Praomook (Tayland Dizi Yorumu)(ben böyle or*spu çocukluğu görmedim)


Konusu: Ünlü bir DJ olan Praomook, babasının borçları yüzünden Kore'den Tayland'a dönmek zorunda kalır. Ailesinin borçlarını ödemek için ilk aşkı Chalunthorn'la evlenmek zorundadır ama Chalunthorn, Mook'tan küçüklüğünden beri haz etmez ve ondan kaçınmak için eşcinselmiş gibi davranmaya başlar.

2021
15 Bölüm, 1 Buçuk Saat
Tayland
Komedi, Dram


Kuduruyorum, kuduruyorum, KUDURUYORUMMMM! Böyle bir dizi olamazzzzz! Çığlık atacağım! Sinir krizi geçiriyorum! Bu kadar toxic bir erkek başrol Allah belamı versin görmedim! En toksiği, en en en en en en en en en...

Yeter artık, YETER BE! Saçımı başımı yolucam! Sevmiyormuş da bilmem neymiş de anasının a*ı artık! Beyinsiz köpek, beyni yok, iq sıfır! Bu kadar mal, bu kadar geri kafalı bu kadar aptal bir başrol görmedim! Görmedim! Kızım gurursuz musun sen? Salak mısın? Aptal! APTAL! Beyinsel fonksiyonları çalışmayan herif sana yapmadığını bırakmadı hala seviyorum ayakları, çocuğun dibinde bitmeler, o siktiriboktan herifin hayatını kurtarmalar falan, melek misin sen aq!? Daha ileri gidicem, peygamber misin sen! YETER BE! Biraz beynini kullan, salak. Kendini düşürdüğün duruma bak, kim yazmış lan bu senaryoyu?! Taylandlılar kafayı yemiş, bu dizide emeği geçer herkesin amk! 


Sinir sistemimi s*ktiniz! Bak bak diyaloğa bak!

Çocuğun eski sevgilisi: 'Seni reddettim diye mi gay oldun?'

Çocuk: 'Hayır'


Bu nasıl diyalog? İnsanların gay olması için illa karşı cinsin onları reddedip, özgüvenlerini zedelemesi mi gerekiyor? Böyle gay mi olunur aq! Lan bu senaryoyu kim yazdı??!! Beynini s*kim!



Ne zaman kadın başrole yarrak gibi davranan erkek başrolleri yazmaktan vazgeçeceksiniz! Başım ağırdı yaa! Yemin ederim kafam zonkluyor, o kadar sinir oldum. Dizi 15 bölüm, ben şu an 10. bölümdeyim ama öpüşme möpüşme hak getire, yok! 10 bölüm kafamızı s*ktiniz! Böyle tokSik erkek cehenneme yakın bana uzak olsun! Ulan kızın babası öldü aq, BABASI! Çocuk çocuk hareketler, kafasına bir tane yapıştıracaksın aptalın, silahım olsa mermi manyağı yaparım! Senin dünyaya gelmende emeği geçen spermin de aq! Gırtlağından geçen sütünde!

Kıza da sinir oluyorum! Baban ölmüş, anan hasta, kardeşinin kafası yok, sen zaten allahlıksın ama hala çocuğun götünün dibinden ayrılmıyorsun! Gurursuz, yüzsüz!

Gerçekten de kapağa yazdığım gibi, ben böyle orospu çocukluğu görmedim! Ne az ne fazla, madalya direk bu herifin! Zaten bu salak oynadığı her dizide aynı yar*ak rolleri alıyor. Tipinden midir bilmem, hep tokSik erkek rolünde.

Ya siz kimsiniz ya! Dizide ki bütün erkekler, siz kimsiniz be! Bu neyin cool tavırları, SİZ KİMSİNİZ BE! AMK SALAKLARI KENDİLERİNİ ÇOK ZEKİ VE ÜSTÜN ZANNEDİYORLAR!     SİNİR KRİZLERİMDEN İZLEYEMİYORUM! ÜSTÜMÜ BAŞIMI YIRTICAM, BIKTIM!

