Bridgerton (2. Sezon Dizi Yorumu)


Konusu: Bridgerton ailesinden birbirine sıkı sıkıya bağlı sekiz kardeş, Londra yüksek sosyetesinde aşkı ve mutluluğu arıyor. Julia Quinn'in çok satan romanlarından esinlendi.Evlenmeye karar veren vikont Anthony Bridgerton, aradığı aşkı müstakbel eşinin dikbaşlı ablasında bulunca sorumluluklar, arzular ve skandallar birbirine karışır. 

✵ 

2022
Netflix
Tarihi, Romantik
2. Sezon
60 dakika

✵ 

a
Kişisel Düşüncem

Yazılarıma artık çok istikrarlı devam ediyorum! Wuhuuu :) Allah hevesimi bozmasın, başlayalım o zaman. Öncelikle bu diziyi ilk çıktığı hafta izledim yani izleyeli yaklaşık 2 ay olmuş ve ben yorumunu yeni yapıyorum. Umalım ki çok fazla kişi yorum yapmış olmasın.
Her şeyden önce bu yazının başına bir not bırakayım. Ben bu dizinin kitaplarını okudum ve yorumladım linki de şuraya bir yere koyayım :) Kitapları da merak ediyorsanız linkten yorumlarına ulaşabilirsinizzz. Evett artık yorumlamaya geçebiliriz. 


Hiç hayal ettiğim gibi değildi :( Karakterler, tipler hatta mekanlar ve kıyafetler bile. Bu arada ilk sezonu izlemedim direkt ikinci sezondan başladım ve gerçekten hiç hayal ettiğim gibi değildi. Buradan da anlıyorum ki kitapların büyüsü bambaşka. Bence ben dizi kastına göre karakterleri beynimde daha iyi seçmişim. Mesela benim dükler 190, kaslı ve aşırı yakışıklıydı ama dizidekiler çooook yetersiz geldi. Oyunculuğu bir şey diyemem ama benim hayalimdekilere göre vasat altı kaldılar, seriii sad :(
Sürekli kitapla kıyaslayacakmışım gibi olacak ama yapmadan duramıyorum. Mesela olay akışını da kitaba göre farklı ele almışlar ve bu hiç hoşuma gitmedi. Spoi vermemek için söylemeyeceğim ama tuhaf yanii...


Onun dışında kitaptan bağımsız ele alırsak diziyi güzeldi. Lakin -ilk defa cümle içinde lakin kullanıyorum- kitaptan bağımsız ele alırsak! Ve dizi ırklar geçidi olmuş, her ırktan insan var bari döneme uygun bir gerçekçilik katsaydınız aq. Sanki biz o dönem ne bokluklar olduğunu bilmiyoruz toz pembe bir hava katmışlar diziye. 

Kitaba kıyasla diziye bazı feminist esintilerde gelmiş kesinlikle daha mantıklı olmuş ama sadece esintilerr (!) Bir uğraş var, bir emek var ama sadece var... Çok ama kullandım AMA neysee.



 Eğer bomboşsanız ve izleyecek dizi arıyorsanız, yemek yerken akar gider fazla beklentiye girmeyin üzülürsünüz. Şimdiden izleyeceklere iyi seyirler :))


(Şuraya kraliçemi de koyayım varlığı korku salsın alemeee!)

....

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Diziler , Dizi Önerileri , Çerez Diziler ,  Dizi Yorumu Bridgerton







0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)