Disney+ Üyeliğim ve Düşüncelerim (üzülerek Netflix'e s*ktiri çektim)

 


Pahalandığı için Netflix üyeliğimi iptal ettikten sonra öğreniyorum ki bir kaç ay içinde Netflix'e Barbie'nin bütün filmleri gelecekmiş. Şaka mısınız? Barbie'den bahsediyoruz hala 21 yaşında filmcehenneminden 144p 'Barbie ve 12 Dans Eden Prenses'i izliyen birisiyim ben! Netflix'in kaybettiği aboneleri için bir mükemmel sinsi projesi daha... Ama bu projeyi kimler yemez? Biz? Yıllık üyelik 650tl olmuşken. Her Netflix'i açtığımda Barbie yanımda oturmayacaksa 650tl vermem. O yüzden Disney+ yıllık üyeliğine 350tl verdik. Bir ton kazıklanma hikayesine rağmen bu sefer bence zekice bir şey yaptım ehuehe :))



Ahh Disney'e o kadar yükseldim ki kimse anlayamaz... Avengers, Hannah Montana, Waverly Büyücüleri, Pixar, Modern Family... Aklınıza gelebilecek bütün Disney yapımları var. Küçükken yani Hannah Montana'nın yayınlandığı dönem Disney Channel'ım yoktu ve izleyemezdim ama şimdi öyle mi hepsi var! Hannah istersem şarkı söyler istemezsem ileri sarar atlarım! Bu hissiyat çok güzel. Bütün bunlar bir kenara yeni Kardashians şovu içinde abone olmadım desem büyük yalan söylemiş olurum. Bu sezon her ne kadar tırt olsada ikinci sezonun bomba gibi olacağını biliyorum çünkü Kim ve yeni manitası olacak büyük olayyy. 

İçerikler güzel olsada Netflix kadar kapsamlı değiller. K-drama yok, anime yok, içerik az, hem de çok az ama zamanla arttıracaklarını düşünüyorum. İçeriğin azlığından bahsedersen içerisinde olan T-dramalardan da bahsedeyim. Bütün popüler yaz dizilerimizle anlaşmayı hedefliyorlar galiba bakınız Aşk Mantık İntikam, İnadına Aşk, Kiraz Mevsimi, Bay Yanlış, Sen Çal Kapımı... Tabi bunları görünce aklıma gelmiş geçmiş en iyi ve şu sıralar çıkan bütün yaz dizilerinin atası olan yapıma Disney+'da da denk gelemedim, Netflix'de de yok. Bakalım bu diziyle anlaşmayı kim başaracak. Bir fikriniz var mı? En iyisi diyorum? Kızıağm en iyi dizi diyorum? Tabii ki 'Kiralık Aşk' Hazretleri! Diziye heykel yapsalar beton yeto.

Şimdi aşkolar, şöyle düşünelim yıllık 350tl veriyorsunuz ve içerik olarak Netflix'ten az bile olsa bir yıl uzun bir süre yani bir sürü içerik gelecek artı olarak aynı anda 4 farklı ekrandan izlenebiliyor ayrıca 7 farklı hesapta oluşturabiliyorsunuz, indirme seçeneği de Netflix'ten daha fazla bence Disney+'a bir şans verin derim. 





Eleştiri, Gözlüklü Yazıyor, Gözlüklü'den Seçmeler. Disney+


Diney e nasıl üye olurum, disney+ nasıl, gözlüklüden seçmeler


0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)