The Love Witch (Film Yorumu)


Konu: Aşkı arayan ve aşka aşık olan genç cadı Elaine, erkekleri kendine aşık edebilmek için aşk büyüleri hazırlar ve film bize Elaine'in hikayesi üzerinden "Aşk nedir?" sorusunu sorar 'The Love Witch' yönetmen Anna Biller'ın çok konuşulan ve uluslarası film festivallerinde de ses getiren filmlerinden biri.

☽ ☾

2 Saat
2016
Dram, Gerilim, Korku
Anna Biller

☽ ☾


KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Evettt, herkese uzun bir aradan sonra se-lam-larrrr! Az önce ne kadardır yokum diye bir bakayım dedim 6 aydır yokmuşum valla bu kadar uzun olduğunu fark etmemiştim :) Neyse umarım artık yazmaya devam ederim...

Anna Biller'ın yönettiği, yazdığı ve oynadığı 70'ler temalı feministlik, cadılık ve aşk dolu tuhaf filmi. Gerçekten her şey dozunda olsaydı bayılacağım bir filmdi ama ben yarıda bırakmayı tercih ettim. Aslında yarısını da biraz geçiyordu son yarım saati izlemedim diyelim. Konusu ve filmin aurası insanı çeken etmenlerden bazıları. Beni bu filmi izlemeye çeken şey ise kesinlikle Pinterestte denk geldiğim aşırı ilgi çekici giflerdi. Karanlık ve dönem temalı filmlere-kitaplara kesinlikle bayılıyorum bu filmde kıyafetler ve mekanlar olarak tam not aldı benden. İzlerseniz eğer filmin kıyafetleri mükemmel özellikle Anna'ya giydirdikleri her bir kombin muazzam ötesi. Saç ve makyaja da diyecek sözüm yok...



İzlerken sıkılacağınızı az çok tahmin ediyorum ama yine de önermeden edemiyorum çünkü teması ve anlattıklarıyla ilgi çekici bir film. Tamam bende sonuna kadar izlemedim ama size yine de bir deneyin derim :D Eğer sizinde retro tarzı filmleri ve Lana Del Rey'i seviyorsanız bu film hoşunuza gidecek. (Bu arada erotik sahnelerin bolluğundan da bahsetmeye gerek yok ona göre izlersiniz)  Şimdiden iyi seyirler diyeyimmmm :)




Yazımın sonuna geldiğimde fark ettim ki gerçekten yazmayı ve yazdıklarımı düzenlemeyi, paylaşmayı çok özledim. Umarım daha sık buralarda varlığımı gösteririm. Bence bu yaz daha çok görüşeceğiz... Hepinizi seviyorummm :)




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Filmler, Film Önerileri, Maji


1 Düşüncelerinİz

  1. Hoş buldumm :) Eğer karanlık temaları beğeniyorsan izlemeni tavsiye ederim sadece biraz yavaş ilerleyen bir film :))))

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)