Good Omens (Dizi Yorumu)


Konusu: Kıyametin adım adım yaklaşmakta olduğu bir dünya tasvirinin sunulduğu dizide, cennetin dünyadaki temsilcisi melek Aziraphale ile cehennemin dünyadaki temsilcisi Crowley konu ediliyor.

2019
Amazon Prime
Bilim Kurgu, Komedi,Dram
Neil Gaiman, Terry Pratchett
1 Sezon 6 Bölüm
50-60 Dakika


KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Hiç beğenmedim. Sıfır. Ne yazacağımı da bilemiyorum, o kadar sıkıldım ve beğenmedim ki yorumlayasım bile gelmiyor. Bilim Kurgu kategorisinde bir dizi ama görsel efektleri çok kötü. 'Harry Potter Ve Felsefe Taşı' 2001'de çıktı, bu dizi ise 2019'da ama aralarındaki fark dağlar kadar. Erciyesi s*kip atmış adamlar, dağ değil kıta kadar fark var. 2019 yılında, nasıl 2001 yılında yapılan dizinin altında kalabilirsin (görsel efekt olarak). 

Kitabına diyecek sözüm yok, güzeldir Gaiman ve Pratchett yazmış sonuçta, dizi senaryosuna da okeyim ama böyle, yavaş böyle, 'ne alaka aq' dediğim bir dizi görmedim. Bence asıl sorun senaryoyu beğenmemem, şimdi karar verdim. Senaryoyu beğenmemişim. Kitap olarak okurken hikayeyi hayal etmesi güzeldir büyük ihtimalle ama izlerken... Kötü olmuş. (Good Omens, Türkçeye 'Kıyamet Gösterisi' olarak çevrilen Good Omens kitabının dizileştirilmiş hali.) 



İnternette araştırdığımda herkes 'muazzam görsel efekt' yazmış, ülkenin yarısının gözü bozuk herhalde. Adamlar güya şeytan yapmış, internete 'şeytan' yazınca çıkan görselin sadece 3d halini paintle koymuşlar, o da 2d'den hallice. Allah aşkına insan biraz kendi fikrini ortaya koymaz mı? Şeytana bak, kuranı yırtan kızın akrabası gibi. Ne hevesle başlamıştım bu diziye tahmin bile edemezsiniz, moralim o kadar bozuk ki! Bir de öyle saçma bir huyum var ki, beğenmediğim diziyi yarım kalmasın diye izlemeye devam ediyorum. Bu illet huyumdan kurtulsam bana yeter...

Ama oyuncu kadrosu da nasıl güzel, nasıllll! Dizi 'beni izle' diyor başka bir şey demiyor. Özellikle Crowley bence harikaydı. Dönem kostümleri ve saçlarıyla her seferinde harika görünüyordu. Yan rollerin oyunculukları da iyiydi ama bazı karakterler için 'neden var ki' demeden duramadım. Alakasız duruyorlardı.


Bence, daha yüksek bir bütçeyle ve dolgun bir senaryoyla harika bir film olabilirdi ama dizi olarak pek de yeterli olduğunu söyleyemiyorum. Bu diziyi sırf çıkarmak için oldu bittiye getirmişler, diye düşünüyorum. Özellikle bazı sahneleri o kadar sıkıcıydı ki çoğunu atlayarak izledim.

Aranızda diziyi izleyecekler varsa şimdiden iyi seyirler :)


     

....

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  Diziler , Dizi Önerileri , Çerez Diziler , Komedi, Dizi Yorumu


6 Düşüncelerinİz

  1. Ben kitabını okuyanlardanım ve bir yerden sonra bana sıkıcı gelmişti. Ben de dizisi belki sıkıldığım yerleri daha iyi anlatmıştır diye düşünüyordum. Ama olmamış diyorsan olmamıştır. İzleme listemden kaldırdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı sana sıkıcı geldiyse bende okumam :D

      Sil
  2. oyuncuları için izledim ben deee :)

    YanıtlaSil
  3. Ben severek izlemiştim :) Oyuncularını da seviyorum belki o yüzden de olabilir. Bu arada Deeptone' un tanıtım yazısında gördüm bloğunuzu. Takibe aldım, beklerim sizi de :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkür ederim :)) Blogunu uzun zamandır severek takip ediyorum <3

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)