The Ugly Truth - Kadın Aklı Erkek Aklı (yaz dizilerinin atası)(Film Yorumu)

 

Konu: Bir sabah programının yapımcısı olarak yaşamını sürdüren Abby Richter, gerçek bir romantiktir. Programı sunmaya çapkın bir tip olan Mike başlayınca keyfi bozulur. Zira şovmen bir karakteri olan Mike'ın programına adapte olmasından hiç hoşnut olmamıştır ve bu durumda bu iki zıt karakterin ilişkilere dair bir anlaşma yaparak bir yol tutturmaları gerekmektedir. 


2009
1 Saat 36 Dakika
Komedi, Romantik

KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Uzun zamandır yokum ama hiçte geri dönesim yok. Okul başladı, yurda yerleştim -3 hafta oluyor- arkadaş falan ediniyorum, bilen bilir zor ve uzun işler. Ders falan da çalışmıyorum çalışmayı da düşünmüyorum. Squid Game'i de izledim ama kim bilir yorumunu ne zaman eklerim?
Bu filmi de izleyeli bir ay olmuş ama yorumunu yeni yazıyorum... Allah aşkına zaten film 2009 yapımı... eheheu


The Ugly Truth, çerez romantik komedi filmi, hatta çoğu türk-yabancı yaz dizilerinin de atasıdır kendisi. Bütün klişelerin başlangıcı, bütün ya*rak kürek aşk saçmalıklarının direği. Bu film olmasaydı şu an ne yapardık Allah bilir. Kim bilir hangi hint dizisini araklamıştık. Verilmiş sadakamız varmış, hadi biz neyse de Kore-Çin ne bok yerdi... 

Bence nasıl bir film olduğunu az çok anladınız, her şeyden biraz biraz var. Eğer filmi ilk çıktığında izleseydim on numara olurdu ama 12 yıl sonra izleyince sanki bir yaz döneminde çıkmış bütün pembe dizileri izlemişim gibi oldu, yine de onlardan kat ve kat daha iyi olduğunu fark ettim. Peki bu nasıl olabilir? ay dont know.



Bir adam hem çirkin hem de çekici nasıl olabilir aq. Ekrandan buram buram doritos kokusu geliyor ama bir tık da düşüyorum gibi, tam anlamadım... Göbeği de var, kişiliği de çok eksik. 
Kısacası aranızda hala bu filmi izlememiş olan romantik komedi hayranları varsa net izlesin çünkü romantik komedinin atasından bahsediyorum. İzleyecekler için şimdiden iyi seyirler aşkolar.




˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .Filmler, Film Önerileri, Disney, Film Yorumu, Komedi Filmi, Dram Filmleri 


Romantik Komedi, Aşk, 

1 Düşüncelerinİz

  1. Merhaba, yazınızla ilgili değil ama sizin görmeniz için yazıyorum bu yorumu... Konuşmuştuk zaten yine. :) Kitapları sevdiğinizi biliyorum, benim de yeni kitabım yayımlandı, blog'umdaki en son yazımda linkini bıraktım. Polisiye ve romantizm. Bir kış romanı. Okursanız uzun uzun detaylı kitap eleştirinizi mutlaka beklerim blog'unuzda. Çok sevgiler! :)

    YanıtlaSil

Düşüncelerini merak ediyorum :)