Her bölüm birisi suya düşüyor, her bölüm 'senin ağzın ve zihnin kirli' diyor, her bölüm çocuk kızın kolunu tutup çekiştiriyor, her bölüm libido yüksek ama öpüşme yok? Bu nasıl dizi? Bir çocuk var hem başrol kadına hem de kadının kardeşine eş zamanlı olarak yürüyor ama kendini gay olarak gösteriyor... EEE artık ebenin...

10 Dakika da atlaya atlaya bitireceğim bölümleri. Sıkıldım artık! Zaten dizi, çocuğun kızı taciz etmesiyle başlıyor, başı ne ki sonu ne olsun! Şu toksik hareketler olmasa valla güzel olacak dizi ama yok...

Biri Tayland'a el atsın aq, böyle dizi mi olur? Gülseren'i salın Tayland'a bakın bakim kalıyor mu böyle yarrakkürek diziler...

Aptal orospu çocuğu ya, aklıma geldikçe sinir oluyorum. Her fırsatta kızı taciz ediyor! Kıza ne demeli, evli kalacaklar dizinin sonunda. Allah aşkına ters köşe yap be kızım, bütün yaptıkların oyun olsun, çek siktiri şu çocuğa oturup sevinçten ağlamazsam şerefsizim.


Beyni yok falan dedim ama favori kızım yukarda gördüğünüz kız. En azından tartısı var, olaylara en mantıklı yaklaşan bu. Başlarda favori erkeğimde yanındakiydi ama şu son bölümlerde aptal olduğuna karar verdim. Bu herif hem kıza, hem de kardeşine yürüyor. Hem başrol erkeği götürüyor, hem başrol kadını hem de başrol kadının kardeşini, valla hayat buna güzel. 

Yan rol kızı sevmemin de en büyük sebebi kızın ceo sevmesi, kendimi gördüm aq :D Hem ceo seviyor hem de gay ilişkiyi hayran gibi destekliyor, belli ki güncel yaoi okuyucusu reis. O yüzden bendeki yeri ayrı :)

Aranızda diziyi izleyecekler varsa şimdiden Allah sabır versin, unutmadan beyninizi yedekleyin eriyip kulaklardan akma ihtimali çok yüksek...

(Başrol orospu çocuklarına inat yan rol reisle yazımı bitiriyorum, tşk.)

....

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Diziler , Dizi Önerileri , Çerez Diziler , Komedi, Dizi Yorumu, Tayland, Praomook,


6 Düşüncelerinİz

  1. Ay tam emin değilim ama Tayvan dizilerinde mi Tayland dizilerinde mi ne tecavüzün çok olduğunu duyduğumdan beri mesafeliyim dizilerine. Senin de dediğin gibi kadın karakteri yerlerde paspas gibi kullanan dizilere de kılım o yüzden bu diziyi de kara listeye alıyorum, bizden uzak olsun ya, günlük hayatta yeterince gördüğümüz şeyleri izlemeye gerek yok. Teşekkürler uyarın için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tayvan dizisi hiç izlemedim ama Tayland dizilerinde genelde taciz oluyor, tecavüze daha denk gelmedim ama olan da vardır bunlar kafayı sıyırmış. Benim anlamadığım da, bu diziler internette o kadar popüler ki her yerde denk geliyorum. En güzel ve en düzgün sahneleriyle klip yapıyorlar ama izleyince içi çöp, rezalet. Gerçekten de günlük hayatta yeterince maruz kalıyoruz, dizilerde de gördükçe kusasım geliyor ve özellikle bu kadar popüler olmuş bir dizide.

      Sil
  2. ha haa tamam izlemeyeliiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlışlıkla denk gelsen bile gözünü kapat, o derece :))

      Sil
  3. Bu diziyi sosyal medyada çok gördüğüm için izlemiştim ama hiç sevmedim :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)