Ölüm Günün Kutlu Olsun (Film Yorumu)


Konusu: Sıradan bir hayat yaşayan üniversite öğrencisi Tree'nin hayatı, maskeli bir katil tarafından şaşırtıcı bir şekilde değişir. Katil tarafından korkunç bir şekilde öldürülen Tree, mucizevi bir şekilde hiç yaşanmamış gibi aynı günün sabahına uyanır. Öldürüldüğü günün tüm detaylarını ve korkunç sonununu tekrar tekrar yaşamaya başlar. Ta ki katillinin kimliğini ortaya çıkarana kadar.


Happy Death Day
2017
1 Saat 37 Dakika
Korku, Gerilim

KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

 Gözlüklü'nün Çerez Önerileri'nde bugün 'Ölüm Günün Kutlu Olsun' varrr. Yaz ayı, yavaş yavaş biterken -çok şükür- bu acı dolu geçen mevsime 'artık s*ktir git' demenin en güzel yolu bence, evden çıkmayıp film izlemek çünkü hayatımda öğlen sıcağında dışarı çıkmak kadar berbat bir şeye daha önce rastlamadım. Ama şu sıralar çok mutluyum çünkü hava ne çok sıcak ne de çok soğuk, tam dışarı çıkmalık! Sonunda!

 Aşırı basit bir filmle karşınızdayım, tam bir çerez. Ye bitir, nasıl bittiğini de anlama. Yemeğin soğurken izleyecek bir şeyler aramaya son! Yemeğini bekletmeden hemen aç ve izle! Bende sloganlar bitmez.



Aşk, korku, gerilim, az biraz komedi ama tam bir gençlik filmi. Size biraz konusundan bahsedeyim.
Üniversite öğrencisi olan Tree, berbat bir kişiliğe sahip. Kötü kişiliğinin yanında haliyle onu sevmeyen insanlarda çoğunlukta. Tree, ayın 18'inde arkadaşlarının kendisi için hazırladığı sürpriz doğrum günü partisine giderken öldürülür ama bu işte tuhaf bir şey vardır çünkü Tree ertesi gün uyandığında tekrar öldüğü günü yaşadığını fark eder ve olaylar bu noktadan sonra başlar. Tree, her gün ayın 18'ini mi yaşayacak yoksa zamanı normale çevirebilecek midir? 

Her gün öldüğünüzü ve sürekli farklı şekillerle öldürüldüğünüzü düşünün, kafayı yersiniz... Yani ben yerim. Açıkçası filmi beğendim zaten size fazla bir şeyde vaat etmiyor, ne görüyorsanız o, başka hiçbir şey yok. Böyle filmlere bayılıyorum çünkü beklentiye girip izlediğim diziler hüsranla sonuçlanıyor. Misal bir önceki yazım...



Özellikle alttaki gifte gördüğünüz abimize aşırı düştüm, neden bilinmez iyi çocuklara aşırı aşırı aşırı fazla düşüyorum. Ki kendisi Netflix'in çerezlik gençlik-aşk filminde de oynadı 'Sevdiğim Tüm Erkeklere' filmi. Bir 'Sevdiğim Tüm Erkeklere' iki 'Delidolu' sizce de boku çıkmadı mı bu filmlerin. Cidden soruyorum 1-2-3 ne demek aq? Sanki, ilk filmleri çok waowdu da biz mi anlamadık?

Eğer aranızda bu filmi izleyecekler varsa, ya da şöyle sorayım. Aranızda canı sıkılan ve zamanın nasıl geçtiğini anlamayacağı bir film izlemek isten varsa 'Ölüm Günün Kutlu Olsun' filmini rahatlıkla açabilir. Şimdiden iyi seyirler :)

(Bu arada tarot bakıyorum bilmeyenleriniz varsa, neyse işte geçen bu işte ne kadar iyi olduğumu fark ettim. Hissiyatım mı ne yüksek galiba çünkü her baktığım kişi şok oluyor. Yanlış anlamayın para kazanmıyorum sadece arkadaşlarıma ve aileme bakıyorum ama nazar değmesin harikayım :D Nazar değmesin ne alakaysa artık, tarot aq.)




....

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Filmler, Film Önerileri, Disney, Film Yorumu, Komedi Filmi, Dram Filmleri 


Korku, Gerilim,

9 Düşüncelerinİz

  1. bunu izlerim en kısa zamanda :) konu iyi, genelde korku filmlerinin temel konularından :) çerez olması da iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerez korku diyelim, alta s*çırtmalı değil çünkü :D

      Sil
  2. izledim çok eğlendiim, bloga da yazdım dün, iki devam filmi de varmış, onları da izlicem :) cuma da blogunu bloguma koymuştumdu :)

    YanıtlaSil
  3. Selamlar, Ölüm Günün Kutlu Olsun çerez filmlerden hakikaten, aynı günü tekrar yaşama konulu filmler ilgimi çekmiştir hep. Ve tekrar tekrar öleceğini bilmek nasıl bir duygu merak edilesi... Çok teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten konu olarak izlemeye değer bir film, ben teşekkür ederim :))

      Sil
  4. ölüm günün kutlu olsun 2 yi de dün gece izledim, o da eğlenceliydi :) 3 te çekilcekmiş, aynı yönetmenin freaky adlı filmini de bugünlerde izlicam, o da korku komedisiymiş :) bu filmler biraz da scream serisini andırıyor :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)