Uzumaki 1-2-3 / Junji İto (Korku Mangası Yorum)

1998 yılında efsane korku yazarı Junji İto tarafından yazılan üç ciltlik korku mangası Uzumaki (nam-ı diğer 'Sarmal'). Sarmal gibi bir konudan nasıl kadar derin ve korkunç bir hikaye yazılabilir? Japonya kıyısında sislere bürünmüş küçük bir kasaba olan Kurouzu, lanetlenmiştir. Ergenliğe yeni adım atmış Kirie Goşima'nın çekingen erkek arkadaşı Şuiçi Saito'ya göre kasabaları bir insan ya da bir şeyden değil, bir düzenden lanetlenmiştir: dünyayı hipnoz eden gizemli şekil...


 Uzumaki yani sarmal...



KiŞisel DüŞüncem

Herkese selamlar! Bu yazı stilini yazıma acayippp yakıŞtırdım ama bazı harfleri istediğim gibi yazmadığı için tam olarak bu noktada kullanmayı sonlandıracağım...
Yazıma başlamadan önce seriyi nasıl satın aldığımdan bahsedeceğim çünkü en güzelinden en mükemmelinden bir kazıklanma hikayesine sahibim -her zamanki gibi-. Yine kitap almak için 2. el kitapçılara gittim, hee bu arada diğer kazıklanma hikayemi de okumak istiyorsanız bu yazıyı okuyabilirsiniz, devam edelimmm. Kitapçıya girdim ama aklımda kesinlikle manga almak yoktu hele ki korku mangası almak hiç yoktu normalde korku filmi bile hayatttta izlemem. Sonra bir anda üç kitaplık seti gördüm direk atladım üstüne manganın içine bakınca daha çok düştüm çünkü çizimi ve hikayesi mükemmeldi. Sahafçıya dedim 'ne kadar' kendisi hemen '150' dedi, içimden düşünüyorum ki 'üç kalın manga için fiyatı ne kadar uygun aq' her ne kadar böyle düşünsem de o ay paramın ağzına  sıçmışım ve 150tl m bile yok. Teknik olarak benim o seriyi almamam lazım zaten ikinci kitabın dış kapağı bile yok ama düştüm bir kere! Kendimi ikna etmeye çalışa çalışa çıktım kitapçıdan bu ikna etme çabam 5 dk sürdü sonra geri döndüm dedim 'indirim yapamaz mısınız' beyefendi sağ olsun 100tl ye indi, bende çok mutlu oldum , kyk krediden 100tl nakit avans çektim -_- günün sonunda aldım üç mangayı 100tl ye. Sonra girdim internete ama hala içimden '3 manga 100tl çok iyi lan' meğer mangaların bir tanesinin fiyatı 33tl ymiş. 3x33=99tl ! Sıfır, tertemiz, defosu olmayan manga 99 tl, ben ikinci el pis kapağı olmayan kitaplara 100tl verdim... Neyse bu da böyle bir anımdır...



Gel gelelim serimize... Gördüğüm anda çarpıldım. Çizimleri kesinlikle harika ve dikkat çekici Junji İto mü-kem-mel! Keşke daha önce alsaydım bayağı geç okuduğumu düşünüyorum ama bu hatamı diğer mangaları daha hızlı alarak telefi etmeyi düşünüyorum diyelim. Aranızda korku mangası okumayı düşünen varsa hiç düşünmeden alsın derim zaten bu devirde 33tl kalın bir manga için çok ideal geldi nedense. Valla 12tl ye Death Note aldığımı hatırlıyorum bee! Şimdi 30tl olmuş aq, yok böyle bir mallık! Neyse mangayla ilgili daha fazla bir şey söylemeyeceğim ama kesinlikle beklentinizi yüksek tutabilirsiniz yani önerime bu kadar çok güveniyorum. Seveceksiniz ^.^




Tam bir 'fangirl' olduğum için, her zaman her yerde herkese fangirllük yapabilecek bir yapım var, hemen Junji İto'nun bütün mangalarını araştırdım ama istediğim sonuca varamadım çünkü neredeyse hiç birini ülkemizde basmamışlar gibi bir şey. Zaten çoğu konuda geri olduğumuz gibi mangada da geriyiz yurtdışından almaya da kalkınmaz bu saatten sonra mecbur elimizdekilerle yetineceğiz ve Junji İto fanlığıma son vereceğim :) Sizde fakirseniz sakın kimseye hayran falan olmayın, bir dost tavsiyesiii...




. ..

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Manga, Korku Mangası, Manga önerileri, Junji İto, çizgi roman









0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)