Sonsuz Sevgilerimle - Julia Quinn (Bridgerton Serisi #5) (Kitap Yorumu)

 


Kitap Adı: Sonsuz Sevgilerimle
Yazar: Julia Quinn
Seri: 5/8 (Bridgerton Serisi)
Yayınevi: Epsilon
Sayfa Sayısı: 356
Tür: Tarih, Romantik
Basım Tarihi: 2011


*

Tanıtım Bülteni


Çok Sevgili Bayan Bridgerton,
Uzun süredir yazışıyoruz ve henüz resmi şekilde tanışmış değiliz. Sizi tanıyor gibi hissediyorum. Umarım siz de benim gibi hissediyorsunuzdur.
Münasebetsizlik ediyorsam beni bağışlayın fakat sizi Romney Malikânesi'ni ziyaret etmeniz için davet etmek istiyorum. Umarım, belli bir zaman sonra da birbirimize uyduğumuza karar veririz ve benim eşim olmayı kabul edersiniz.
Sör Phillip Crane

Sör Phillip, Eloise Bridgerton'ın evde kaldığını biliyordu ve evlilik teklifini kabul edecek kadar sıradan, daha da önemlisi çaresiz olduğunu düşünmüştü. Ve fena halde yanılıyordu. Bu güzel kadın kapısında belirip nefes almadan konuşmaya başladığında tek istediği onu öpmekti.
Bu Sör Phillip denen adam onun çıldırdığını mı sanıyordu? Eloise Bridgerton daha önce karşılaşmadığı bir adamla evlenemezdi! Ancak tekrar düşündü... ve merak etmeye başladı... Öyle ki gecenin bir yarısı bir araba kiralayıp hayalindeki kusursuz erkeğe gidecek kadar. Ve fena halde yanıldı. Hayalindeki adam bu kadar sevimsiz ve kaba değildi. Elbette Phillip yakışıklıydı ama Londra'daki centilmenlerden farklı olarak iri yarı, sert ve bakımsızdı aynı zamanda. Ne var ki gülümsediğinde... ve onu öptüğünde... kendinden geçiyor ve düşünmeden edemiyordu: Phillip gerçekten onun için mükemmel erkek olabilir miydi?




YORUMUM


Yorumlarımı çok uzun tuttuğumu fark ettim. Mesela kitabı beğenip beğenmediğimi en sona yazıyorum halbuki en başa yazmam gerek. Kitabı beğenmedim. Bu da çok sert oldu. Az buçuk gideri var diyeyim.
Neden derseniz -ki deyin lütfen- Phi çok salak. Ultra, aşırı gerizekalı. Beyni falan yok ama yatakta çok iyi. Karaktersiz ve ezik ama pussy yalamayı seviyor. Sadece pussy yalıyor diye birini sevebilir miyim? Bilmiyorum... Bu konu üzerine çok düşünmem lazım.
Phi'nin tek artısı bu -pusi yalamak-, diğeri de tabii ki vücudu ve kaslı kavruk teni olabilir ama onun dışında kişiliği de yok bir kere. İnsanla konuşmuyor. Muhabbeti sıfır. Azmış köpek. Eloise'e sürekli 'dırdır ediyorsun' deyip duruyor. Yani ben şimdi bu kitapla ilgili daha ne yazayım. Kitabın tek iyi yanı, 'Phi'nin 1800'lerde pusi yalamayı sevmesi' mi yazayım! Bu arada gerçekten de tek iyi yanı ehuheh
Kitabın eksilerine yeni bir şey daha eklemek isterim. Yobaz Anthony! Yine geldi köylü maraba 'namus, namus' deyip siktir olup gitti! 
Yani diyorsanız 'bana y*rrak gibi davransın ama yeri geldiğinde de pusimi yalasın' alın okuyun :) 





Bu fotoğrafı kitapta bir sahneye benzettiğim için koydum.
Eloise yavrum, gariban mal. Senin ne işin var orada? Yine güzel, güçlü ve zeki kadın karakterimiz gitti bir iqsuzla evlendi. Olacak iş değil. 
Bu arada, bundan sonraki kitabı okumamaya karar verdim. Konusu sarmadı. Kuzeninin karısına da yürümezsin aq!😶 O yüzden Öpüşünde Saklı kitabına geçtim direk ve şu an için iyi gidiyor. 



ALINTILAR


*

"Açık sözlü olmak zor bulunan bir erdemdir."

*

"Eğer insan aşkı bulamamışsa yalnız kalmak daha mı iyidir?"

*

Güçlü ol.
Gayretli ol.
Çalışkan ol. Kolay yolu seçmekle hiçbir şey kazanılmaz.


*


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.


Bridgerton Serisi , Kitaplar , Kitap Önerileri , Tarihi Aşk , 

0 Düşüncelerinİz

Düşüncelerini merak ediyorum :)