Korkma Bu Akşam Gelip Çalmam Kapını - Perihan Mağden (soğuk yurt gecelerinde yakarak ısınabileceğiniz bir kitap)(Kitap Yorumu)

 

Kitap Adı: Korkma Bu Gece Gelip Çalmam Kapını
Yazar: Perihan Mağden
Yayınevi: Everest
Sayfa Sayısı: 144
Basım Tarihi: 2004
Türü: Deneme (yersen aq)

❦❦

Everest Yayınları yazarlarından Perihan Mağden’in Radikal Gazetesi’ndeki köşe yazılarından derlediği ‘Korkma Bu Akşam Gelip Çalmam Kapını’ adlı kitabının özelliği bugüne kadar satılan en ucuz kitap olması. 1,5 milyon TL (1,5 YTL)’dan satılacak olan kitabın ilk baskısı 100 bin adet yapılıyor. Kitap için seçilen 35 yazıya bir de Mağden’in özellikle bu kitap için yazdığı bir yazı eklendi. ‘Korkma Bu Akşam Gelip Çalmam Kapını’ şimdiye kadar basılan ucuz kitapların aksine kağıt, baskı ve kitap üretim kalitesinden ödün verilmeden basılan ilk ucuz kitap...


KİŞİSEL DÜŞÜNCEM

Kesinlikle yazıya nasıl bir görsel koymam gerektiğini bilmiyorum! Ama en sonunda Luna'yı koymakta karar kıldım çünkü ne alaka? Her şeyden önce şu an çok açım, tahmin bile edemezsiniz, çoook açımmmmmm! 

Kitaba ve konusuna gelecek olursak tabiri caizse rezalet bir kitap, kitap demeye dilim varmıyor bir kere. Çok kötü, tahmin bile edemezsiniz! İzmir'e ilk geldiğimde bu kitabı Karşıyaka'da bir sahaftan almıştım 3tl'ye (3tl için bile fiyat performansı b*k gibi bir kitap, gerisini siz düşünün artık) okumak bu haftaya kısmetmiş ve keşke almasaydım, keşke okumaya teşebbüs etmeseydim... 
Kitap Perihan hanımın köşe yazılarının toplanmış ve basılmış hali amaaa ne yazılar, 10 yaşında çocuğun eline ver kitap, kalem daha iyisini yazar! Kadın herhalde kendini Carrie zannediyor (Sex And The City). Birbirinden bağımsız ve alakasız konuları saçma sapan köşe yazısı yapmış, paragrafın içindeki hiçbir cümlenin birbirini destekleyen yanı yok. Bir de sürekli kendisini ve kızını övüyor, on lafından biride seren seregl (yazım hataları da cabası). Kah İ*rahim T*tlıses'ten, kah Yıldız Tilbe'den, s*ktiri boktan tv yarışmalarından bahsedip durmuş. Bir kendi halime iki, bu kitabı o dönem okuyup beğenmişlerin haline üç, bu kadına köşe yazısı yazdıranların haline acıdım. 

Konu nerden nereye kayacak ama bu kitap ilk çıktığında (2004) 1.5ytl'ymiş peki ben, neden şu an kitabın bilmem kaçıncı eline (güya 2. el) 3tl verdim! Buradan bile berbat bir ekonomi çıkarımı yapabilirsiniz...


˗ˏˋYazımı okuduğunuz için teşekkür ederimˎˊ˗
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀

                                      :   .

                                     *   ˚ ✵      

                                          .· * • ˚            

                                           ✶   : · •

                                    .· *

                                          ✵ ˚ : ·  

                               * ˚ ✶

                                              ✬       .   · *

                                                          ˚ .  

Kitaplar , Kitap Yorumu, Kitap Önerileri, 1 puan  

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)