Tarot Falı Doğruları Biliyor Mu?

 


Evet, doğruları biliyor! Direk, lagaluga yapmadan konuya gireyim dedim. 2020 Ocak ayında başlayan tarot falı bakma macerama şu sıralar daha bir abanmış durumdayım. Üni ortamı olsun, kız yurdu ortamı olsun 'tarot bakıyorum' dediğim herkes zevkten dört köşe oluyor. 'Bana da bakar mısın'lar havada uçuşuyor, bakmaktan da keyif aldığım için hemen açıyorum falı ama şu sıralar dıdısının dıdısına bakma aşamasına geçtiğim için zerre zevk almamaya başladım. 

Öncelikle nasıl açtığımdan bahsedeyim. Joker'li açılım yapıyorum ilk tanıştığım insanlara çünkü bu açılım bize kişinin geçmişi ve geleceği hakkında çok 'doğru' bilgileri veriyor. Bu açılımla kafadaki 'acaba gerçekten tarot bir şeyleri biliyor mu' soru işaretlerini siliyorum. Gerçekten biliyor! Joker açılımını ne zaman okumaya başlasam gelen tepkiler tam olarak şu şekilde 'oha gerçekten doğru söylüyorsun' tabii bu cümleden sonra benim suratı bir görün :D sanki kırk yıllık tarotçu edasıyla 'ne sandın yar*ağım' der gibi bakıyorum suratlarına eheuhe...



Her şeyden önce kesinlikle soracağınız soruya odaklanmak çok önemli, eğer sen ne soracağını bilmiyorsan tarot nereden bilebilir, haksız mıyım? Soruya iyice odaklandıktan sonra karıştırmış olduğumuz destenin içinden Joker'i (Deli) çıkarıyoruz ve bir tur daha karıştırıyoruz ardından sol elimizle desteyi üçe ayırıp sıralaması kafamıza göre olacak şekilde tekrar birleştiriyoruz ve bunu üç kere yapıyoruz. Daha sonra birleştirdiğimiz desteyi güzelce masaya yayarak -sorumuza odaklanarak- 11 kart seçiyoruz sonra seçtiğimiz kartların içine daha önceden desteden ayırdığımız Joker'i de ekleyerek karıştırıyoruz ve kartları açmadan kendimize göre 1'den 12'e kadar sıralıyoruz. Sıralamaya göre Joker nereye gelirse öncesi geçmiş, Joker'den sonrası da gelecek oluyor. Bu kadar. Buraya kadar her şey kolay zaten, maksat okumayı bilmek. Tabii ki başka açılımlarda var ama şahsen my favorite açılım bu.

Şimdiyse size doğru çıkan fal okumalarımdan bahsedeyim. Hastalıklar mı bilmedim, boynuzlanan aşıkları mı fark etmedim, kavgaları mı öngörmedim, yeni aşkları mı haber vermedim... Hepsini ve daha fazlasını yaptım, egom buradan geliyor. Şu sıralarda zaten parayla bakıyorum ama çoooooook ucuza. 10 tl gibi komik bir ücrete ama sıkıntı yok.



İki hafta önce kendime açtığım Joker'li açılımda 1 hafta içinde hukukla ilgilenen bir erkekle tanışacağım çıkmıştı ve o falı açtıktan 2 gün sonra -yalansa allah belamı versin- arkadaş ortamında hukuk okuyan bir çocukla tanıştım :O Bu örnek kafanızdaki soru işaretlerini götürmek için yazdığım bir örnek onun dışında ilişki falı bakmada çok iyiyim ve dediklerim genel olarak da çıkıyor. Seni düşünüyor mu ya da sen ve ilişkiniz hakkında ne düşünüyor, aklında başkası var mı, şu an canı neden sıkkın, hayatıma yeni birisi girecek mi, ilişkimiz nasıl devam edecek gibi sorulara çok sık bakıyorum o yüzden bu sorulara daha çok hakimim.

Aranızda tarot bakmak isteyenler varsa 'ay ben baktıktan sonra çok kötü oluyorum, kabuslar görüyorum bana musallat oluyorlar' diyen drama kraliçelerine siktiri çekin çünkü öyle bir şey olduğu yok. Alın kartlarınızı bir güzelde araştırın nasıl bakacağınıza, baka baka alışırsınız açılım yapmaya ama sırf heves olsun diye alacaksanız da almayın knk, gerek yok.

Hissedin, sorunuzu düşünün ve odaklanın.


Gözlüklü Size Büyülü Günler Diler...

˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ . Maji, 


5 Düşüncelerinİz

  1. Ben de youtube dan falan izliyordum bazen tarot astroloji falan merakım vardır. Heyecanlandım senin yazını da görünce:)

    YanıtlaSil
  2. Yıllardır ben de tarot, kahve ve el falı gibi çeşitli fallarla ilgileniyorum. Yıllar önce ablam da annem de aynı şekilde ilgilerdi ama ikisinin de sizin de dediğiniz gibi "korkutan" ve "rahatsız eden" durumlarla karşılaştıkları için bırakmışlar. Benim başıma öyle bir şey gelmedi ama bir keresinde hiç unutmuyorum baktığım birinde konuşamamıştım. Kelimeler ağzımdan çıkmıyor ağırlık çöküyor cümle kuramıyordum. Ben genelde kelt hacı açılımı yapıyorum daha detaylı daha net geliyor bana her şeyi ama 5.karta gelemeden bayılacak gibi olmuş bırakmıştım bakmayı. O zaman bir süre ara verdim bakmaya daha sonra problemin o kişide olduğunu fark ettim çünkü ona kahve falı da bakamıyorum gerçek anlamda enerjimi bitiriyor ve ona bunu söyleyen sadece ben değilmişim. Bazı insanların enerjisi o kadar karışık o kadar güçlü ki altından kalkamıyorum ben. Hoş zaman içerisinde bu konuda güçlenmek ilerlemek mümkünmüş öyle duydum ama hayatımın temeline falı koymadığım için her karşıma çıkana bakmıyorum. Herkesin kartlarıma dokunması ya da fal esnasındaki enerji akışı benim enerji akışımı karıştıracakmış gibi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığın olay çok ilginç, şu ana kadar hiç başıma gelmedi ama o kadar çok merak ettim ki yaşattığı hissiyatı 'benim başımada gelse' diye düşünmeden edemedim :) Fal bambaşka bir şey yaa, hiçbir şeyle kıyaslayamıyorum değişik...

      Sil
    2. Bu o kadar ilginç değil bazı insanlar bunun nazar vb şeylerden kaynaklı olduğunu söylüyor bazıları da o kişileri koruyan insan üstü varlıklardan, bana göre bu kişinin kendisi açması ve enerjisiyle alakalı bir konu. Biri fal esnasında korkmaya başlayıp kendini kapatıyorsa görmek mümkün olmuyor bir şeyleri. Bazı insanların içindeki kötü enerjiyi atmak için bile böyle temas ve iletişime girdiğini düşünüyorum hatta ben. Tabi bu tamamen benim düşüncem :)

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)