri sinema salonunda  izlemek istiyordum ama sinemaya birlikte gittiğim insanlar o kadar da beğenemediği için daha aksiyonu ve gerilimi bol Arınma'ya gittik. Olsun... Sıkıntı yok... Önemli değil... Artık Free Guy'ın, hdfilmcehenneminoktakom'a düşmesini bekleyeceğim. (Malum yakında -inş- üniler açılacağı için aşırı yoğunum, kıyafettir valizdir uğraşıyorum.) 

Gelelim filme, baştan söyleyeyim seriyi daha önce hiç izlemedim. Beş filmden oluşan bir serisinin son filmine gitmek de nasıl bir mallıksa artık, tam olarak o mallığı yaptım. Ama sıkıntı yok çünkü Arınma Gecesi çok ünlü bir film olduğu için konusunu zaten biliyordum. Hemen size de özetleyeyim. Amerika'da yılın bir günü aklınıza gelebilecek bütün suçlar, bakın ama, bütün suçlar yasal hala geliyor. Ölüm Fest gibi, yani yar*ak gibi bir uygulama ama film konusu olarak süper bir düşünce. Bence bu konuyu her yere çekebilir ve seriye milyonlarca film ekleyebilirsiniz. Sıkar mı, orasına daha bende karar veremedim.




Serinin diğer filmlerini izlemediğim için kıyaslayabileceğim bir bilgiye de sahip değilim. İnş yakın zamanda serinin diğer filmlerini de izlerim ama pek mümkün gibi durmuyor çünkü bildiğiniz gibi üniversiteler açılıyor. (On lafımdan birisi üniversiteler açılıyor :D) Her ne kadar ünide ikinci senem olsa da pandemi nedeniyle İzmir'e ilk defa gideceğim. Şu aralar valizdir, düzleştiricidir falan eksiklerimi halletmek için dışarı çıkıyorum. Neyseee, konudan sürekli sapıyorum ama beni de anlayın ilk üni senem anlatmadan duramıyorum!

Serinin diğer filmleriyle kıyaslayamam ama izlediğim diğer  aksiyon-gerilim filmleriyle kıyaslayabilirim sonuçta, Arınma Gecesi: Sonsuza Dek benim için 4Puanlık bir film. Kesinlikle daha iyisini izlediğimi düşünüyorum. Ama verdiği mesaj ve çoğu sahnesiyle sinemada izlenmesi aşırı keyifli bir film. Irkçılık gibi derin ve hassas bir konuyu tam da olması gerektiği gibi işlediklerini düşünüyorum. Ayrıca ABD yapımı olup da ABD'ye bu kadar iyi bok atan başka yapım da izlemedim. 


Bu arada aranızda bu filmi izleyecekler varsa diğer filmlerini izlemek zorunda değil, filmler bir konunun etrafında dönüyor ama farklı karakterlerle ve farklı amaçlarla.


Filmi izleyecekler için şimdiden iyi seyirler...




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Filmler, Film Önerileri, Disney, Film Yorumu,  Dram Filmleri , Aksiyon , Korku , Gerilim 

2 Düşüncelerinİz

  1. Fragmanına çokça rastladığım ama izlemek nasip olmayan film. Evli ve çocuklu bir adam için pek sinemada izlenecek bir film gibi durmuyor :) Ama izlenmesi gerekende bir film gibi... Biraz daha bekleyecegiz o vakit...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi tek gideceksen git izle daha çok keyif alırsın, kan gövdeyi götürüyor :D

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)