Türk Dizisi Yorum: Teşkilat (Çağlar Ertuğrul balım için izliyorum yoksa trt izlemiyorum, tşk)

 



BU BİR ÇAĞLAR ERTUĞRUL ÖVME YAZISIDIR! OKUMAK İSTEMEYENLERE UYARIDIR! ARANIZDA ÇAĞLARCIĞIMI SEVMEYENLER VARSA SG, TEŞEKKÜRLER. UYARI BİTMİŞTİR!


Öncelikle Çağlar Ertuğrul'u nasıl keşfettiğimden bahsetmek isterim. Açıkçası biraz geç oldu, 2017'de 'Fazilet Hanım ve Kızları' dizisi sayesinde tanıdım. Normalde TV izlemem ama o gün, ne hikmetse zaplıyorum kanalları sonra birden Balım'ı gördüm. Dedim ki 'buna düşülür aq' düşüş o düşüş. Aşırı entrikalarla dolu Fazilet Hanım dizisini bile kaçırmadan izledim. Ki normalde hayatta izlemem, bakın altını çiziyorum hayatta. O karizma, duruş, saçlar, kıyafetler, ses tonu, bakışları, tam anlamıyla ON NUMARA ADAM! Ama gerçek hayattaki kişiliğine daha çok düşüyorum, kedi sevgisi olsun, zekası olsun, İzmirli olması olsun, boyu olsun (👌🔥), komikliği olsun GERÇEKTEN ON NUMARA! FAVORİ ERKEK OYUNCULARIM LİSTEMDEKİ TEK OYUNCU! HER ŞEYİYLE MÜKEMMEL BİR İNSAN, KENDİSİNİ SEVMEYENLER MALDIR! BU KADAR DA NETİM!


(bi saniye saçımı boyayıp geri geliyorum) (bu arada boyayı aşk alevi aldım)

(boyadım geldim, hatta yıkadım ef-sa-ne oldu boyamak isteyeniniz varsa alın bu rengi) (ama banyonun ebesi skld)


(OFF OF)


Kendimi arap fanlar gibi hissediyorum. Neyse, utanmıyorum çünkü neden utanayım?😂

Diziyi soracak olursanız, şu an çok kötü. Yani benim tarzım değil. Yok derin devlet, yok kocaman bir masa, kocaman az kalır 4+2 dublex ev misali masa. Örnek:



Olum bu masada millet birbirini nasıl duyuyor? Bağırsam derdimi anlatamam. Birde yunivörsıl, gılobal bir ortam, adamların kulaklıkları falan var çeviri için. Bu dönemde kötü adam olmakta zor iş hee, bir kere derdini anlatamıyorsun 'şurayı patlatalım' diyeceksin diyemiyorsun senin yerine çevirmen diyor, illa masada sandalyeye oturmak zorundasın belki prostatın var, havalı olucam diye takım elbise giyiyorsun belki terletiyor, zor işler yaniii. Her neyse, dizi kötülerine aklım yetmiyor. Paraları bok gibi ama dizide büyük ihtimal iki başrol manitacılık, manitacılıkmasyon yapacak diye boşuna para saçacaklar ortaya. Yok o bomba senin, bu füze benim...  Uff bi, bombanın patlamasına 10 saniye kala öpüşme sahnemiz yok mu be? Çağlar oynadığı sürece okeyim👌

Tamam, bütün kötü adam, yok tek devlet fasafisosunu bir kenara bırakıyorum ama oyuncuların replikleri de bir tuhaf. Ekip olarak bir araya geldiklerinde hepsine aynı odanın içinde söylemeleri için 1 cümle yazmışlar. Adam cümleyi söylüyor saçma sapan bir iki saniyelik boşluk sonra diğer ekip üyesi kendi 1 cümlesini söylüyor sonra yine boşluk sonra başkası bir cümle artı boşluk. Cümlelerin birbiriyle alakası yok, hepsi kendine göre havalı bir cümle söyleyip sırayı diğerine veriyor ama ne cümleler havalı ne de söyleyiş şekilleri. Tipler bütün derin devlet zabazingosunda olan tiplerden, ekstra bir üstünde düşünülmüş karakterlerden değiller. Ekip tam olarak neye benziyor hemen söyleyeyim. Hani yeni nesil Türkçe rapte sürekli 'bizim geng, bizim ekip bela, bizim genge bulaşan ölür, çete yine iş başında' diyorlar ya ama aslında öyle bir geng yok. Hah, tam olarak ona benziyor.

Gerçi daha 2. bölümdeyiz, ilerleyen bölümlerde karakterler oturur herhalde. Senaristin diğer işleri çok ünlü, yenilerden 'Maraşlı' var mesela, 'Poyraz Karayel' en ünlülerinde ama benim için en iyisi 'Kötü Çocuk' filminin senaristi olması(!) Şaheser. Adamın kariyer zirvesi olabilir...

Maraşlıyla ilgili yorum yapmayacağım çünkü izlemiyorum bana çok wetped geliyor. 'B*yan' falan denmesine de katlanamıyorum, sanki inadına yapılmış gibi, ilgi çekicide değil. 


Bu dizinin senaryosu da çok beyzink, Polat+Eşkiya+Adanalı+az buçuk Çukur karışımı bir şey yani. Reytingler 1. olmasını da Çağlarla Deniz'in uyumuna bağlıyorum. Çünkü Fazilet Hanım'da adam akıllı izleyememiştik. Burada da izleyebilir miyiz? ay dont novv? Çünkü ikinci kadın karakterde çok ünlü birisi, hemen diziden çıkacak bir yan rol olacağını düşünmüyorum. Aşk üçgeni is kamik... (aşk üçgenlerinden nefret ediyorum) Hemen bir fotoyla moralimizi yenine getiriyorum.



(🔥🚒🚒)


BU İNSAN MI *Q!


Yani her şeyi özetleyecek olursak dizi tırt, 50+ baba dizisi (bu arada babamla izliyorum ehuehe) ama hayat şartları işte izleyeceğiz. Bu arada Çağlar Ertuğrul'u sosyal medyada takip etmeme rağmen diziden, ilk bölüm çıkmadan 1-2 gün önce haberim oldu. İnsan post bile paylaşmaz mı diziyle ilgili? Ben olsam ben de paylaşmam -_- (sjsjsj)

Onu bunu bırakın, Deniz Baysal'a nolmuş? Efsane olmuş. Fazilet'te rezalet giydiriyorlardı kadını, burada kıyafetler, makyaj falan ateş ediyor. Rol de cuk oturmuş. Sert ve havalı. Güçlü kadın karakterlere her zaman olduğundan daha fazla yükseğimdir.

Yazacaklarım bu kadar, izleyip görelim neler oluyor dizide. Reytingi hep böyle devam etsin ki Çağlarla Deniz'i daha çok izleyelim. (senaryo kötü, wetped. cidden wetped. aynısını bir yerde okuduğuma yemin edebilirim ama kanıtlayamam)



(🔥🧯)

*

*

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


(Şuraya bi foto daha patlatayım.)


(on numara kapanış fotosu) (sanat eseri)

Türk Dizisi, Diziler, Dizi Önerileri, Çerez Diziler, 



0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)