Türk Dizisi Yorum: Aynen Aynen (Bir tas yemek, bir parça Kerem Bursin ve gerisine lüzum yok, tşk)

 


(1 ve 2. sezonlarda Uraz Kaygılaroğlu oynuyor.) Eğer diziyi önceden biliyorsanız büyük ihtimalle Youtube'da denk gelmişsinizdir çünkü ben ilk Youtube'da denk gelmiştim. Yayınlandığından beri biliyordum ve izliyordum ama BluTv'ye geçince izleyemedim. Malum sebepler :( Fakiruk... Ayy ne üzülmüştüm BluTv'ye geçince, çok komikti çünkü konusu ve oyuncular da harikaydı. Çerez gibi gidiyordu dizi. Bölümler desen en fazla 7 dakika zaten.

Şimdi hazır izleyebiliyorken izleyeyim dedim. 1. sezonu zaten Youtube üzerinden bitirmiştim, 2. sezonunda birinci bölümünü izleyip bıraktım. Tamam, Uraz Kaygılaroğlu'da iyiydi yalan yok hatta onun sayesinde tanıdık diyebilirim ama BİR KEREM BURSİN DEĞİL!  👀 2. sezonu izlemeyi bırakıp -Uraz'ın diziden nasıl çıktığını bile izlemedim- direk 3. sezona geçtim. Zaten 3. sezon ef-sa-neydi! Kerem Bursin'in bir girişi var! Yok böyle bir giriş. Gördüğüm an çığlık atıp tepindim. Adam resmen yürüyen karizma. Bakın koyuyorum aşağıya Kerem'in ilk gözüktüğü sahneyi, öfffffffff yaniiiiii.



(Neden izlemeniz gerek prt.1)

Ne bu? Hayır, cidden ne bu? Kapımı açacağım ve önümde böyle bir ŞEY! 

Şey: Karizma, Felaket Yakışıklı Birisi, En Mükemmel İnsan, Yürüyen Afet, Afet-i Devran, Başyapıt, Kuzeyin Hükümdarı Güneyin Koruyucusu falan filan...

Bu adam yuva yıkar haa! İnsan değil bu! Ben bunun için kredi çeker, batarım. Bütün mal varlığımı (hiçbir şey) üstüne yaparım. Tek kelimeyle, harika. Oyunculuğuna da diyecek kelimem yok. Bu role mükemmel olmuş. Zaten komik birisi, rol desen cuk oturmuş. Adam ceket gibi giymiş rolü. Tam yemek yerken açıp izlemelik dizi. 5. sezonu izlerken iki lahmacun, bir ayran gömdüm. İzlerken alta sıçmalı dizi bu, izleyebiliyorsanız net izleyin. Bu diziyi sorup soruşturmanız hata! Direk açın izleyin. Ama 3. sezon ve sonrası efsane. Bakın Kerem'e düşmeyen gelip suratıma tükürsün, öyle de netim!


Dizi, sitcom, artık her neyse, 5. sezon sürüyor. Her sezon 7 bölüm var ve bölümler genellikle 7 dakika ama aralarda 10dk de var, 5dk de. Bölüm bölüm değişiklik gösteriyor. Her sezon bir sonrakinden farklı mesela, konsept değişiyor ama sezon içi bölümler o sezonun konseptine göre ilerliyor. Örnek: 4. sezon kamp sezonu ve sezonun bütün bölümleri kampla ilgili.



Dizi için çekilmiş fotoğraflara da bayıldım mesela. Tv dizilerinin afişleri gibi değil daha samimi ve kaliteli geliyor. Tv yaz dizilerinin afişleri bile ciddi geliyor göze ama bu öyle değil. Çok tatlı ^.^ 

Nille Kerem'in uyumu da çok güzel, gerçek hayatta da arkadaş oldukları için birbirlerine karşı çok rahatlar bu da tabii ki diziye yansıyor. Bazı sahnelerde kendilerini tutamayıp güldüklerini bile anlıyorsunuz hatta bence o sahneler diğerlerine göre daha komik oluyor. Bana şu an yazacağım şey için 'yok artık' diyebilirsiniz ama Kore dizilerini tekte alır bu kadro😂 Tek yumrukta bütün Kore sektörünü Allah'ına kavuşturur 😂 Tamam son cümlede biraz abarttım ama siz de beni anlayın YEMEK YERKEN İZLENEBİLİYOR BU DİZİ DİYORUM! Daha ne diyeyim!



(Neden izlemeniz gerek prt.2)


Dizinin senaryosu çok komik, her sezon farklı şeyler yaşamaları daha da komik ama en komik olan şey gerçekçi olması. Günümüz ilişkilerine çok benzeyen bir ilişki Nil ve Kerim'in ilişkisi. Bana sorarsanız izleyin derim, güvenin bana çok beğeneceksiniz. Özellikle Kerem'i 💥💣



(Neden izlemeniz gerek prt.3)

Daha prtlar devam eder de benden bu kadar hadi eyw... 

*
*
*
*

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Türk dizileri , Diziler , Dizi Önerileri , Kerem Bursin 

2 Düşüncelerinİz

  1. Benide Uraz'dan sonra sarmadı niye bilmiyorum ilk bölümler daha eğlenceli geliyordu. Kavga sahnesi özellikle aynı muhabbetin içerisine daha önce düştüğüm için görünce epey eğlenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. sezondan sonra beni sarmasının nedeni büyük ihtimalle Kerem Bursin olabilir 😂 Ama Uraz'ın bölümleri de çok eğlenceliydi. Kavga sahnesine ben de bayılıyorum 😂

      Sil

Düşüncelerini merak ediyorum :)